Shotyoudie Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 (bewerkt) Hallo, Ik heb een samp server. Die gekoppeld is aan een interne MySQL database. Het probleem is dat registeren niet werkt. Als je registreerd zegt hij dat je goed registreerd bent(ingame) in de SAMP Console staat ook dat de connectie met MySQL en de database 'samp' goed is. Maar toch word je niet geregistreerd. De gebruiker die de samp server gebruikt heeft ook alle permissions in de database. Ik snap er helemaal niks van Ik denk zelf dat het probleem bij mysql ligt. Daarom heb ik het hier ook gepost Bewerkt: 13 augustus 2011 door Shotyoudie Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 Wat geeft mysql_error() of een soortgelijke functie aan? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 Bedankt, ik heb het gevonden In mijn script stond een column 'Rank'. Maar die heb ik laatst vervangen door 'Weather', dus gaf hij aan dat rank niet bestond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.