Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn grootste FAIL: Ik liep en zag de soldaat en dacht dat hij was mijn teamgenoot en ik liep langs hem en hij schoot mij dood. De oorzaak is dat ik zag blauwe streep ofzo boven soldaat maar het is achter gebouw stond mijn teamgenoot en vijand stond in recht tussen ik en mijn teamgenoot en daarom zag ik blauw streep boven vijand.

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Mijn grootste FAIL: Ik liep en zag de soldaat en dacht dat hij was mijn teamgenoot en ik liep langs hem en hij schoot mij dood. De oorzaak is dat ik zag blauwe streep ofzo boven soldaat maar het is achter gebouw stond mijn teamgenoot en vijand stond in recht tussen ik en mijn teamgenoot en daarom zag ik blauw streep boven vijand.

Juist ja.. En nu in het Nederlands? :)klik om dit probleem op te lossen.

Geplaatst:

Juist ja.. En nu in het Nederlands? :)klik om dit probleem op te lossen.

Hoi, ik kom uit NOTA en ik spreek deze taal toevallig vloeiend! :)

"Ik liep en zag een soldaat waarvan ik dacht dat hij mijn teamgenoot was. Ik liep langs hem en hij schoot mij tot mijn verbazing dood. Ik dacht dat de soldaat die me neerschoot mijn teamgenoot was omdat ik een blauwe streep boven deze soldaat zag. Achteraf bleek dat dit kwam omdat de vijandelijke soldaat precies tussen mij en een teamgenoot stond. Deze teamgenoot kon ik niet zien omdat deze zich achter een gebouw bevond, waardoor ik de vijandelijke soldaat als teamgenoot beschouwde. Ik heb er nog slapeloze nachten van en plas nog vaak in bed als ik er aan terug denk"

Dat betekend het min of meer, graag gedaan hoor! :D

Geplaatst:

Wat kun je trouwens met die dogtags? Laten zien dat je iemand geknifed hebt? Lekker boeiend?

Ja dat is het ja.

En wat is er mis mee?Dan kan je net zo goed de rangen afschaffen omdat het ook niet boeiend is.De meeste mensen vinden het gewoon leuk om te zien hoeveel en welke mensen ze geknifed hebben.

Geplaatst:

Wat kun je trouwens met die dogtags? Laten zien dat je iemand geknifed hebt? Lekker boeiend?

En wat is er mis mee?Dan kan je net zo goed de rangen afschaffen omdat het ook niet boeiend is.

Nee, daar unlock je dingen mee :clown:

Geplaatst:

En wat is er mis mee?Dan kan je net zo goed de rangen afschaffen omdat het ook niet boeiend is.

Nee, daar unlock je dingen mee :clown:

Precies. Ik ben altijd medic, en dan ga ik van dichtbij niet knifen, maar jank ik gewoon een paar kogels door zn hasses :D

Geplaatst:

Kan iemand mij uitleggen hoe je schiet met die UAV-helicopter? Ik probeer elke keer te schieten maar dan gebeurt er niks? Heel af en toe schiet die een raket af? Wat doe ik fout? Ik heb trouwens de Playstation 3 versie.

Geplaatst:

Kan iemand mij uitleggen hoe je schiet met die UAV-helicopter? Ik probeer elke keer te schieten maar dan gebeurt er niks? Heel af en toe schiet die een raket af? Wat doe ik fout? Ik heb trouwens de Playstation 3 versie.

JE moet het machinegeweer vrijspelen ;).

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet gewoon schieten en blijven richten, zodra je schiet zal een groot wit vierkant in je scherm verschijnen en komt er een rood vierkantje, zodra het rode vierkant weg is is je wapen gereload en kun je weer schieten, duurt ongeveer 30 seconden denk ik.

Voor de mensen die het niet kennen: http://bfbc2.elxx.net/ leuk om je stats te zien-laten zien en ook handig voor sig´s

Nikc.png

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:

@Dakendak: En wanneer speel je dat vrij? :puh:

Je hebt die secondary weapon op een voertuig perk nodig, je unlocked het als je 10000 punten voor voertuigen hebt.

Geplaatst:

Ja ik hoop dat ze dat eens bij een patch voegen ofzo want dat vind ik wel een groot nadeel :N .

ja me too, ik vind dat ze dat wel standaard in een shooter moeten stoppen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, ik kom uit NOTA en ik spreek deze taal toevallig vloeiend! :)

"Ik liep en zag een soldaat waarvan ik dacht dat hij mijn teamgenoot was. Ik liep langs hem en hij schoot mij tot mijn verbazing dood. Ik dacht dat de soldaat die me neerschoot mijn teamgenoot was omdat ik een blauwe streep boven deze soldaat zag. Achteraf bleek dat dit kwam omdat de vijandelijke soldaat precies tussen mij en een teamgenoot stond. Deze teamgenoot kon ik niet zien omdat deze zich achter een gebouw bevond, waardoor ik de vijandelijke soldaat als teamgenoot beschouwde. Ik heb er nog slapeloze nachten van en plas nog vaak in bed als ik er aan terug denk"

Dat betekend het min of meer, graag gedaan hoor! :D

:7, :klap:.

OT: Maar wat gebeurt er als je LVL 50 bent, kan je dan niets meer levelen?

Bewerkt: door Dakendak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...