Metal-Bullets Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik heb een vraag: Kan je in de normale versie van BC2 de spullen unlocken die in de limited edition al unlocked zijn? (sorry voor de rare zin) ja, gelukkig wel. voorbeeldje: Normale versie: 16000 assault points Limited Edition: 0 assault points Gelukkig maar Reageren
Nikc Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 ik heb ff extra wapens gekocht voor BC2 op game marketplace voor medic en recon ga eens gauw je geld terugvragen dan, je kan geen extra wapens kopen. bf begint een beetje saai te worden, zelfs als ik met mijn clan speel, 1e staan is geen probleem, goede scores halen is geen probleem, maar een uitdaging vinden... >>> Door Kai-ShockWave: Reclame verwijderd. Het is niet toegestaan reclame te plaatsen.<<< Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) ik heb ff extra wapens gekocht voor BC2 op game marketplace voor medic en recon ga eens gauw je geld terugvragen dan, je kan geen extra wapens kopen. bf begint een beetje saai te worden, zelfs als ik met mijn clan speel, 1e staan is geen probleem, goede scores halen is geen probleem, maar een uitdaging vinden... >>> Door Kai-ShockWave: Reclame verwijderd.<<< euuhh. game marketplace is een download store van xbox live en ik heb de extra wapens al geprobeerd dus het is echt Bewerkt: 11 mei 2010 door Kai-ShockWave Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 ik heb ff extra wapens gekocht voor BC2 op game marketplace voor medic en recon ga eens gauw je geld terugvragen dan, je kan geen extra wapens kopen. bf begint een beetje saai te worden, zelfs als ik met mijn clan speel, 1e staan is geen probleem, goede scores halen is geen probleem, maar een uitdaging vinden... >>> Door Kai-ShockWave: Reclame verwijderd.<<< euuhh. game marketplace is een download store van xbox live en ik heb de extra wapens al geprobeerd dus het is echt Het is gewoon een nieuwe camo voor de laatste wapen van de class waar je het gekocht hebt en een nieuwe skin voor je soldaatje. Amerikanen kunnen dat krijgen door gewoon een speciale Dr. Pepper te kopen en daar krijg je een code bij en die kan je gebruiken om een van die skin packs te unlocken. EA deed hetzelfde met ME2 (daar kreeg je een nieuwe helm), maar daar werden later codes voor uitgegeven die je kan herbruiken, ik weet niet of ze ook met BC2 werken. Reageren
paul007 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Hey iedereen! Ik heb een probleem en ik vraag me af of jullie hier ook last van hebben. Ik speel BFBC2 op de PS3 en zodra ik online ga zijn er geen problemen maar wanneer ik een vriend uit mijn vriendelijst wil toevoegen aan een nieuwe gemaakte Squad beginnen er problemen te komen. Aan het begin van een match gaat het nog goed alleen op een gegeven moment stopt het spel opeens en zitten we allebei in het hoofdmenu met een melding zoiets als: "Lost connection to server, please check your internet-connection and try again". Wanneer we dan weer een squad willen vormen lukt dit echter niet. Het laden duurt lang maar uiteindelijk gebeurt er niks, we hebben allebei NAT-type 2 en ons internet is prima, zo hebben we met bijvoorbeeld Modern Warfare 2 geen problemen ondervonden tijdens het samen online spelen. Kan iemand mij verder helpen? Het is echt zwaar irritant, ik wil gewoon lekker online spelen met een paar vrienden. Alvast Bedankt! paul007 Sorry voor de bump maar kan niemand mij verder helpen? Zie de quote. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Battlefield: Bad Company 2 krijgt aanstaande dinsdag, 11 mei, voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360 een grote update. De update voert een flink aantal veranderingen door op het gebied van wapens en ziet er als volgt uit: * Slightly increased the damage of the UZI at long range. * The AKs74u now has more felt recoil when aiming. * The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming. * The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory. * Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs. * Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range. * Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range. * Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots. Ook bevat deze update de eerder verschenen update van de PC. Die update houdt het volgende in en verschijnt dus samen met de eerder genoemde update: Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat. Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output. Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun. Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values. Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs. Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs. Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range. Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles. Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry. Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns. Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance. Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range. Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size. Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon. Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon. Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire. Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols. Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating. Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes. Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets. Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles. Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore. Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance. Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization. Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations. Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks. Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor. Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons. Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez. http://www.gamersnet.nl/nieuws/201005/bad_company_2_krijgt_11_mei_grote_update/ Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Over nerfen gesproken Het lijkt alsof ze naar gezeik van elke 8 jarige hebben geluisterd, het is leuk dat ze luisteren, maar om zoveel dingen te fixen, dat eindigd met nieuwe noob wapens. Waarom nerfen ze de M60? De M60 is zoals het hoort te zijn, sterk, maar met een terugslag aen lage RoF. Ik zou de damage hetzelfde laten, maar de Accuracy verlagen. Bewerkt: 8 mei 2010 door Vercetti24 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Klinkt eigenlijk wel goed allemaal, ben benieuwd hoe het in de praktijk uitpakt. Vandaag weer een zooitje insignias gehaald, next up ; Long Service Tactical Weapons Combat ( 500 shotgun kills ). Reageren
Dakendak Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Weet iemand of deze game coöp gaat? Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) Ik heb BFBC 2 sinds het weekend, en het is een geweldig spel . Hij is echt stukken beter dan het eerste deel (die overigens ook heel leuk was) Volgende week een nieuwe xbox live kaart kopen en dan online . Bewerkt: 11 mei 2010 door Metal-Bullets Reageren
>$bram$< Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Zo, ik heb hem net binnen gehad. Gelijk MP gaan spelen, in het begin wennen maar nu gaat het goed. Mening: Erg goed spel, grote gevechten en goed gebalanceerd. De voertuigen domineren niet het slagveld, maar hebben wel weer power. Geen frustrerende dingen, die ik wel vaak had op MW2. Cijfer: 9, de ene punt mist die vanwege de controls, die zijn (irritant) anders waardoor je in de war raakt. Trouwens die 1ste shotgun die je krijgt is erg goed! Ik had er 10 kills mee in het eerste potje toen ik hem had. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Weet iemand of deze game coöp gaat? Nee dat gaat spijtig genoeg niet. Reageren
Dakendak Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) Weet iemand of deze game coöp gaat? Nee dat gaat spijtig genoeg niet. Dat vind ik wel jammer (ik heb de game wel, maar ik lette er nog niet op)... IK wou met m'n vriend spelen Trouwens die 1ste shotgun die je krijgt is erg goed! Ik had er 10 kills mee in het eerste potje toen ik hem had. Maar 10?! Bewerkt: 11 mei 2010 door Dakendak Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Weet iemand of deze game coöp gaat? Nee dat gaat spijtig genoeg niet. Dat vind ik wel jammer (ik heb de game wel, maar ik lette er nog niet op)... IK wou met m'n vriend spelen Trouwens die 1ste shotgun die je krijgt is erg goed! Ik had er 10 kills mee in het eerste potje toen ik hem had. Maar 10?! Wow, hij moet ff stoer doen dat ie elke dag levenloos 10 uur BC2 speelt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Weet iemand of deze game coöp gaat? Nee dat gaat spijtig genoeg niet. Dat vind ik wel jammer (ik heb de game wel, maar ik lette er nog niet op)... IK wou met m'n vriend spelen Trouwens die 1ste shotgun die je krijgt is erg goed! Ik had er 10 kills mee in het eerste potje toen ik hem had. Maar 10?! Wow, hij moet ff stoer doen dat ie elke dag levenloos 10 uur BC2 speelt. Waar slaat die reactie op? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.