Dr.Oppai Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 BIj battlefield sinds bf2 is het zowat altijd zo dat de beginnerswapens sterker zijn dan de rest. dat valt nog tegen,die M16 als laatste wapen van assoult vind ik toch echt stukken beter dan de vorige wapens van assoult hoor. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 De Abakan is veel beter dan de M16. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 De Abakan is veel beter dan de M16. dat is jouw mening,maar ik krijg mensen eerder neer met een M16 dan abakan,ik heb overigens wel een tijd gespeeld met het wapen en het is wel een lekker wapen idd maar abakan is trouwens niet echt een beginners wapen hoor Reageren
Dakendak Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik ben level 4 En inderdaad, de M24 is de beste sniper (tot nu toe)... Hebben jullie ook die vip map packs? Reageren
.Senne Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Op de PC zaten die VIP maps sowieso denk ik. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Bij PS3 bevat ook VIP-packs. Als je spel koopt (geen tweedehandsspel) en in speldoos zit VIP-code en je moet die code invoeren bij store dan krijg je gratis maps. Reageren
Dakendak Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Bij PS3 bevat ook VIP-packs. Als je spel koopt (geen tweedehandsspel) en in speldoos zit VIP-code en je moet die code invoeren bij store dan krijg je gratis maps. Ik heb ook PS3, en de maps staan al op de CD, alleen moet je een code invoeren, om ze 'geldig" te verklaren... Maar eh.. Hoe werkt dat EA ding? Ik heb helemaal geen account moeten maken om te spelen, en op de EA site herkent hij mij niet bij inloggen, maar wel bij registreren. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Vandaag eindelijk van Rank 0 naar Rank 2 gestegen, heb nog een paar mooie potjes gespeeld waarin ik altijd in de beste squad zat. Reageren
Dakendak Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Vandaag eindelijk van Rank 0 naar Rank 2 gestegen, heb nog een paar mooie potjes gespeeld waarin ik altijd in de beste squad zat. Vandaag eindelijk van rank 7 naar 8 gestegen... Op 2 dagen tijd... Is dat goed? ( en ik bedoel van rank 0 naar 8, op 2 dagen) (Maar hoe werkt dat EA ding nou, en ik bedoel op de site) Bewerkt: 8 april 2010 door Dakendak Reageren
Vice-King Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 ik vind dit toch zo'n goeie game. veel beter dan mw2 maarja ieders eigen smaak. Reageren
Velaro Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Online ben ik nu rank 7. Het meest speel ik met de assault class; daar heb ik nu zo'n 20.000 punten mee gehaald. Moet die AUG nog eens uitproberen.Wel heel leuk online. De voertuigen geven het ook een heel ander perspectief. Ook grappig als je ongemerkt C4 op een tank kan plakken en dan op het knopje duwt. Ik vind de game gelijkwaardig aan Modern Warfare 2. Velen schreeuwen nu dat BC2 veel beter is, maar dat komt natuurlijk ook omdat MW2 al een hele tijd uit is en na een tijdje verveelt elke game wel. Ik vind MW2 op het moment misschien wat minder leuk, maar dat neemt niet weg dat ik er heel veel plezier aan gehad heb. Reageren
Vice-King Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 ik ben goed met alle classen maar met medic en recon blink ik echt uit ben nu rank 15 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ik train nu meestal medic Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Ik heb vandaag zo'n woestijn map gespeeld met een kapot schip in het midden en er waren heel de tijd van die irritante mensen met helikopters, ik speelde bij de US maar ik kon echt geen helikopters vinden zelfs niet helemaal aan de andere kant van de map. Iemand een idee waar die helikopters zijn? En vandaag ben ik is begonnen met medic en ik sta er nu al verder mee dan met assault het volgende dat ik vrij speel voor medic is een red dot voor mijn wapens. Bewerkt: 8 april 2010 door End Of The Riot Reageren
Dakendak Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) Eerst was ik vooral recon, daarna medic, daarna assault. Ook heel soms engineer. Ik ben level 9, bijna lvl 10... Ik heb ook al red dot sight voor sniper (slecht) en voor assault (goed). De volgende is voor medic . End_Of_The_RIOT: Je hebt geen helikopters aan de kant van de defenders, alleen die van de assault. Die helikopter bij assault staat er als je naar het water gaat. EDIT: oeps... Blijkbaar verkeerd Bewerkt: 9 april 2010 door Dakendak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.