Dr.Oppai Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 tja beter toch... 1000h voor bf2 voor 3star general vind ik ook wel veel thja dan kan je lekker doorspelen, en je ziet het;BF2 is toch een van de beste en meest gespeelde online shooters en er zijn veel 3star generals. Reageren
Vice-King Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 komt er nou een Co-op mode in Bad company 2? Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Een soort van, namelijk de Onslaught gamemode. Deze gamemode is vooralsnog alleen beschikbaar voor de spelconsole-versies van het Battlefield Bad Company 2. Waar het op neer komt is dat jij en drie vrienden (lees: spelers) tegen de computer kunnen spelen in diverse maps: Atacama Desert, Valparaiso, Nelson Bay en Isla Innocentes. De maps wijken wat af van de normale versie. Meer hierover kun je lezen op de Battlefield Blog. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Weet iemand eigenlijk of Onslaught een VIP DLC wordt of moet je ervoor betalen? Reageren
commando Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 vind die MG3 met extra ammo ook wel mooi, beetje veel taggen voor een 7.62mm alleen Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Het gaat wel lekker in BC2, ik ben nu bezig om wapens voor de Engineer te unlocken Mijn stats: Reageren
TZG Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik moet het spel toch nog een beetje verkennen, want ik weet van veel dingen niet hoe het werkt of wat het betekent. Hoe kan ik bijvoorbeeld een helikopter locken zodat ik hem uit de lucht kan schieten. Kan ik als ik gelockt ben ik een heli, deze alsnog van mij afschudden? Iemand enig idee? Reageren
Velaro Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik moet het spel toch nog een beetje verkennen, want ik weet van veel dingen niet hoe het werkt of wat het betekent. Hoe kan ik bijvoorbeeld een helikopter locken zodat ik hem uit de lucht kan schieten. Kan ik als ik gelockt ben ik een heli, deze alsnog van mij afschudden? Iemand enig idee? Een helikopter (of een ander voertuig) locken doe je met tracer darts. Deze vervangen je secondary weapon en de tracer dart gun is daar ook onder te vinden. Met deze tracer dart gun moet je een dart zien te schieten op een helikopter of een ander voertuig, en dan lock je daarop. Dit betekent niet meteen dat je hem meteen zal raken, maar je hebt veel meer kans. Deze tracer darts zijn overigens alleen compatibel met de RPG-7 en de Carl Gustav; de eerste 2 launchers. Met de andere en laatste launcher kan je je raket nog een beetje van koers veranderen, ook nadat je hem hebt afgevuurd. Je kan de dart volgens mij niet verwijderen van de heli, dus je bent heel kwetsbaar. Een advies voor als er "Missile Lock" verschijnt op het scherm als je in een voertuig zit: uitstappen! Reageren
paul007 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Ik moet het spel toch nog een beetje verkennen, want ik weet van veel dingen niet hoe het werkt of wat het betekent. Hoe kan ik bijvoorbeeld een helikopter locken zodat ik hem uit de lucht kan schieten. Kan ik als ik gelockt ben ik een heli, deze alsnog van mij afschudden? Iemand enig idee? Dit doe je door middel van een tracer gun. Dit is een handwapen dat je unlockt bij (uit m'n hoofd) level 10 of 11. Je vuurt de dartpijl af op bijvoorbeeld de helicopter, wanneer je die erop zit richt je met je RPG of die andere raketwerper op de helicopter, je zult een klein oranje vierkantje zien, dit is je tracer en hier moet je op mikken. Wacht een paar seconden totdat er een afstand tevoorschijn komt in dat vierkantje, vuur nu je raket af en hij zal automatisch op het voertuig richten. Als jezelf gelockt ben is het wel mogelijk om de raket af te schudden alleen het is niet makkelijk. Het ligt er maar net aan op welke plek de raket is afgevuurd en hoe je vliegt (welke snelheid, of je bochten maakt etcetera). Cheers paul007 Edit: Velaro was me voor Tip: Wanneer je gelockt hebt schiet je raket dan af naar boven. Hierdoor komt de raket van boven op het voertuig waardoor het moeilijker is om hem te ontwijken, hierdoor krijg je een soort Javelin. Ook weet ik te vertellen dat het zwakke punt van een tank het 'dak' is. Maar of dat ook geldt in BFBC2 weet ik niet. Bewerkt: 23 mei 2010 door paul007 Reageren
