Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb het spel nu 6 dagen, ben rank 15 en ik heb de Assault en Recon class al uitgespeeld. :)

Btw, wat is jullie favoriete map? Mijn is Arica Harbor omdat er daar echt voor iedereen wat wils is. :D

De Recon's hebben veel sniper spots, de Engineers hebben veel tanks om op te blazen, de Medics moeten veel reviven en de Assaults kunnen veel gaten blazen met hun noobtube in het stadsgedeelte. :D

En als je Conquest speelt, kun je alleen in het stadsgedeelte wat echt vet is. :D

Ook haal ik hier altijd hoge scores. :D

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Pfew, ik heb eindelijk m'n K/D weer naar 1.01 gekregen. Ik heb het spel drie dagen ofzo, en in het begin was m'n K/D 0.62. :clown: Arica harbor vind ik ook de leukste map, perfect voor snipen op Rush (en hier en daar mortiergeschut gebruiken).

Geplaatst:

Africa harbor is echt de slechste map uit de battlefield geschiedenis.

Iedereen zit daar zowat te snipen waardoor je geen moer opschiet zelfs in rush als attacker lopen ze te snipen.

nog 14 Destruction 2.0 kills en dan heb ik alle Achievments :puh:

Geplaatst:

Ben vandaag is aan de multiplayer begonnen. :puh:

Eerst joinde ik in een potje waar ik al 3 keer achter elkaar gekilt werd dat ik al stopte en even later toch maar terug geprobeerd en toen ging het al wat vlotter. :puh:

Maar BC 2 is echt een k*t game voor beginners. :7

Geplaatst:

Ben momenteel bijna level 14 en heb vandaag de Engineer class uitgeseeld. Ik ga nu verder met Assault en vervolgens Medic, Recon kan me eigenlijk niet zoveel schelen.. Ik sniper haast nooit en 'k vind het alleen maar irritant spelen. Verder blijft het een geweldis spel, mijn favoriete maps zijn Port Valdez en Afrcica Harbor. De nieuwste die je kan krijgen via de VIP code is naar mijn mening ook wel leuk.

Geplaatst:

Maar BC 2 is echt een k*t game voor beginners. :7

Inderdaad, dat heb ik ook gemerkt, in het begin deed ik het erg slecht maar na een paar dagen oefenen ging het steeds beter.

Ik ben nu lvl 7 :D

Geplaatst:

Kga proberen om me m24 Accurecy naar 100% te krijgen :puh: hij staad al op 51 nog 4 wapens unlocken en alles is geunlocked

Mg36 zuigt echt zwaar met die scope in hardcore heb je daarvoor geneens een scope.

Geplaatst:

Wie vroeger demo al gespeeld zal bij begin online niet direct afslachten. Ik heb demo al gespeeld en kocht spel en speelde online en speelde redelijk goed.

Geplaatst:

Hiernet een leuke match op Arica Harbor. We waren de attackers, en ik had de recon kit met M24. Begon slecht met 1-5, maar dan ben ik nog teruggekomen tot 22-6. Ik knalde een enemy neer, iemand kwam 'm reviven en dan had ik de enemy en de reviver, en zo steeds opnieuw. :puh: 8064 match score op het einde. :dans:

Geplaatst:

Kga proberen om me m24 Accurecy naar 100% te krijgen :puh: hij staad al op 51 nog 4 wapens unlocken en alles is geunlocked

Mg36 zuigt echt zwaar met die scope in hardcore heb je daarvoor geneens een scope.

Het is heel moeilijk om een wapen op honderd procent te krijgen, theoretisch is het zelfs onmogelijk, want als je 1 kogel misschiet voldoe je niet meer aan de criteria voor 100% accuracy: die vereist dat alle kogels die ooit geschoten zijn, raak zijn. Als het spel naar boven afrond moet je op 99,5% zien te komen, wat ook al een hele opgaaf is. Succes, iig.

Geplaatst:

Je moet gewoon hardcore spelenen dan squad deadmatch en dan isla nog wat Daar dan geen 12x scope maar gewoon de standaard scope

en als je gewoon sereieus speelt is het best mogelijk.

Geplaatst:

Hiernet een leuke match op Arica Harbor. We waren de attackers, en ik had de recon kit met M24. Begon slecht met 1-5, maar dan ben ik nog teruggekomen tot 22-6. Ik knalde een enemy neer, iemand kwam 'm reviven en dan had ik de enemy en de reviver, en zo steeds opnieuw. :puh: 8064 match score op het einde. :dans:

Netjes :klap: Op welke console speel je hem?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb vandaag de singleplayer uitgespeeld. Ik gok dat ik er ongeveer 6 uur over heb gedaan, op hard. De singleplayer heeft mij eigenlijk aangenaam verrast en naar het einde toe werd het steeds leuker. Verder leer je natuurlijk omgaan met de wapens.

Daarna ben ik aan de multiplayer begonnen. Ik gebruik nu vooral de assault class en soms de recon class. Assault vind ik het leukste en het eerste wapen daarvan vind ik ook heel goed. M'n k/d ratio is nu 1.08, maar ik heb nog maar 65 kills. Het spelen van de singleplayer heeft me volgens mij wel geholpen om online meteen redelijk goed te beginnen. Nog 2 vraagjes:

- Wat is de maximale rank?

- Unlock je attachments (bv. red dot sight) gewoon door met dat wapen te spelen?

Edit: ik heb hem op PS3 btw

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst: (bewerkt)

- Wat is de maximale rank?

- Unlock je attachments (bv. red dot sight) gewoon door met dat wapen te spelen?

- Je maximale rank is 50

- Ja, maar dat geldt alleen voor de punten die je krijgt voor het spelen met de class.

r050.png

Rank 50

General of the Army

Bron: badcompany2.nl

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst:

Netjes :klap: Op welke console speel je hem?

PC. ^_^ Eén ding dat ik wel heb gemerkt op PC is dat soms wanneer een match gedaan is en dat filmpje met 'you have lost/won' begint, het spel gewoon poef afsluit.. :( Gelukkig savet hij wel je stats nog, want anders was ik best veel kwijt vandaag (heb 't twee keer voorgehad).

En ik zit alweer aan 1.21 k/d, op één dag met 0.20 omhoog. :puh: I love zeh recon class. Nou ja, eigenlijk alleen de M24, al die andere snipers vind ik echt waardeloos, zelfs de M95..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...