KillerZero86 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 En wat nou als je zo'n dogtag krijgt waarvan het voorste plaatje zilver is en het achterste brons? Want daar heb ik er ook één of twee van. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Die heeft een identiteitscrisis. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Hoe kan je die achterkant dan bekijken? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Hoe kan je die achterkant dan bekijken? Die kan je niet helemaal zien maar je ziet nog wel een stuk van een dogtag achter de andere dogtag. Reageren
commando Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) jammer dat niet alle gebouwen kapot kunnen en ze gaan ook niet allemaal even realistisch kapot ( zoals Red Faction: guerrilla ) Bewerkt: 27 april 2010 door commando Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Jammer dat Red Faction kut is (in tegenstelling tot Battlefield Bad Company 2). Reageren
commando Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Jammer dat Red Faction kut is (in tegenstelling tot Battlefield Bad Company 2). qua building destruction niet, qua multiplayer wel Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Jammer dat Red Faction kut is (in tegenstelling tot Battlefield Bad Company 2). qua building destruction niet, qua multiplayer wel En waar koop je een spel eerder voor...? Juist. Reageren
commando Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 uhuh, maar het blijft jammer dat niet alles even lekker neervalt. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) uhuh, maar het blijft jammer dat niet alles even lekker neervalt. Ik denk niet dat het leuk zou zijn als alle gebouwen na paar schoten zouden instorten... Wat is julie grootste "EPIC FAIL" moment in BC2? De mijne is: Ik speelde de demo, we waren defenders. De attackers hebben de bom geplant en ik zat net naast een Bradley (Amerikaanse APC) en ik dacht: "de muur is toch weggeblazen, ik kan die attackers neerknallen met die Bradley zodat mijn team de bom kan difusen" en dus vuurde ik de secondary af, want ik dacht dat het een machinegeweer was, zoals bij een tank, maar de Bradley vuurde een raket af. Die raket raakte de nog intacte muur in het gebouw en... ik denk dat julie het al kunnen raden, de hele gebouw storte in met 5 teamleden, onze objective en een attacker. :7 Bewerkt: 28 april 2010 door Vercetti24 Reageren
Velaro Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 uhuh, maar het blijft jammer dat niet alles even lekker neervalt. Ik denk niet dat het leuk zou zijn als alle gebouwen na paar schoten zouden instorten... Wat is julie grootste "EPIC FAIL" moment in BC2? De mijne is: Ik speelde de demo, we waren defenders. De attackers hebben de bom geplant en ik zat net naast een Bradley (Amerikaanse APC) en ik dacht: "de muur is toch weggeblazen, ik kan die attackers neerknallen met die Bradley zodat mijn team de bom kan difusen" en dus vuurde ik de secondary af, want ik dacht dat het een machinegeweer was, zoals bij een tank, maar de Bradley vuurde een raket af. Die raket raakte de nog intacte muur in het gebouw en... ik denk dat julie het al kunnen raden, de hele gebouw storte in met 5 teamleden, onze objective en een attacker. :7 Het is niet echt een fail voor mij, maar voor de defenders: mijn team had nog ongeveer 10-15 tickets, dus we moesten snel de bom planten. We hadden nog 1 bom te gaan en het lukte niet echt goed. Je zou verwachten dat de defenders nog wat extra goed verdedigen omdat ze bijna gewonnen zijn. Dan rijd ik er recht naar de bom toe met mijn quad, ik stap uit. Ik sta volledig in open veld, want alle muren zijn ontploft. Niemand zag mij (?) en ik plante de bom en dan heb ik op het eind toch gewonnen met mijn team. Ook grappig toen ik op een enemy tank gesprongen was en er op zat. De loop van het geschut zat rond te draaien maar vond me niet. xD Reageren
commando Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 een bom planten en defenden, en bij de allerlaatste ticket per ongeluk op "switch team" drukken Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Nouja ik heb nog niet echt een FAIL van mezelf gezien maar ik haat het wel als er zo een ego noob in een deuropening staat en ik naar binnen wil omdat er op me word geschoten, omdat dat mannetje daar staat kan ik niet naar binnen dat gebeurt me erg vaak . En dat word ik vervolgens dood geschoten natuurlijk en dan scheld ik me hele kamer zowat bij een . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 En het probleem bij Battlefield is dat je niet helemaal op de grond kan liggen en dat je alleen maar kan rechtstaan en hurken. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 En het probleem bij Battlefield is dat je niet helemaal op de grond kan liggen en dat je alleen maar kan rechtstaan en hurken. Ja ik hoop dat ze dat eens bij een patch voegen ofzo want dat vind ik wel een groot nadeel . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.