>$bram$< Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ja! Maar 10! De rest van de tijd werden we elke keer gekillt door mortar strikes, en trouwens ik ben geen Rambo. Reageren
Nikc Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Weet iemand of deze game coöp gaat? Nee dat gaat spijtig genoeg niet. Het is geen offiële Co-op, maar op de consoles komt er een nieuwe gamemode genaamd Onslaught. 4 spelers tegen een leger bots, nazi zombie mode maar dan met vijanden in tanks en met wapens zeg maar. Op de pc komt dit jammer genoeg (nog) niet, reden hier Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Weet iemand of deze game coöp gaat? Nee dat gaat spijtig genoeg niet. Het is geen offiële Co-op, maar op de consoles komt er een nieuwe gamemode genaamd Onslaught. 4 spelers tegen een leger bots, nazi zombie mode maar dan met vijanden in tanks en met wapens zeg maar. Op de pc komt dit jammer genoeg (nog) niet, reden hier Wanneer komt dat dan? Ik had er nog niets over gehoord. Reageren
Vice-King Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 ik speel hem niet meer zo vaak. omdat ik 3 nieuwe spellen heb gekocht en die moet uitspelen. maar ik speel nog soms MW2 Reageren
Nikc Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Wanneer komt dat dan? Ik had er nog niets over gehoord. Het is net aangekondigd, nu het spel 5 miljoen keer verkocht is komt deze gamemode eraan, wanneer zeggen ze niet. Aankondiging ^laat eigenlijk niets zien behalve een nieuwe boot Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Ik heb een vraagje over de multiplayer: Wanneer zijn er ugrades beschikbaar bij het kolommetje spec 2? ,want ik heb nu wel veel upgrades bij spec1 maar nog niks bij spec2. Bewerkt: 16 mei 2010 door Metal-Bullets Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Als je al aardig op weg bent met de Special Upgrades 1-kolom zal je binnenkort wel kolom 2 krijgen. Kolom 2 krijg je vaak bij de laatste 5 beloningen, je kunt ze zowel kit-afhankelijk (Marksman SMG/LMG training, bijv.) als -onafhankelijk (Markman Ammunition) krijgen, dus als je met slechts één kit speelt kan het nog wel eens wat langer duren.. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Level 21 en ik heb nu officieel alle wapens uitgespeelt. Eerst maar eens even 5 gouden sterren halen met de M60 (geniaal wapen), voordat ik me aan het volgende ga wagen: een bronzen ster halen voor alle wapens. Vooral met de M1 Garant kan dat een probleem gaan worden. Reageren
.Senne Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ben net MW2 weer beugespeeld en dus schakel ik weer over naar BC2, en wat me opvalt is dat de pistols na de update erg krachtig zijn geworden. Als je met een pistol tegen een machine gun opbotst en snel op de schietknop drukt heb je 'm 9 van de 10 keer nog dood ook. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik vond pistolen altijd al overpowered, is me niet opgevallen dat dat erger is geworden. Wat me wel opvalt is dat defenders in port valdez nu bij de tweede basis rechts op een rots kunnen klimmen en daar iedereen van boven neer kunnen maaien.. hinderlijk. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Als je al aardig op weg bent met de Special Upgrades 1-kolom zal je binnenkort wel kolom 2 krijgen. Kolom 2 krijg je vaak bij de laatste 5 beloningen, je kunt ze zowel kit-afhankelijk (Marksman SMG/LMG training, bijv.) als -onafhankelijk (Markman Ammunition) krijgen, dus als je met slechts één kit speelt kan het nog wel eens wat langer duren.. Ok bedankt , ik heb nu de spot gadget gekregen bij spec 2. Reageren
Velaro Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik ben nu lvl 24 (m'n sig loopt een beetje achter) en heb alle classes volledig uitgespeeld. De wapens die ik het liefst gebruik: Assault: M16A2 / AN-94 Engineer: AKS-74U Medic: M60 Sniper: M95 Om een of andere reden heb ik ook het gevoel dat ik met de M95 altijd beter ben. Nu beginnen de levels wel lang te duren: ik moet 65.000 XP voor lvl 25. Reageren
Zwerver Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 ik heb net de eerste uitgespeeld, en ik vroeg me af de voice actor van die president serdar de zelfde is als die van yusuf amir uit tbogt? Reageren
TZG Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Ik vind dat je alles wel erg snel unlocked met BFBC2. Ik heb nu 30 uur gespeeld, en heb op één na alle classes uitgespeeld, ben met engineer bij de PP-2000 Reageren
commando Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 tja beter toch... 1000h voor bf2 voor 3star general vind ik ook wel veel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.