Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik kom uit NOTA en ik spreek deze taal toevallig vloeiend! :)

"Ik liep en zag een soldaat waarvan ik dacht dat hij mijn teamgenoot was. Ik liep langs hem en hij schoot mij tot mijn verbazing dood. Ik dacht dat de soldaat die me neerschoot mijn teamgenoot was omdat ik een blauwe streep boven deze soldaat zag. Achteraf bleek dat dit kwam omdat de vijandelijke soldaat precies tussen mij en een teamgenoot stond. Deze teamgenoot kon ik niet zien omdat deze zich achter een gebouw bevond, waardoor ik de vijandelijke soldaat als teamgenoot beschouwde. Ik heb er nog slapeloze nachten van en plas nog vaak in bed als ik er aan terug denk"

Dat betekend het min of meer, graag gedaan hoor! :D

:7, :klap:.

OT: Maar wat gebeurt er als je LVL 50 bent, kan je dan niets meer levelen?

Je kan dan nog de classes levels uitspelen als je die eventueel nog niet allemaal hebt en je kan nog voor alle pins en lintjes gaan.

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb opgemerkt dat ik BC2 niet een hele dag door kan spelen zoals MW2, ik speel meestal 4-5 matches, mischien is het gewoon omdat ik zo'n lange matches zonder pauze niet gewend ben, maar dat kan ook komen dat ik nog niet klaar was met FFXIII toen ik BC2 kocht en nu probeer ik twee spelen tegelijk spelen. Ik ga BC2 pas weer spelen na ongeveer 1,5 week, want de Halo Reach beta is morgen speelbaar (of eigenlijk vandaag) :eten:

Maar een ding weet ik zeker: BC2 is mijn favoriete "serieuze" MP FPS, ik ben tot nu toe maar 2 keer gespawnkilled en sniperen is heerlijk in BC2 :dans:

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Ik heb opgemerkt dat ik BC2 niet een hele dag door kan spelen zoals MW2, ik speel meestal 4-5 matches, mischien is het gewoon omdat ik zo'n lange matches zonder pauze niet gewend ben, maar dat kan ook komen dat ik nog niet klaar was met FFXIII toen ik BC2 kocht en nu probeer ik twee spelen tegelijk spelen. Ik ga BC2 pas weer spelen na ongeveer 1,5 week, want de Halo Reach beta is morgen speelbaar (of eigenlijk vandaag) :eten:

Maar een ding weet ik zeker: BC2 is mijn favoriete "serieuze" MP FPS, ik ben tot nu toe maar 2 keer gespawnkilled en sniperen is heerlijk in BC2 :dans:

ik kon mw2 niet een hele dag spelen en dit ook niet, wel leuk voor 2 maps (2x2 dus ) maar daarna weer ffies iets anders.

vraagje: wat vinden jullie leuker? Rush of Conquest ?

ik zelf conquest, minder gecamp enzo...

Geplaatst:

ik kon mw2 niet een hele dag spelen en dit ook niet, wel leuk voor 2 maps (2x2 dus ) maar daarna weer ffies iets anders.

Ik allebei wel, het is maar waar ik zin in heb.

Geplaatst:

Ik was even vergeten om op het begin achter MW2 te zetten, toen de glitches nog niet bekend waren en spawnkillen minder erg was, nu kan ik niet eens een match spelen, want het is of gehackt of ik word de hele tijd gespawnkilled of gekilled door noobs vaak zijn het ok alle drie tegelijk.

Ik vind Rush leuker, maar ik heb Conquest ook niet veel gespeeld. En campers zijn geweldig, ze gaan zich in een hoekje van een gebouw verbergen, die hoekje blijft nooit lang staan. Demolition is mijn favoriete gamemode in MW2 en Rush is een soort van Demolotion.

Heeft iemand mischien wat tips hoe je snel punten kan halen voor alle classes (behalve Medic, die is niet zo moelijk om door te krijgen)?

Geplaatst:

@vercetti24:

Assault: veel knallen / ammo droppen

Engineer:squad repairs

Sniper: veel schieten / arty. sniper gaat bij mij et sloomst omdat je bijna geen teamwork kan verichten.

