End Of The Riot Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Duurt waarschijnlijk een eeuwigheid om rank 50 te worden. Maar er is echt zo'n heel irritante map online, het is die ééne waar je een land en een eiland dus je moet dan echt al met je boot naar het andere land gaan wat echt een onmogelijke opdracht is. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Das Isla inconta ofzo Die is juist leuk Lekker gozers uit de blackhawk schieten lukt makkelijk in hardcore piloot door de hoofd en dan stoord dat hele geval in zee. maar je moet ook in blackhawk zitte met gunners en dan rond circelen rond het objective. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Is het jullie al opgevallen dat je wapens unlocked van een bepaalde rank terwijl je lager dan die rank bent? Bv: In het wapen menu staat aangegeven dat je de M14 op rank 21 unlocked, terwijl je hem al op rank 19 krijgt? En de Thompson krijg je normaal op rank 18 (of 17 ik weet het niet zeker) terwijl ik hem al kreeg op rank 13 (of 14, weet ik ook niet meer zeker. ) Kan iemand dit aan mij verklaren? Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ik haal hem vandaag... Ik heb de beta al gespeeld, was lvl 2. Maar moet je evenveel XP halen voor LVL 3 als in de beta? Reageren
ColaGlas Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ik haal hem vandaag... Ik heb de beta al gespeeld, was lvl 2. Maar moet je evenveel XP halen voor LVL 3 als in de beta? Nee. In de demo/beta had je zoveel xp nodig voor rank 3 omdat het niet de bedoeling was om bij rank 3 te geraken. Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ik haal hem vandaag... Ik heb de beta al gespeeld, was lvl 2. Maar moet je evenveel XP halen voor LVL 3 als in de beta? Nee. In de demo/beta had je zoveel xp nodig voor rank 3 omdat het niet de bedoeling was om bij rank 3 te geraken. Ok ! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Netjes Op welke console speel je hem? PC. Eén ding dat ik wel heb gemerkt op PC is dat soms wanneer een match gedaan is en dat filmpje met 'you have lost/won' begint, het spel gewoon poef afsluit.. Gelukkig savet hij wel je stats nog, want anders was ik best veel kwijt vandaag (heb 't twee keer voorgehad). En ik zit alweer aan 1.21 k/d, op één dag met 0.20 omhoog. I love zeh recon class. Nou ja, eigenlijk alleen de M24, al die andere snipers vind ik echt waardeloos, zelfs de M95.. Hoe heet je? Dan voeg ik je toe Ik heet DaanBanaan Reageren
.Senne Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 =USP= Fatal1ty, maar als je gewoon op =USP= zoekt vind je me normaal wel. Daarnet een match gehad met 22084 aan eindscore. Ik zat lekker op een dak te snipen op rush, en niemand schiet me neer. Ik blijf daar dus zitten, en de enemies blijven daar langslopen en zelfs spawnen. Blijkt dat de base al gecaptured was en we terug moesten trekken, dus zat ik midden in hun spawn. Aantal leuke triple mortiergeschut-kills ermee gehad. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 =USP= Fatal1ty, maar als je gewoon op =USP= zoekt vind je me normaal wel. toegevoegd Reageren
ColaGlas Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 =USP= Fatal1ty, maar als je gewoon op =USP= zoekt vind je me normaal wel. Daarnet een match gehad met 22084 aan eindscore. Ik zat lekker op een dak te snipen op rush, en niemand schiet me neer. Ik blijf daar dus zitten, en de enemies blijven daar langslopen en zelfs spawnen. Blijkt dat de base al gecaptured was en we terug moesten trekken, dus zat ik midden in hun spawn. Aantal leuke triple mortiergeschut-kills ermee gehad. Wel faal van je dat je één van de beste gamers ter wereld zijn naam pikt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 =USP= Fatal1ty, maar als je gewoon op =USP= zoekt vind je me normaal wel. Daarnet een match gehad met 22084 aan eindscore. Ik zat lekker op een dak te snipen op rush, en niemand schiet me neer. Ik blijf daar dus zitten, en de enemies blijven daar langslopen en zelfs spawnen. Blijkt dat de base al gecaptured was en we terug moesten trekken, dus zat ik midden in hun spawn. Aantal leuke triple mortiergeschut-kills ermee gehad. die 22.000 is toch geen combat score he?maar gewoon met pins en lintjes erbij he? want jezus als dat je combat score is dan zie ik je voortaan als held mijn hoogste is 29000(niet precies maar iets in de 29000) Reageren
GwnHugo Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ik wil misschien bad company 2 kopen. Is hij het geld waard? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ik wil misschien bad company 2 kopen. Is hij het geld waard? zeker wel,geweldige multiplayer! Reageren
.Senne Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Wel faal van je dat je één van de beste gamers ter wereld zijn naam pikt. Ik heb 'n headset van 'm, en aangezien ik nood had aan verandering maar in dezelfde stijl wou blijven, heb ik 'Fatal1ty' genomen (ervoor heette ik human1ty). die 22.000 is toch geen combat score he?maar gewoon met pins en lintjes erbij he? want jezus als dat je combat score is dan zie ik je voortaan als held mijn hoogste is 29000(niet precies maar iets in de 29000) Totale score ja. Stats: Al moet het nog geüpdate worden, K/D is nu alweer 1.43. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Is het jullie al opgevallen dat je wapens unlocked van een bepaalde rank terwijl je lager dan die rank bent? Bv: In het wapen menu staat aangegeven dat je de M14 op rank 21 unlocked, terwijl je hem al op rank 19 krijgt? En de Thompson krijg je normaal op rank 18 (of 17 ik weet het niet zeker) terwijl ik hem al kreeg op rank 13 (of 14, weet ik ook niet meer zeker. ) Kan iemand dit aan mij verklaren? Iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.