Dr.Oppai Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik ben van plan dit te kopen omdat MW2 nu een beetje saai wordt (Prestige 7 lvl 54) Maar ik vraag me af. Is het slim om dit meteen te kopen of moet ik wachten op iets anders? Dit is een geweldig spel!Zeker de moeite waard. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik ben van plan dit te kopen omdat MW2 nu een beetje saai wordt (Prestige 7 lvl 54) Maar ik vraag me af. Is het slim om dit meteen te kopen of moet ik wachten op iets anders? Dit is een geweldig spel!Zeker de moeite waard. Okej ik heb hem besteld verwacht hem morgen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Ik had ook Bad Company gekocht omdat Modern Warfare 2 me verveelde. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Vandaag eindelijk binnen en echt een top spel ^^. Wel jammer dat je soms nog Hitmarkers krijgt met Snipers. Als je dan bijvoorbeeld van 999999 km (heel overdreven) iemand raakt en alleen een hitmarker krijgt dan denk je echt ....... Reageren
Velaro Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 (bewerkt) Vandaag eindelijk binnen en echt een top spel ^^. Wel jammer dat je soms nog Hitmarkers krijgt met Snipers. Als je dan bijvoorbeeld van 999999 km (heel overdreven) iemand raakt en alleen een hitmarker krijgt dan denk je echt ....... Nog een tip (misschien heb je het al gelezen): in BF: BC2 moet je boven je doel mikken als dat doel zich heel ver van jou bevindt. Dus als je iemand een headshot wil geven en hij bevindt zich aan de andere kant van de map, moet je een stukje boven zijn hoofd mikken. Niet heel veel, maar toch een beetje. Als je het snipen in COD gewend was? is dit toch iets heel anders. Maar als je het eenmaal gewend bent gaat het even vlot. Bewerkt: 16 april 2010 door Velaro Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Nog een vraag. Ik wil de Veteran status voor de M1 Garand. Maar hoe doe ik Battlefield 1943 linken? BF BC2 heeft die al gelinkt en ik heb ook Battlefield 1943 op de PS3 maar hoe linkt hij het? EDIT : Nog een vraag. In de trophies staat Medic Expert & Engineer Expert. Daarvoor moet je 3 wapens van die kit unlocken dat heb ik ook maar ik krijg geen trophy? Bewerkt: 17 april 2010 door GunsNroses61 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Nog een vraag. Ik wil de Veteran status voor de M1 Garand. Maar hoe doe ik Battlefield 1943 linken? BF BC2 heeft die al gelinkt en ik heb ook Battlefield 1943 op de PS3 maar hoe linkt hij het? EDIT : Nog een vraag. In de trophies staat Medic Expert & Engineer Expert. Daarvoor moet je 3 wapens van die kit unlocken dat heb ik ook maar ik krijg geen trophy? Op vraag 2:Waarschijnlijk telt hij de standaard wapen niet mee dus moet je 4 wapens hebben, als je maar 3 wapens hebt dan klopt dat denk ik. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Nog een vraag. Ik wil de Veteran status voor de M1 Garand. Maar hoe doe ik Battlefield 1943 linken? BF BC2 heeft die al gelinkt en ik heb ook Battlefield 1943 op de PS3 maar hoe linkt hij het? EDIT : Nog een vraag. In de trophies staat Medic Expert & Engineer Expert. Daarvoor moet je 3 wapens van die kit unlocken dat heb ik ook maar ik krijg geen trophy? Jammergenoeg telt BF1943 niet mee voor de Veteran status. (Ofja dat maken ze mij toch wijs. ) Bewerkt: 17 april 2010 door ColaGlas Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Ben bad company wel snel zat geworden het zit nu helemaal vol met allemaal Noobs die moeten campen met hun snipers zelfs in rush als attacker of de mensen die als john rambo door rennen. Reageren
