Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Is het jullie al opgevallen dat je wapens unlocked van een bepaalde rank terwijl je lager dan die rank bent?

Bv: In het wapen menu staat aangegeven dat je de M14 op rank 21 unlocked, terwijl je hem al op rank 19 krijgt?

En de Thompson krijg je normaal op rank 18 (of 17 ik weet het niet zeker) terwijl ik hem al kreeg op rank 13 (of 14, weet ik ook niet meer zeker. :puh: )

Kan iemand dit aan mij verklaren? :puh:

Iemand? :)

Ja. Ik heb het spel vandaag gekocht, en zag dat je wapens krijgt per hoevele damage je doet met de class die bij dat wapen hoort. Als je bv. 5000 damage doet met een slechte sniper, krijg je een goede sniper, ook al ben je dat level nog niet. Er zijn dus 2 manieren om te unlocken: - Het nodige level behalen

- De nodige damage met de bijhorende class richten.

Ik ben btw lvl 3 :7

Geplaatst:

Is het jullie al opgevallen dat je wapens unlocked van een bepaalde rank terwijl je lager dan die rank bent?

Bv: In het wapen menu staat aangegeven dat je de M14 op rank 21 unlocked, terwijl je hem al op rank 19 krijgt?

En de Thompson krijg je normaal op rank 18 (of 17 ik weet het niet zeker) terwijl ik hem al kreeg op rank 13 (of 14, weet ik ook niet meer zeker. :puh: )

Ja. Ik heb het spel vandaag gekocht, en zag dat je wapens krijgt per hoevele damage je doet met de class die bij dat wapen hoort. Als je bv. 5000 damage doet met een slechte sniper, krijg je een goede sniper, ook al ben je dat level nog niet. Er zijn dus 2 manieren om te unlocken: - Het nodige level behalen

nee dat klopt niuet,jij bedoelt de wapens die je krijgt door een class-level te halen,maar die wapens waarvan je een level moet hebben die horen bij geen enkele class,dus het is een wapen dat nergens bij hoort.

Geplaatst:

Vandaag een Kd van 9.89 gehaald met apache in Atacama desert ging maar 1 keer dood :puh:

en met panamal canal hardcore ook een kd van 9 gehaald met snipen op een loods bij D.

M24 is beter dan de andere snipers.

Geplaatst: (bewerkt)

Vandaag een Kd van 9.89 gehaald met apache in Atacama desert ging maar 1 keer dood :puh:

en met panamal canal hardcore ook een kd van 9 gehaald met snipen op een loods bij D.

ja behalve de M95,die is gewoon one shot kill.

en honkbal,onze stats zijn bijna hetzelfde:P ik ben ook lvl 23,heb een k/d van iets van 1.16 en heb ook iets van 110 dogtags :puh:

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Nee. Er staat duidelijk bij mij bv. 3342/5000 Damage...

waar staat dat?

Bij menu, dan naar Multiplayer, en dan ergens staat er weapons and idk....

Geplaatst:

I agree completely. Heb alle snipers vrijgespeeld, maar ik blijf bij de M24. :D Mijn hoogste K/D is btw 21, ik had 21 kills 1 death met sniper (ik doe eigenlijk niets anders dan snipen :$ )

Geplaatst:

Ik ook, ik vind de andere classes niet zo leuk... Ik vind het trouwens ook heel leuk om te ownen met je pistol... Iedereen machinegeweer, jij gewoon pistol... Eigenlijk is het raar dat pistol beter is, niet?

Geplaatst:

Ik bedoel de wapens die je unlocked door te levelen, niet de wapens die bij een class horen. ;)

Geplaatst:

Ik heb constant dat ik alles één level te laat krijg, zo heb ik de magnum ammunition pas op level 15 gehad. K/d is 1.01 btw, elf meer kills dan deaths. De eerste shooter waarbij ik ooit een k/d hoger dan 1 sta, ik ben er eigenlijk best vrij trots opbloos.gif

Geplaatst:

Ik heb constant dat ik alles één level te laat krijg, zo heb ik de magnum ammunition pas op level 15 gehad. K/d is 1.01 btw, elf meer kills dan deaths. De eerste shooter waarbij ik ooit een k/d hoger dan 1 sta, ik ben er eigenlijk best vrij trots opbloos.gif

:7

maar als je betere wapen vrijspeelt is het eigenlijk ook niet zo moeilijk om een k/d van 1 of meer te hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, dat valt me nog tegen. Ik moet echt vechten om het boven de één te houden. Dat ik telkens bij mensen van lvl 20+ wordt geplaatst helpt trouwens ook niet erg mee, maar dat terzijde.

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

BIj battlefield sinds bf2 is het zowat altijd zo dat de beginnerswapens sterker zijn dan de rest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...