.Senne Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Ik heb het spel nu ook, en moet zeggen dat ik héél in het begin best gefrustreerd raakte door het aantal keer dat ik doodging en niemand kon killen. Het spel is helemaal anders als MW2, en ik was MW2 gewoon dus nu moet ik me alleen even aanpassen. Het gaat op z'n minst al een stuk beter, zeker met recon en engineer class. Voor de rest prachtig spel. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Een vriend van mij zei dat als je op een besneeuwde map speelt (waar het dus heel koud is) je kan doodvriezen als je de hele tijd buiten blijft lopen en nooit in een huis gaat. Is dit waar? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Ja dat is waar in 1 van de Singelplayer missies. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Heb hem vandaag gekregen, ik heb alleen nog maar de Singleplayer gedaan. Maar ik moet zeggen dat het een grote verbetering is tegenover het eerste deel. De missies zijn veel leuker en lijken niet meer zo vaag als in het eerste deel. Bewerkt: 1 april 2010 door End Of The Riot Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Een vriend van mij zei dat als je op een besneeuwde map speelt (waar het dus heel koud is) je kan doodvriezen als je de hele tijd buiten blijft lopen en nooit in een huis gaat. Is dit waar? dat is alleen in SP waar je in een sneeiw map met een automatiche shotgun alleen loopt door een sneeuwstorm en dan moet je in huisjes naar de openhaard gaan om je een beetje te warmen,voor zover ik weet is dat alleen in die missie maar in MP is dat sowiezo niet(maar daar is ook geen sneeuwsorm) Reageren
RoL0 Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Hey! Zijn hier nog meer mensen die hun wapens in-game kwijt zijn? Stats zijn normaal, wapens in hoofdmenu ook, maar als ik in een game kom ben ik alles kwijt EDIT: Heb na een keer opnieuw opstarten en even spelen alles weer terug, tip voor anderen! Bewerkt: 1 april 2010 door RoL0 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Hey! Zijn hier nog meer mensen die hun wapens in-game kwijt zijn? Stats zijn normaal, wapens in hoofdmenu ook, maar als ik in een game kom ben ik alles kwijt EDIT: Toch geen hele flauwe 1 april grap hè Net als mn Wii Balance bord die vorig jaar aangaf kapot te zijn met snel daarachteraan dat het een grap was xD ik heb al me wapens nog,maar let op he,niet alle wapens zijn voor alle classes. zo zijn de light machine guns van de medic niet voor engineer bijvoorbeeld. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Hey! Zijn hier nog meer mensen die hun wapens in-game kwijt zijn? Stats zijn normaal, wapens in hoofdmenu ook, maar als ik in een game kom ben ik alles kwijt EDIT: Heb na een keer opnieuw opstarten en even spelen alles weer terug, tip voor anderen! Battlefield heeft nog wel eens last van een bug. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Hey! Zijn hier nog meer mensen die hun wapens in-game kwijt zijn? Stats zijn normaal, wapens in hoofdmenu ook, maar als ik in een game kom ben ik alles kwijt EDIT: Heb na een keer opnieuw opstarten en even spelen alles weer terug, tip voor anderen! Battlefield heeft nog wel eens last van een bug. zou kunnen. ik heb trouwens sinds de laatste update soms last van iets heel raars:ik had eens dat als ik spawnde dat ik een granaat in me hand had die ik niet los kon laten dus ook niet schieten. en gister had ik dat als ik spawnde dat ik automatich knifede en daar na niet kon rennen :S (wel schieten) dit word alleen verholpen als ik het spel opnieuw opstart en het is erg vervelend. kleine schoonheidfoutjes nog maar dat word vast wel verholpen Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 ik heb trouwens sinds de laatste update soms last van iets heel raars:ik had eens dat als ik spawnde dat ik een granaat in me hand had die ik niet los kon laten dus ook niet schieten. Het zag er wel grappig uit Vooral toen je die granaat op Dennis gooide toen je wegging Reageren
Velaro Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Heb deze dan toch maar gekocht. De demo vond ik leuk, maar ik wist nog niet zeker of ik hem ging kopen omdat ik MW2 al had. Ik weet niet of ik eerst de singleplayer ga uitspelen en dan pas aan de multiplayer ga beginnen, want bij MW2 ben ik op 1/4 van de singleplayer gestopt en aan de multiplayer begonnen. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Heb deze dan toch maar gekocht. De demo vond ik leuk, maar ik wist nog niet zeker of ik hem ging kopen omdat ik MW2 al had. Ik weet niet of ik eerst de singleplayer ga uitspelen en dan pas aan de multiplayer ga beginnen, want bij MW2 ben ik op 1/4 van de singleplayer gestopt en aan de multiplayer begonnen. Voor welke console heb je hem? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik was eerst met de Singleplayer begonnen, die was heel goed en redelijk kort. Maar ik doe altijd eerst de SP en dan de MP dan heb je zowat de basis. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Eindelijk level 22 Tijdens het spelen loop ik echt helemaal te schelden op al die Noob squads en noob teammates die je positie weggeven en je teamkille -revive-teamkille-revive. en dat word dan gewoon frustrerend dat je blij bent dat er een game als modern warfare bestaat. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Inderdaad, het is ook echt een samenwerkings spel. Als iemand er in z'n eentje vandoor gaat met een helikopter of tank ben je van mijn geen echte Battlefield speler. Samenwerken speelt een grote rol in deze game, je kunt alles wel in je eentje doen maar daar schiet je helemaal niets mee op.. Squads horen gewoon samen te werken en elkaar te helpen maar dat heeft nog niet iedereen in de gaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.