Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Ik heb hem alvast besteld, ik hoop wel dat het wat is want ik heb de beta nog niet eens gespeeld :$.

geloof me nou maar:dit spel(BETA tenminste) is gewoon echt geweldig(ben trouwens ook niet anders gewend van de battlefield series)

en dan nog iets:ik zie vaak dat er thompsons in het spel zijn maar niemand die level 16(kan ook 18 zijn)is en dat is het level dat je ervoor nodig hebt maar volgensmij kan je niet hoger rangen dan level 11?altijd zie ik mensen met level 11 en niet hoger.

uitleg graag?

en dan nog iets:na een paar unlocks van wapens of attachments staat er ineens inplaats van 3000 punten(bijvoorbeeld) in eens 11133539 punten.is dit omdat ze niet willen dat je dat unlockt omdat het een BETA is ofzo?vertel het me AUB!

Geplaatst:

geloof me nou maar:dit spel(BETA tenminste) is gewoon echt geweldig(ben trouwens ook niet anders gewend van de battlefield series)

Ik was zelf heer en meester @ Battlefield 2 en dat is eigenlijk de reden dat ik voor BC2 ga =]

Geplaatst:

Ik ga 'm niet kopen. Eerst sensiviteit fixen. Als je in COD op 10 speelt, dan is dit spel onmogelijk te spelen.

Geplaatst:

Ik ga 'm niet kopen. Eerst sensiviteit fixen. Als je in COD op 10 speelt, dan is dit spel onmogelijk te spelen.

Haha daar had ik ook moeite mee maar geloof me, uiteindelijk went dat wel. Je weet wel dat je de sensiviteit ook in de beta kan veranderen hea? :)

Geplaatst:

Haha daar had ik ook moeite mee maar geloof me, uiteindelijk went dat wel. Je weet wel dat je de sensiviteit ook in de beta kan veranderen hea? :)

Ja, maar qua verschil is het minuscuul.

Geplaatst:

Ja, maar qua verschil is het minuscuul.

ik vond het ook eerst te sloom gaan maar nadat ik de sensivety wat hoger had gezet lukte het perfect.

ik snap niet wat je bedoelt met "sensivity fixen" dit is gewoon de sensivity van het spel,hoeft niks gefixt te worden want waarom zou EA rekening moeten houden met MW2 sensivity?

Geplaatst: (bewerkt)

Is het mogelijk om in de beta level 3 te halen? Lijkt me eerlijk gezegd van niet. Ik ben nu leven 2. Ik zit ongeveer op 1/4e van level 3. Daar moet je ineens 4.9 miljoen voor halen. :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Geplaatst:

dit is echt een heerlijk spel, rustig vergeleken met Mw2, maar niet te rustig zodat je bijna in slaap valt.

Ook heerlijk dat je zulke grote maps hebt, waarbij alles kapot kan :)

Als je bij Port valtrez ofz bij de 2de A en B komt, moet je bij B gewoon het huis ervoor erin gaan, naar de zolder gaan, met één C4 de muur opknallen aan de kant van B, en daarna met één C4 de muur opknallen bij het huis van B, dan kan je, als je het een beetje goed mikt, makkelijk op de zolder komen van het huis van B, zonder dat de tegenstander je heeft gezien :)

Of ook heerlijk, als er net een muurtje in de weg zit om te snipen, click click - BOOM :D

Geplaatst:

Is het mogelijk om in de beta level 3 te halen? Lijkt me eerlijk gezegd van niet. Ik ben nu leven 2. Ik zit ongeveer op 1/4e van level 3. Daar moet je ineens 4.9 miljoen voor halen. :7

lol dan is het bij de pc anders hoor,bij pc heb je pas vanaf level 11 dat je niet verder kan of dat je zoveel punten moet halen.

Geplaatst:

Het verbaasd me gewoon hoeveel beter dit spel is dan COD...

Can I Get a Hallelujah?

hallelujah _O_

ook de BETA gekregen plantebak?

Geplaatst:

Ik heb de betakey. Alleen 1,5 GB via internet downloaden, dat lokt me niet zo. Dus wacht nog even, tot ik wat meer tijd heb om de computer aan te laten.

Geplaatst:

Het verbaasd me gewoon hoeveel beter dit spel is dan COD...

Can I Get a Hallelujah?

hallelujah _O_

ook de BETA gekregen plantebak?

Gedownload voor mijn ps3 =]

Mensen @ pc zullen dus veilig zijn, ps3 is een ander verhaal :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...