Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb behoorlijk vaak dat middenin de game ik eruit wordt gekicked wegens 'connection lost'. Hebben jullie dat ook of ligt het aan mijn verbinding?

heb ik wel een enkele keer maar zelden,denk dat het aan je verbindingen ligt.

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Ik heb nu vaak lag in BBC2 dankzij EA Games. De servers worden gehost door EA Games maar aangezien ze het succes van de game hebben onderschat zijn de servers nu dagelijks overvol geraakt en is er dus veel lag. Ze hadden het beter dus aan Xbox Live zelf over kunnen laten aangezien die voor veel betere kwaliteit zorgt als het om online servers gaat. Jammer dit, hopelijk word het probleem opgelost. Ik heb het niet constant maar wel regelmatig en meestal in de avond. Iemand nog meer last van?

Geplaatst:

Ik heb behoorlijk vaak dat middenin de game ik eruit wordt gekicked wegens 'connection lost'. Hebben jullie dat ook of ligt het aan mijn verbinding?

1x gehad, helaas liep mijn hele ps3 net vast. d'oh!

Geplaatst:

Battlefield: Bad Company is zonder meer weer een fantastisch spel! Ik ben nu al helemaal verslaafd aan het spel. Alles wat in in Modern Warfare 2 miste is hier wel aanwezig, de voertuigen, de maps, de sloopbare omgeving, goede servers.

Als iemand een keertje zin heb in Battlefield: Bad Company 2, stuur mij een PB!

PSN ID: wheresoldier

Headset: JA

Platform: PS3

Geplaatst: (bewerkt)

Enige Xbox spelers die met teamwork willen spelen met Mic?

Bewerkt: door Honkbal95
Geplaatst:

heb je hem ook op de pc?want ik weet dat jij een pc gamer bent...

Geplaatst:

Ik wil wel, maar dan zul je wel nog 6 dagen moeten wachten. :puh: Ik krijg het spel pas na de examens. :duh:

Dus tot dan moet ik mij bezighouden met Camp of Duty: Commando NoobtubeFare 2. :(

Mvg,

ColaGlas :)

Geplaatst:

Is BC 2 een leuk spel? Want wil het graag kopen

zeker de moeite waard,100000000000000000000000000x beter dan MW2 en gewoon een toppertje :D

enne:ik zie bij daans winkel staan:4 GB voor 1943 en als ik op youtube BFBC2 type dan staat er in de suggesties:BFBC2 1943.

wat bedoelen ze hiermee?is dit niks anders dan de eerste missie of is het iets anders?

Geplaatst:

zeker de moeite waard,100000000000000000000000000x beter dan MW2 en gewoon een toppertje :D

enne:ik zie bij daans winkel staan:4 GB voor 1943 en als ik op youtube BFBC2 type dan staat er in de suggesties:BFBC2 1943.

wat bedoelen ze hiermee?is dit niks anders dan de eerste missie of is het iets anders?

BF1943 is een ander spel dan BFBC2.

Geplaatst:

BF1943 is een ander spel dan BFBC2.

ja maar er is ook een BFBC1943 volgens verschillende dingen maar gewoon op de CD.

Geplaatst:

ja maar er is ook een BFBC1943 volgens verschillende dingen maar gewoon op de CD.

Er is geen Battlefield Bad Company: 1943. Alleen een Battlefield 1943 en die is volgens mij niet op cd te koop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...