Jump to content

GTA IV SAN ANDREAS

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net gta 4 san andreas gedownload and the setup gestard een kopie gemaakt van mijn gta 4 folder en geplaatst op mijn bureablad dus ik heb het de bestanden laten downloaded daarna kwam de echte mod isntaller alles was goed geinstalleerd hij zij ondersteunde gta 4 versie 1.0.0.0 aangetroffen dus ik dacht dat alles was goed gegaan ik klik dus op de IVSA launcher (gta 4 san andreas) klik op spelen daarna zegt mijn pc GTA IV FATAL ERROR RMN20 dus ik herinstalleer alles alles wat hierboven staat opnieeuw gedaan daarna probeerde ik het nog een keer daarna gaf mijn spel geen error aan maar zo gewoon gta 4 werkt niet meer en sluit zichzelf af weet iemand wat ik verkeerd doe?

ik heb windows 7 gta 4 versie 1.0.0.0 ofzo iets

ps: gta 4 normaal zonder de gta 4 san andreas mod werkt prima

pc =

processor:intel core i5 750 (4x 2.66GHz) quad core

processor koeler standaard processor koeler

moederbord: asus p7h55

geheugen[ram]:8GB DDR3 1333mhz (dual channel)

hardeschijf: 500GB 7200 rpm sata

video kaart: ati HD5770 (1024MB GDDR5|DX 11)

drive: DVD-RW dual layer brander

voeding cooler master extreme power

windows 7 home premium (64bit)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ik hoop dat dit helpt

post-130502-1313227397,67.png

Bewerkt: door daanvandam
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net gta 4 san andreas gedownload and the setup gestard een kopie gemaakt van mijn gta 4 folder en geplaatst op mijn bureablad dus ik heb het de bestanden laten downloaded daarna kwam de echte mod isntaller alles was goed geinstalleerd hij zij ondersteunde gta 4 versie 1.0.0.0 aangetroffen dus ik dacht dat alles was goed gegaan ik klik dus op de IVSA launcher (gta 4 san andreas) klik op spelen daarna zegt mijn pc GTA IV FATAL ERROR RMN20 dus ik herinstalleer alles alles wat hierboven staat opnieeuw gedaan daarna probeerde ik het nog een keer daarna gaf mijn spel geen error aan maar zo gewoon gta 4 werkt niet meer en sluit zichzelf af weet iemand wat ik verkeerd doe?

ik heb windows 7 gta 4 versie 1.0.0.0 ofzo iets

ps: gta 4 normaal zonder de gta 4 san andreas mod werkt prima

pc =

processor:intel core i5 750 (4x 2.66GHz) quad core

processor koeler standaard processor koeler

moederbord: asus p7h55

geheugen[ram]:8GB DDR3 1333mhz (dual channel)

hardeschijf: 500GB 7200 rpm sata

video kaart: ati HD5770 (1024MB GDDR5|DX 11)

drive: DVD-RW dual layer brander

voeding cooler master extreme power

windows 7 home premium (64bit)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ik hoop dat dit helpt

Bewerkt: door daanvandam
Geplaatst:

Spellen hoor je te kopen en niet te downloaden. Maar als je dat laatste toch doet dan mogen wij je in ieder geval niet helpen......

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...