@vercetti24:

Sniper: veel schieten / arty. sniper gaat bij mij et sloomst omdat je bijna geen teamwork kan verichten.

Bedankt, ik heb bijna alles voor de Medic ik heb denk ik nog ongeveer 7500 punten nodig voor de MG3. Met de Medic verdien ik heel veel punten, ik eindig meestal als eerste van beide teams met ongeveer 4000-5000 punten en mijn team wint ook vaak. Door mensen hele tijd te reviven en healthpacks droppen hou de verdedeginglinie stand en in geval van attackers krijgen we onze tickets terug. En de M60 met ACOG is mijn favoriete wapen. :dans:

Hier zijn mijn stats:

Vercetti24.png

Medic heeft mijn K/D een beetje verneukt, want ik ren als een idioot en revive idereen, maar ik verdien zoveel punten dat mijn K/D me niet meer boeit.

Hey iedereen!

Ik heb een probleem en ik vraag me af of jullie hier ook last van hebben. Ik speel BFBC2 op de PS3 en zodra ik online ga zijn er geen problemen maar wanneer ik een vriend uit mijn vriendelijst wil toevoegen aan een nieuwe gemaakte Squad beginnen er problemen te komen. Aan het begin van een match gaat het nog goed alleen op een gegeven moment stopt het spel opeens en zitten we allebei in het hoofdmenu met een melding zoiets als: "Lost connection to server, please check your internet-connection and try again". Wanneer we dan weer een squad willen vormen lukt dit echter niet. Het laden duurt lang maar uiteindelijk gebeurt er niks, we hebben allebei NAT-type 2 en ons internet is prima, zo hebben we met bijvoorbeeld Modern Warfare 2 geen problemen ondervonden tijdens het samen online spelen.

Kan iemand mij verder helpen? Het is echt zwaar irritant, ik wil gewoon lekker online spelen met een paar vrienden. :cry:

Alvast Bedankt!

paul007

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

@vercetti24:

Bedankt, ik heb bijna alles voor de Medic ik heb denk ik nog ongeveer 7500 punten nodig voor de MG3. Met de Medic verdien ik heel veel punten, ik eindig meestal als eerste van beide teams met ongeveer 4000-5000 punten en mijn team wint ook vaak. Door mensen hele tijd te reviven en healthpacks droppen hou de verdedeginglinie stand en in geval van attackers krijgen we onze tickets terug. En de M60 met ACOG is mijn favoriete wapen. :dans:

Hier zijn mijn stats:

Vercetti24.png

Medic heeft mijn K/D een beetje verneukt, want ik ren als een idioot en revive idereen, maar ik verdien zoveel punten dat mijn K/D me niet meer boeit.

haha, je lijkt mij wel qua medic :D

http://bfbcs.com/stats_pc/hellviperx

@vercetti24:

Hier zijn mijn stats:

Vercetti24.png

haha, je lijkt mij wel qua medic :D

http://bfbcs.com/stats_pc/hellviperx

Je bent ook zo'n medicje :puh:

Het beste is dat ik eerst niet als Medic wou spelen, want het duurt lang voordat je iamand doodkrijg met de eerste LMG's, maar ik zo vaak door de M60 gedood (het was mijn primaire oorzak van deaths) dat ik heb besloten om dat ding te gan unlocken. Nu hou ik van de M60, met de ACOG sniper ik snipers neer. :puh:

Ik heb een vraag: Kan je in de normale versie van BC2 de spullen unlocken die in de limited edition al unlocked zijn?

(sorry voor de rare zin)

Bewerkt: door Metal-Bullets
Geplaatst:

Ik heb een vraag: Kan je in de normale versie van BC2 de spullen unlocken die in de limited edition al unlocked zijn?

(sorry voor de rare zin)

ja, gelukkig wel.

voorbeeldje:

Normale versie:

aks74u.png

16000 assault points

Limited Edition:

aks74u.png

0 assault points

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...