Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vandaag zo'n woestijn map gespeeld met een kapot schip in het midden en er waren heel de tijd van die irritante mensen met helikopters, ik speelde bij de US maar ik kon echt geen helikopters vinden zelfs niet helemaal aan de andere kant van de map. :N

Iemand een idee waar die helikopters zijn?

En vandaag ben ik is begonnen met medic en ik sta er nu al verder mee dan met assault het volgende dat ik vrij speel voor medic is een red dot voor mijn wapens. :Y

Die helicopters staan op de US deployment en RUS deployment(de basissen dus).

Maar als je een heli wilt dan zou ik de US heli nemen, omdat de RUS heli een lichte cockpit heeft waardoor je amper wat ziet doorhet glas in die map.

Ik vind dta ze dat bij een patch echt moeten veranderen hoor want die RUS heli zuigt echt in die map. :S

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Soms zuigt dit spel hoor. Bij bepaalde maps wordt de attacker gedropt met parachutes. Ik vlieg dus met parachute naar beneden, wacht tot ik geland ben, kom op de grond en 'suicide', wtf.

Geplaatst:

Soms zuigt dit spel hoor. Bij bepaalde maps wordt de attacker gedropt met parachutes. Ik vlieg dus met parachute naar beneden, wacht tot ik geland ben, kom op de grond en 'suicide', wtf.

Dat is omdat jij per ongeluk een knop indruk, waardoor je je parachute losmaakt. Merk je niet dat je vele sneller gaat :7?

Geplaatst:

Ik heb net de AN-94 ABAKAN unlocked. Kan je de fire-mode veranderen van 3 round burst naar full automatic of niet? Want ik meen me te herrinneren dat ik in de singleplayer dat wapen volautomatisch kon gebruiken, terwijl hij nu op 3 round burst staat in multiplayer.

Net even Squad Rush gespeeld voor de eerste keer. Best leuke game mode, zeker als je met vrienden speelt.

Geplaatst: (bewerkt)

x denk ik en anders gewoon alle knopjes indrukken tijdens het vliegen.

Bewerkt: door Honkbal95
Geplaatst:

Ik spam altijd op x totdat ik vertraag idd, het is in ieder geval x, maar misschien is één keer ook al genoeg.

Eindelijk de SP achter de rug, meteen maar even voor die trophie "finish airborne on Hard" gegaan, want zo moeilijk was airborne nou ook weer niet. Ik vind het einde wat onbevredigend, ik had liever een gesloten einde gezien.

Ik spam altijd op x totdat ik vertraag idd, het is in ieder geval x, maar misschien is één keer ook al genoeg.

Eindelijk de SP achter de rug, meteen maar even voor die trophie "finish airborne on Hard" gegaan, want zo moeilijk was airborne nou ook weer niet. Ik vind het einde wat onbevredigend, ik had liever een gesloten einde gezien.

Mag ik je toevoegen op PSN? (Ik zie namelijk niet zoveel PS3'ers hier). Stuur je id maar door via PB

EDIT: Domme fout, je id staat in je sig :{:clown:

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst:

PSN staat op mijn profiel en in mijn handtekening, en technisch gezien ook in mijn naam. Wat is jullie gemiddelde k/d-rate, trowuens? Ik haal nu telkens net boven de een, maar nooit veel meer dan 2 of 3 meer kills dan deaths.

Geplaatst:

Dat is omdat jij per ongeluk een knop indruk, waardoor je je parachute losmaakt. Merk je niet dat je vele sneller gaat :7?

Ik raakte niets aan. Ik daalde gewoon langzaam naar beneden, en éénmaal op de grond was ik dood.

Geplaatst:

Mag ik je toevoegen op PSN? (Ik zie namelijk niet zoveel PS3'ers hier). Stuur je id maar door via PB

EDIT: Domme fout, je id staat in je sig :{:clown:

Ik speel ook op de ps3!

@KillerZero: mijn k/d is nu 1.23, maar zoveel kills heb ik nog niet.

Wat betekend SPM eigenlijk? Misschien kunnen we trouwens eens met zijn drieën een squad vormen.. Hebben jullie een headset?

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

Wat betekend SPM eigenlijk? Misschien kunnen we trouwens eens met zijn drieën een squad vormen.. Hebben jullie een headset?

SPM is je gemiddelde score per minuut. Ik heb spijtig genoeg geen headset, meestal open ik samen met de mensen die ik speel een chatbox op de PS3.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...