Dr.Oppai Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik heb gister ook maar even BFBC2 gekocht. Ik twijfelde op ik hem zou kopen, maar ik vond mwf2 zo slecht, dat ik deze toch maar gekocht heb. En mijn eerste indruk is: GE-WEL-DIG! Het is echt zoveel beter dan mwf2. Het unlocken enzo zit allemaal veel logischer in elkaar, en met al die huizen die kunnen instorten enzo is het echt geweldig! Maar nu moeten me vrienden het ook ff kopen, anders speel ik alleen maar met mensen die ik niet ken xD Als je hem voor de pc hebt kunnen ik, daan en dennis wel een keer met je gamen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Heb eergisteren de Medic uitgespeeld en 3 dagen geleden de Engineer en de Vehicles, de Recon en Assault had ik al even uitgespeeld. (alles unlocked nu) Vraag : Aan welke acties van medespelers erger jij je het meest? Ik vind het behoorlijk irritant als ik een heel eind moet lopen omdat m'n teammates niet willen wachten met hun voertuig. Soms is het wel irritant dat je bij sommige squad members niet kan joinen omdat ze buiten "de zone" zitten. Dat heb je bijvoorbeeld bij die game mode met die basissen die je moet aanvallen/beschermen als je squad members nog bij de vorige basis zijn of te ver van de huidige basis dan kan je ze niet joinen. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik erger personen die altijd weglopen en ik moest alleen verdedigen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Heb het spel ook gekocht, nu ik mijn nieuwe computer heb.. Eerste indruk is dat het geweldig in elkaar zit, werkt verslavend met die unlocks Voeg me gerust toe in je vriendenlijst, mijn accountnaam is VWOer (ben 's middags vaak online, dus dan heb je de meeste kans dat je invite ook aankomt). Reageren
TZG Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 dit is vast weer een hele domme vraag, maar hoe the **** open ik een parachute? Reageren
Velaro Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 dit is vast weer een hele domme vraag, maar hoe the **** open ik een parachute? Ik zie dat je een PS3 hebt, dus ik neem aan dat je de game voor de PS3 hebt? Volgens mij open je de parachute door 2 keer op X te drukken. Reageren
TZG Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 dit is vast weer een hele domme vraag, maar hoe the **** open ik een parachute? Ik zie dat je een PS3 hebt, dus ik neem aan dat je de game voor de PS3 hebt? Volgens mij open je de parachute door 2 keer op X te drukken. oke, bedankt. Ik heb hem inderdaad voor de ps3 ik ga het ff uitproberen als ik weer ga spelen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Is die parachute dan oneindig of kan je die maar 1 keer gebruiken? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Is die parachute dan oneindig of kan je die maar 1 keer gebruiken? Oneindig. Reageren
.Senne Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Heb het spel ook gekocht, nu ik mijn nieuwe computer heb.. Eerste indruk is dat het geweldig in elkaar zit, werkt verslavend met die unlocks Voeg me gerust toe in je vriendenlijst, mijn accountnaam is VWOer (ben 's middags vaak online, dus dan heb je de meeste kans dat je invite ook aankomt). Toegevoegd in 3..2..1.. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Heb het spel ook gekocht, nu ik mijn nieuwe computer heb.. Eerste indruk is dat het geweldig in elkaar zit, werkt verslavend met die unlocks Voeg me gerust toe in je vriendenlijst, mijn accountnaam is VWOer (ben 's middags vaak online, dus dan heb je de meeste kans dat je invite ook aankomt). Toegevoegd in 3..2..1.. Ik heb hem ook toegevoegt en senne:mag ik je ook toevoegen? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Ik mag wel weer eens wat meer gaan spelen want het ging niet al te best afgelopen middag. Het blijft gelukkig wel leuk. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Heb het spel ook gekocht, nu ik mijn nieuwe computer heb.. Eerste indruk is dat het geweldig in elkaar zit, werkt verslavend met die unlocks Voeg me gerust toe in je vriendenlijst, mijn accountnaam is VWOer (ben 's middags vaak online, dus dan heb je de meeste kans dat je invite ook aankomt). Ik ga je toevoegen Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 En dan nu weer over het spel graag. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik ben van plan dit te kopen omdat MW2 nu een beetje saai wordt (Prestige 7 lvl 54) Maar ik vraag me af. Is het slim om dit meteen te kopen of moet ik wachten op iets anders? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.