Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 dat kan wel een goeie tip zijn tobi. Bij mij ging het zomaar een beetje omhoog, en het daalde afentoe omdat ik wasted was. Ik had het al bijna helemaal vol toen ik bij 4 mannen op die motors met een pakje moest dood schieten Af een toe staat er "Max Heatlh Upgraded". Ik heb dit ook al gehad toen ik gewoon wat aan het rondlopen was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tobi_ Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 dat kan wel een goeie tip zijn tobi. Bij mij ging het zomaar een beetje omhoog, en het daalde afentoe omdat ik wasted was. Ik had het al bijna helemaal vol toen ik bij 4 mannen op die motors met een pakje moest dood schieten Af een toe staat er "Max Heatlh Upgraded". Ik heb dit ook al gehad toen ik gewoon wat aan het rondlopen was. Het kan op elk moment zijn. Ik denk dat er in het spel een soort 'klokje' zit dat je na een x aantal minuten niet dood gaan een aantal een stukje meer health kunt hebben. (dus voor de duidelijkheid: je health blijft hetzelfde, maar maximaal haalbare health stijgt wel, snappie? :rolleyes: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J.V.D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je moet gewoon een beetje rond lopen het gaat vanzelf omhoog is vreed man lekker een beetje chieten onder het lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.