Jump to content

[VRAAG]Balk met tekst

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi SA:MP Scripters!

Ik ben sinds een paar dagen bezig met mijn eigen server, in het begin wist ik helemaal niets over scripten. Door tutorials te lezen (thanks Sandra!!) en filmpjes te kijken heb ik ondertussen al wat weten te maken, zoals spawn punten, registreren, inloggen, auto's in de wereld zetten en wat basis commands.

In sommige servers zie je onder in een balk met tekst staan zoals "Read the rules! /rules". Zoiets wil ik ook graag proberen om te maken. Omdat ik niet weet hoe je dit noemt kan ik ook niet erg ver komen met google en de zoek functies op de webstie :N

Als iemand mij hierbij zou kunnen helpen of misschien een tutorial kan vinden op het internet zou ik dat erg fijn vinden! :klap:

Ik zie wel wat er allemaal binnen komt rollen.

M.V.G,

checkkill

Geplaatst:

Dit zijn textdraws, je kan deze makkelijk maken met het FS "TextdrawEditor" dat je hier kan vinden of je probeerd zelf de verschillende functies uit die je kan vinden op de SA-MP wiki.

Woow snelle reply! Bedankt voor het linkje ik ga meteen ff kijken! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...