Ottoman 47 Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Ik heb problemen met het spel Fable: TLC op de PC, maar ik kan geen forum of wat dan ook vinden over Microsoft op het net. Hoe moet ik mijn problemen aan Microsoft vertellen? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Dat ligt er natuurlijk aan wat voor probleem het is, is het een technish probleem, een glitch enz. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Het is een technische probleem. Installeren ging probleemloos, en na de installatie klik ik op de shortcut, maar hij reageert niet. Ik krijg ook geen niet verzenden of wat dan ook. Hij start gewoon niet op. Paar maanden geleden deed hij het wel op de zelfde computer, maar had hem verwijdert, omdat ik het had uitgespeeld, maar nu heb ik weer zin, maar ook pech! - Windows XP Professional - Pentium IV - Nvidia GeForce 6200 TurboCache PS: Het spel is legaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.