Dakendak Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Ik heb ook geen headset , maar ik wil wel squad vormen. Komen jullie vanavond online? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Een gozer in Xbox leaderbords ergens numbero 20 heeft een KD van 10.20 en met engineer zelfs een KD van 19.25! http://bfbcs.com/stats_360/xCRBx%20SiiCKN3SS Die gast is nu al Rank 45! :O btw: Waar kan je zo'n soort sig met je stats maken zoals de meeste posters in dit topic hebben? Want ik wil mijn stats wel eens bekijken. Reageren
Velaro Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Een gozer in Xbox leaderbords ergens numbero 20 heeft een KD van 10.20 en met engineer zelfs een KD van 19.25! http://bfbcs.com/sta...RBx%20SiiCKN3SS Die gast is nu al Rank 45! :O btw: Waar kan je zo'n soort sig met je stats maken zoals de meeste posters in dit topic hebben? Want ik wil mijn stats wel eens bekijken. Dat kan je op deze site doen. Als je je naam en platform hebt ingegeven en jouw stats worden getoond, kan je op signature klikken. Dan krijg je een link voor de signature. Reageren
Dakendak Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Een gozer in Xbox leaderbords ergens numbero 20 heeft een KD van 10.20 en met engineer zelfs een KD van 19.25! http://bfbcs.com/sta...RBx%20SiiCKN3SS Die gast is nu al Rank 45! :O btw: Waar kan je zo'n soort sig met je stats maken zoals de meeste posters in dit topic hebben? Want ik wil mijn stats wel eens bekijken. Dat kan je op deze site doen. Als je je naam en platform hebt ingegeven en jouw stats worden getoond, kan je op signature klikken. Dan krijg je een link voor de signature. Worden deze dan automatisch geupdate? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) ja meestal met een uur of 3 maar dat kun je zien. Bewerkt: 9 april 2010 door Honkbal95 Reageren
ColaGlas Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Kan iemand mij helpen met mijn Xbox Live gamertag te koppelen aan mijn EA-hoofdaccount? (voor de Veteran status) Want ik snap die site van EA echt niet. :/ Als ik druk op gebruikersnaam toevoegen,Xbox Live gamertag selecteer en m'n gamertag invoer, zegt ie dat ie al bestaat? Slaat echt nergens op want hij meot toch geen nieuw account aanmaken ofzo? Reageren
Vice-King Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 ik vind dat gezeik dat mw2 beter is niet waar BC2 is een cod killer!!!!!!!! Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 ik vind dat gezeik dat mw2 beter is niet waar BC2 is een cod killer!!!!!!!! Nu alleen nog argumenten en dan is toppie. Graag wel dit soort posts voortaan hier posten mét argumenten. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Bad Company 2 krijgt nogal veel commentaar omdat het erg moeilijk is voor noobs die nog maar pas beginnen. Reageren
Velaro Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Bad Company 2 krijgt nogal veel commentaar omdat het erg moeilijk is voor noobs die nog maar pas beginnen. Als je meteen aan de multiplayer begint misschien wel. Als je eerst eens de singleplayer op hard uitspeelt (niet dat dat zo moeilijk is) kan je het al heel wat beter, dan heb je in ieder geval de basis. Ik heb dat ook gedaan, en beginnen was niet zo moeilijk online. Reageren
Vice-King Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Bad Company 2 krijgt nogal veel commentaar omdat het erg moeilijk is voor noobs die nog maar pas beginnen. Als je meteen aan de multiplayer begint misschien wel. Als je eerst eens de singleplayer op hard uitspeelt (niet dat dat zo moeilijk is) kan je het al heel wat beter, dan heb je in ieder geval de basis. Ik heb dat ook gedaan, en beginnen was niet zo moeilijk online. Ja ik had BC2 uitgespeeld op hard maar dat viel me vies tegen het leek net of ik de makkelijkste nivea had uitgekozen Reageren
Velaro Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Bad Company 2 krijgt nogal veel commentaar omdat het erg moeilijk is voor noobs die nog maar pas beginnen. Als je meteen aan de multiplayer begint misschien wel. Als je eerst eens de singleplayer op hard uitspeelt (niet dat dat zo moeilijk is) kan je het al heel wat beter, dan heb je in ieder geval de basis. Ik heb dat ook gedaan, en beginnen was niet zo moeilijk online. Ja ik had BC2 uitgespeeld op hard maar dat viel me vies tegen het leek net of ik de makkelijkste nivea had uitgekozen Ja, het was nogal makkelijk. Ik denk dat ik misschien 5 keer ben doodgegaan. Hoe zou het op easy zijn? @Hieronder: dacht ik ook net. Bewerkt: 11 april 2010 door Velaro Reageren
Vice-King Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Bad Company 2 krijgt nogal veel commentaar omdat het erg moeilijk is voor noobs die nog maar pas beginnen. Als je meteen aan de multiplayer begint misschien wel. Als je eerst eens de singleplayer op hard uitspeelt (niet dat dat zo moeilijk is) kan je het al heel wat beter, dan heb je in ieder geval de basis. Ik heb dat ook gedaan, en beginnen was niet zo moeilijk online. Ja ik had BC2 uitgespeeld op hard maar dat viel me vies tegen het leek net of ik de makkelijkste nivea had uitgekozen Ja, het was nogal makkelijk. Ik denk dat ik misschien 5 keer ben doodgegaan. Hoe zou het op easy zijn? ik denk dat je dan gewoon wandelend door de levels heen kan gaan Reageren
ColaGlas Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) Heb eergisteren de Medic uitgespeeld en 3 dagen geleden de Engineer en de Vehicles, de Recon en Assault had ik al even uitgespeeld. (alles unlocked nu) Vraag : Aan welke acties van medespelers erger jij je het meest? Ik vind het behoorlijk irritant als ik een heel eind moet lopen omdat m'n teammates niet willen wachten met hun voertuig. Bewerkt: 12 april 2010 door ColaGlas Reageren
TZG Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik heb gister ook maar even BFBC2 gekocht. Ik twijfelde op ik hem zou kopen, maar ik vond mwf2 zo slecht, dat ik deze toch maar gekocht heb. En mijn eerste indruk is: GE-WEL-DIG! Het is echt zoveel beter dan mwf2. Het unlocken enzo zit allemaal veel logischer in elkaar, en met al die huizen die kunnen instorten enzo is het echt geweldig! Maar nu moeten me vrienden het ook ff kopen, anders speel ik alleen maar met mensen die ik niet ken xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.