Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

pfff ik vind de multiplayer mode echt véél te moeilijk voor beginner..

gast ik heb je zien spelen en het is niet te moeilijk voor een beginner maar jij bent gewoon echt noob :7

Geplaatst:

gast ik heb je zien spelen en het is niet te moeilijk voor een beginner maar jij bent gewoon echt noob :7

Het zou natuurlijk heel flauw zijn om een post te maken waarin ik zeg dat beginner en noob hetzelfde zijn.

Ik zal het dan ook maar niet doen.

Geplaatst:

Het zou natuurlijk heel flauw zijn om een post te maken waarin ik zeg dat beginner en noob hetzelfde zijn.

nee hoor,een noob is iemand die heel slecht is en een beginner iemand die net begint.

een beginner hoeft geen noob te zijn.

een noob hoeft geen beginner te zijn.

Geplaatst:

nee hoor,een noob is iemand die heel slecht is en een beginner iemand die net begint.

De letterlijke betekenis van 'noob' is beginner. :7

Geplaatst:

De letterlijke betekenis van 'noob' is beginner. :7

gast, thegodfather heeft wel degelijk gelijk: check dit

Geplaatst:
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden [..] De term heeft verschillende afgeleide spellingen, zoals newb, noob, nub, nib, naab of n00b

Het is maar net wat je gewend bent in dit geval, denk ik.

Er zijn niet echt concrete afspraken/regels op "tzeh internetz".

Geplaatst:
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden [..] De term heeft verschillende afgeleide spellingen, zoals newb, noob, nub, nib, naab of n00b

Het is maar net wat je gewend bent in dit geval, denk ik.

Er zijn niet echt concrete afspraken/regels op "tzeh internetz".

daar heb je gelijk in.

maar ik houd het gewoon bij iemand die niet goed kan spelen want het lijkt me raar om iemand van lvl 1 die toch een 35/2 k/d haalt een noob te noemen :puh:

Geplaatst:

Pffff...

Ik heb vandaag die demo gedownload, duurde een uur is die eindelijk klaar kan ik niet verbinden met de EA-servers. :{

Geplaatst:

Pffff...

Ik heb vandaag die demo gedownload, duurde een uur is die eindelijk klaar kan ik niet verbinden met de EA-servers. :{

Klopt, de demo is een paar dagen voor de release uitgeschakeld. Ik vrees dat je hem moet gaan lenen of zelf moet kopen. :7

Geplaatst:

Pffff...

Klopt, de demo is een paar dagen voor de release uitgeschakeld. Ik vrees dat je hem moet gaan lenen of zelf moet kopen. :7

Ik was waarschijnlijk toch van plan hem deze week te kopen, ik wou alleen nog is kijken of die de moeite was. :puh:

Iig bedankt voor de info. ^_^

Geplaatst:

Ik was waarschijnlijk toch van plan hem deze week te kopen, ik wou alleen nog is kijken of die de moeite was. :puh:

Iig bedankt voor de info. ^_^

Ik weet zeker dat het de moeite en het geld waard zal zijn. ^_^

Geplaatst:

Zo vandaag M95 en M16 geunlocked

nu nog ff Engineer en medic uitspelen :puh:

De Random squads zijn best irrietant.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...