Velaro Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Ben bad company wel snel zat geworden het zit nu helemaal vol met allemaal Noobs die moeten campen met hun snipers zelfs in rush als attacker of de mensen die als john rambo door rennen. Snipen is niet hetzelfde als campen. Het is niet meer dan normaal dat een sniper zich op een bepaalde positie stationeert en vanop die plek vijanden gaat neerschieten. Het is natuurlijk makkelijk om meteen camper te roepen naar iemand omdat je gekilld wordt. En wat is het probleem met rushers? Killen die je te veel? Bewerkt: 17 april 2010 door Velaro Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Constant op dezelfde plek blijven. Feitelijk is sniperen voor het grootste deel campen, in mijn geval tenminste. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Constant op dezelfde plek blijven. Feitelijk is sniperen voor het grootste deel campen, in mijn geval tenminste. Beserk gaan met je sniper @ close-combat kan ook leuk zijn . Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Nog een vraag. Ik wil de Veteran status voor de M1 Garand. Maar hoe doe ik Battlefield 1943 linken? BF BC2 heeft die al gelinkt en ik heb ook Battlefield 1943 op de PS3 maar hoe linkt hij het?Ze linken dat via je e-mailadres. Met mijn e-mailadres heb ik op het moment een PSN account (waar ik Battlefield: Bad Company 1 op speelde) en Battlefield: Bad Company 2-account op de PC. Als EA ziet dat je meerdere accounts op dat e-mailadres hebt, krijg je een hoger veteraan-level.Je kunt je veteraan-level hier bekijken: http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran (eerst even je leeftijd invullen en inloggen, uiteraard). Je kan ook in de menubalk voor Veteran kiezen. Let op: je veteraan-level is altijd 1 punt lager dan het totaal aan Battlefield-spellen dat je hebt. Ik heb 3 Battlefield-spellen, dus is mijn veteraan-level 2. Je kunt daarnaast op die pagina zien welke spellen meetellen voor je veteraan-level. Je ziet dus dat de uitbreidingspakketten e.d. niet meetellen hiervoor. Jammergenoeg telt BF1943 niet mee voor de Veteran status. (Ofja dat maken ze mij toch wijs. )Dat doet hij wel, zoals je op de site die ik hierboven al linkte, kan zien.@ sniper-discussie: dan ga je toch lekker even langs hun sluipen en dogtag je ze toch? Mooie is als de killcam ook aanstaat, dan weet je meteen hun locatie (heb je ook al veel minder camping, met killcam aan). Snipers (recons) zijn ook deel van het spel, je komt ze in ieder spel tegen. Ik ben nog niet echt een server met slechts snipers tegengekomen, er zijn altijd wel mensen die ook objective doen, dus zo erg kan het niet zijn. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Nog een vraag. Ik wil de Veteran status voor de M1 Garand. Maar hoe doe ik Battlefield 1943 linken? BF BC2 heeft die al gelinkt en ik heb ook Battlefield 1943 op de PS3 maar hoe linkt hij het?Ze linken dat via je e-mailadres. Met mijn e-mailadres heb ik op het moment een PSN account (waar ik Battlefield: Bad Company 1 op speelde) en Battlefield: Bad Company 2-account op de PC. Als EA ziet dat je meerdere accounts op dat e-mailadres hebt, krijg je een hoger veteraan-level.Je kunt je veteraan-level hier bekijken: http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran (eerst even je leeftijd invullen en inloggen, uiteraard). Je kan ook in de menubalk voor Veteran kiezen. Let op: je veteraan-level is altijd 1 punt lager dan het totaal aan Battlefield-spellen dat je hebt. Ik heb 3 Battlefield-spellen, dus is mijn veteraan-level 2. Je kunt daarnaast op die pagina zien welke spellen meetellen voor je veteraan-level. Je ziet dus dat de uitbreidingspakketten e.d. niet meetellen hiervoor. Jammergenoeg telt BF1943 niet mee voor de Veteran status. (Ofja dat maken ze mij toch wijs. )Dat doet hij wel, zoals je op de site die ik hierboven al linkte, kan zien.@ sniper-discussie: dan ga je toch lekker even langs hun sluipen en dogtag je ze toch? Mooie is als de killcam ook aanstaat, dan weet je meteen hun locatie (heb je ook al veel minder camping, met killcam aan). Snipers (recons) zijn ook deel van het spel, je komt ze in ieder spel tegen. Ik ben nog niet echt een server met slechts snipers tegengekomen, er zijn altijd wel mensen die ook objective doen, dus zo erg kan het niet zijn. Ze zeggen nog steeds dat ik BF 1943 niet heb. Als iemand op de PS3 met mij trophies vergelijkt ziet hij/zij dat ik al 90% BF 1943 heb dus ik snap niet waarom hij dat niet ziet. Ik had laatst ook dat ik plotseling uit een match werd geschopt en ik was toen veel dingen kwijt . Iemand een idee hoe dit gebeurde? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.