TZG Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik moet het spel toch nog een beetje verkennen, want ik weet van veel dingen niet hoe het werkt of wat het betekent. Hoe kan ik bijvoorbeeld een helikopter locken zodat ik hem uit de lucht kan schieten. Kan ik als ik gelockt ben ik een heli, deze alsnog van mij afschudden? Iemand enig idee? Dit doe je door middel van een tracer gun. Dit is een handwapen dat je unlockt bij (uit m'n hoofd) level 10 of 11. Je vuurt de dartpijl af op bijvoorbeeld de helicopter, wanneer je die erop zit richt je met je RPG of die andere raketwerper op de helicopter, je zult een klein oranje vierkantje zien, dit is je tracer en hier moet je op mikken. Wacht een paar seconden totdat er een afstand tevoorschijn komt in dat vierkantje, vuur nu je raket af en hij zal automatisch op het voertuig richten. Als jezelf gelockt ben is het wel mogelijk om de raket af te schudden alleen het is niet makkelijk. Het ligt er maar net aan op welke plek de raket is afgevuurd en hoe je vliegt (welke snelheid, of je bochten maakt etcetera). Cheers paul007 Ok, harstikke bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik heb op de ump-45 na alle wapens, dus ik ga straks gelijk ff proberen. Maar uit mijn hoofd gezegd heeft die tracer gun alleen zin bij de engineer class? Want die heeft als enige een launcher in de class zitten, (RPG, M2 CG, en die AT4 dinges) Reageren
paul007 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik moet het spel toch nog een beetje verkennen, want ik weet van veel dingen niet hoe het werkt of wat het betekent. Hoe kan ik bijvoorbeeld een helikopter locken zodat ik hem uit de lucht kan schieten. Kan ik als ik gelockt ben ik een heli, deze alsnog van mij afschudden? Iemand enig idee? Dit doe je door middel van een tracer gun. Dit is een handwapen dat je unlockt bij (uit m'n hoofd) level 10 of 11. Je vuurt de dartpijl af op bijvoorbeeld de helicopter, wanneer je die erop zit richt je met je RPG of die andere raketwerper op de helicopter, je zult een klein oranje vierkantje zien, dit is je tracer en hier moet je op mikken. Wacht een paar seconden totdat er een afstand tevoorschijn komt in dat vierkantje, vuur nu je raket af en hij zal automatisch op het voertuig richten. Als jezelf gelockt ben is het wel mogelijk om de raket af te schudden alleen het is niet makkelijk. Het ligt er maar net aan op welke plek de raket is afgevuurd en hoe je vliegt (welke snelheid, of je bochten maakt etcetera). Cheers paul007 Ok, harstikke bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik heb op de ump-45 na alle wapens, dus ik ga straks gelijk ff proberen. Maar uit mijn hoofd gezegd heeft die tracer gun alleen zin bij de engineer class? Want die heeft als enige een launcher in de class zitten, (RPG, M2 CG, en die AT4 dinges) Je zou dat kunnen zeggen ja maar vergeet niet dat je teammaten ook gebruik kunnen maken van jouw geplaatste tracer. Dus wanneer zij een helicopter uit de lucht halen door middel van jouw tracer, krijg jij waarschijnlijk assist points, maargoed je wilt natuurlijk zelf die helicopter uit de lucht halen! Reageren
Velaro Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Ook weet ik te vertellen dat het zwakke punt van een tank het 'dak' is. Maar of dat ook geldt in BFBC2 weet ik niet. In de game heb ik ergens gelezen dat de tanks langs de voorkant heel sterk zijn, maar dat dit niet geldt voor de achterkant. Je merkt dit ook: als je een tank langs de voorkant raakt, is er veel minder schade dan dat je de tank raakt in de achterkant. Soms is het natuurlijk moeilijk om achter een tank te geraken. Bewerkt: 23 mei 2010 door Velaro Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Wat is julie favoriete wapen? De mijne (tot nu toe) is de M14, echt een heerlijk wapen Reageren
Velaro Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Wat is julie favoriete wapen? De mijne (tot nu toe) is de M14, echt een heerlijk wapen Ik vind de G3 een geweldig wapen, samen met de M14 (is dan ook weer beetje speciaal, zowat niemand gebruikt dat wapen). Ook de XM8 LMG bevalt me wel. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Wat is julie favoriete wapen? De mijne (tot nu toe) is de M14, echt een heerlijk wapen Ik vind de G3 een geweldig wapen, samen met de M14 (is dan ook weer beetje speciaal, zowat niemand gebruikt dat wapen). Ook de XM8 LMG bevalt me wel. Mijn rank is nog te laag voor de G3 XM8 LMG is zeker een goede wapen, geweldige iron sights and het ziet er cool uit. Niemand gebruikt de M14 omdat het geen full-auto geweer is, dus je hebt meer skill ervoor nodig. Ik vind het echt heerlijk om ermee te sniperen. Ik krijg heel vaak headshots met de M14, mischien komt het door de terugslag Met welke class speel jij met de M14/G3? Ik gebruik Recon, ik heb de laagste score met die class en natuurlijk je krijgt de Ghillie suit. Weet iemand waarom de kills die je met de Garand maakt zich optellen bij SMG's? Ik zie niet echt de logica erachter... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.