Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de Singleplayer tot nu toe wat tegenvallen. Maar dat kan ook aan mij liggen aangezien ik nog maar in het begin ben. De locaties en omgevingen zijn wel erg goed ontworpen alleen zit er weinig variatie in de missies, dit vind ik persoonlijk wat jammer. Het verhaal boeit me ook niet echt maar dat kan natuurlijk nog komen..

De Multiplayer is gewoon van top kwaliteit. Leuke maps en veel verschillende wapens en unlocks. Het zit gewoon goed in elkaar en het speelt lekker soepel. Kortom, niets om over te klagen wat betreft de Multiplayer. Een spel waar ik me zeker nog wat jaartjes mee kan vermaken! :tu:

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Wat een kut spel, heb net even Multiplayer gespeeld, 'k ben nog niet eens rank 1 en ik wil al direct af van dit spel, duidelijk te zien dat dit het werk is van een clubje amateuristische analfabeten uit Zweden. Iemand 2de hands kopen, 1x gespeelt. Ieder bod is welkom, zo lang ik dat kut spel niet meer hier heb liggen!

Geplaatst:

Wat een kut spel, heb net even Multiplayer gespeeld, 'k ben nog niet eens rank 1 en ik wil al direct af van dit spel, duidelijk te zien dat dit het werk is van een clubje amateuristische analfabeten uit Zweden. Iemand 2de hands kopen, 1x gespeelt. Ieder bod is welkom, zo lang ik dat kut spel niet meer hier heb liggen!

Dat zou ik ook zeggen als ik heel slecht was.

Geplaatst:

MW2 fanboy?

Clubje amateuristische analfabeten?

Kerel, Dice heeft meer ervaring als 5x Infinity Ward. :S

>>> Door Visser23: Bericht aangepast, even normaal doen kan wel.<<<

Geplaatst:

Je zit er vrij ver naast voor zover ik GTA Monster ken. Ieder heeft zijn mening, en die van jullie is verschillend, meer niet. Ik ga het spel overigens volgende week kopen.

Geplaatst:

lol het is natuurlijk je eigen mening maar ik vind het wel raar:iemand die MW2 goed vind maar dit spel niet :7

Geplaatst: (bewerkt)

Je zit er vrij ver naast voor zover ik GTA Monster ken. Ieder heeft zijn mening, en die van jullie is verschillend, meer niet. Ik ga het spel overigens volgende week kopen.

Het punt is, hij heeft dit spel gewoon te veel vergeleken met MW2. Uit ervaring weet ik dit voor 99.9% zeker.

Bewerkt: door ColaGlas

Hi, :cya:

Ik heb ene vraag, die hier waarschijnlijk al veel gesteld is:

Is Battlefield Bad Company 2 de moeite waard?

Ik had het eerste deel, maar ik vond het wat bagger spelen.

De storyline heb ik zelfs nooit uitgespeeld omdat die mij begon te vervelen.

Dus nu zou ik graag willen weten of Battlefield Bad Company 2 een goede verbetering is van het eerste deel.

Want uit filmpjes die ik heb gezien ziet het er wel goed uit. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Hi, :cya:

Ik heb ene vraag, die hier waarschijnlijk al veel gesteld is:

Is Battlefield Bad Company 2 de moeite waard?

Ik had het eerste deel, maar ik vond het wat bagger spelen.

De storyline heb ik zelfs nooit uitgespeeld omdat die mij begon te vervelen.

Dus nu zou ik graag willen weten of Battlefield Bad Company 2 een goede verbetering is van het eerste deel.

Want uit filmpjes die ik heb gezien ziet het er wel goed uit. :Y

de SP is redelijk maar dit spel moet je echt voor de MP hebben!die is echt in een woord GEWELDIG! :D

een mooie game maar de multiplay is super gaaf, en soms word ik wel een beetje gestrest erdoor

lol ik ook :puh:

ik heb trouwens na een tijdje de M1 garand weer terug :D

Bewerkt: door thegodfather91

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...