Jump to content

Max Health

kortman_8

Recommended Posts

dat kan wel een goeie tip zijn tobi. Bij mij ging het zomaar een beetje omhoog, en het daalde afentoe omdat ik wasted was. Ik had het al bijna helemaal vol toen ik bij 4 mannen op die motors met een pakje moest dood schieten

Af een toe staat er "Max Heatlh Upgraded". Ik heb dit ook al gehad toen ik gewoon wat aan het rondlopen was. ;)

Delen op andere websites

dat kan wel een goeie tip zijn tobi. Bij mij ging het zomaar een beetje omhoog, en het daalde afentoe omdat ik wasted was. Ik had het al bijna helemaal vol toen ik bij 4 mannen op die motors met een pakje moest dood schieten

Af een toe staat er "Max Heatlh Upgraded". Ik heb dit ook al gehad toen ik gewoon wat aan het rondlopen was. ;)

Het kan op elk moment zijn. Ik denk dat er in het spel een soort 'klokje' zit dat je na een x aantal minuten niet dood gaan een aantal een stukje meer health kunt hebben. (dus voor de duidelijkheid: je health blijft hetzelfde, maar maximaal haalbare health stijgt wel, snappie? :rolleyes: )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...