Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vandaag eindelijk binnen en echt een top spel ^^. Wel jammer dat je soms nog Hitmarkers krijgt met Snipers. Als je dan bijvoorbeeld van 999999 km (heel overdreven) iemand raakt en alleen een hitmarker krijgt dan denk je echt .......

Nog een tip (misschien heb je het al gelezen): in BF: BC2 moet je boven je doel mikken als dat doel zich heel ver van jou bevindt. Dus als je iemand een headshot wil geven en hij bevindt zich aan de andere kant van de map, moet je een stukje boven zijn hoofd mikken. Niet heel veel, maar toch een beetje. Als je het snipen in COD gewend was? is dit toch iets heel anders. Maar als je het eenmaal gewend bent gaat het even vlot.

Het valt soms echt nog vies tegen hoe hoog je moet mikken. Een klein stukje is soms echt niet het geval. Ik schoot in Panama Canal echt serieus helemaal naar de andere kant van de map op een sniper, die mij ook in het vizier had. Hij wist kennelijk ook niet hoe je moest schieten, want ik kon 5 kogels schieten met mn m24 zonder dood te gaan, maar ik schoot dus bij de 5e echt gewoon heel ver boven zn hoofd, maarja, hij kwam wel aan, want ik had en kill :D Ik heb morgen trouwens Duits proefwerk, en daar heb ik geen hol zin in, want ik wil ff gamen xD Is zo'n SVV (of hoe die enalaatste sniper ook heet) met red dot chill? ik ga als ik duits ken, gelijk dat ff uitproberen :tu:

Edit: die Svv dinges is dus echt niet chill. Ik dacht dat het met red dot een ziek chille submachinegun zou zijn, maar helaas, dat ding schiet echt kapot

Bewerkt: door TZG
  • Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Net iets raars gebeurt toen ik een aantal uur aan het spelen was. Ik speelde een wapen vrij en een paar rondes later was hij opeens verdwenen. :? Ook zijn er nog een aantal unlocks verdwenen terwijl die echt waren opgeslagen. Heeft iemand hier last van? Laat het met weten aangezien ik schijt irritant in, nog even en ik stop helemaal met dit spel. :duh:

Geplaatst:

Net iets raars gebeurt toen ik een aantal uur aan het spelen was. Ik speelde een wapen vrij en een paar rondes later was hij opeens verdwenen. :? Ook zijn er nog een aantal unlocks verdwenen terwijl die echt waren opgeslagen. Heeft iemand hier last van? Laat het met weten aangezien ik schijt irritant in, nog even en ik stop helemaal met dit spel. :duh:

Ik denk dat je de M1 garand bedoelt, die was namelijk ook bij mij verdwenen maar die heb ik inmiddels terug, volgensmij is dat omdat ze aan het kloten zijn met die veteran status waardoor je soms wel de eisen voor het wapen hebt en soms niet.

Geplaatst:

Ik denk dat je de M1 garand bedoelt, die was namelijk ook bij mij verdwenen maar die heb ik inmiddels terug, volgensmij is dat omdat ze aan het kloten zijn met die veteran status waardoor je soms wel de eisen voor het wapen hebt en soms niet.

Nee, het ging om de 3e wapen van Medic. De achievment behouwt ik wel maar het wapen zelf niet? :cab:

Geplaatst:

Nee, het ging om de 3e wapen van Medic. De achievment behouwt ik wel maar het wapen zelf niet? :cab:

Tja ik heb geen idee, misshcien is er bij een patch wel de eisen wat hoger gelegd omdat ze vonden dat je hem te makkelijk haalde ofzo of het is een bug die nog verholpen moet worden, who knows.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb mij vergist, die Unlocks die ik miste stonden gewoon tussen het rijtje alleen niet als eerste keus. :puh: Verder heb ik het wapen alweer behaald en nog 2 andere wapens vrijgespeeld. Het blijft gewoon een leuk en verslavend spel als het lekker loopt. :)

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Geplaatst:

Ik heb wel een paar keer gehad dat al mijn unlocks kwijt waren, gelukkig gebeurt dit nu niet meer.

*even afkloppen*

Geplaatst:

Ik heb wel een paar keer gehad dat al mijn unlocks kwijt waren, gelukkig gebeurt dit nu niet meer.

*even afkloppen*

Ik had dit ook.

Weet iemand trouwens wat het betekent als je een bronzen of een zilveren dogtag krijgt als je iemand knifed? wat is het verschil?

& Is er dan dus ook een gouden dogtag?

Geplaatst:

*even afkloppen*

Ik had dit ook.

Weet iemand trouwens wat het betekent als je een bronzen of een zilveren dogtag krijgt als je iemand knifed? wat is het verschil?

& Is er dan dus ook een gouden dogtag?

Volgensmij is dat als je iemand meerdere keren geknifed heb.

Geplaatst:

Ik heb vandaag nog is even gespeeld met Engineer en ik heb nog een wapen vrijgespeeld, ik heb toen ook nog die trophy/archievement vrijgespeeld dat je 3 wapens moet vrijspelen in een klasse. :Y

Geplaatst:

Lol ik heb daarnet een potje gespeelt waarbij ik tussen 4 vijanden zat maar ze zagen me niet, ze liepen in een groep en ik knife ze een voor een zonder dat ze me zagen terwijl ze naast elkaar liepen :7 .

Waren trouwens 3 bronze en 1 zilveren dogtag.

Geplaatst:

Lvl 0-22 is brons

22-41 is zilver

41-50 is goud.

Hoe komt het dat sommige mensen een zilveren dogtag hebben? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...