Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Beta is voorbij, ik kan niet wachten tot het hele spel op me deurmat ligt.

Ondanks dat het een beetje sloom speelt is dit een absolute topper!

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Beta is voorbij, ik kan niet wachten tot het hele spel op me deurmat ligt.

Ondanks dat het een beetje sloom speelt is dit een absolute topper!

ben het helemaal met je eens. Bf2 had daarin vanaf het begin meer magie. Maar iets doet mij denken, dat dit meer een test is voor de " grote " bf3 (bfbc2 minder lange levensduur dan bf2) .

Geplaatst: (bewerkt)

je kan het ook anders brengen... waarom stopt men het niet er meteen in en laat men een half spel in de release gaan... vast omdat ze op de consoles geld met de mappacks kunnen verdienen... Activision een lesje? nee, niet op dat gebied, dat lesje mogen ze leren van de dedicated servers in bfbc2 ^_^

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Ik heb hem net bij Eplaza in Eindhoven gehaald. Hij is nu aan het installeren op de 360 :dans:

sinds wanneer moet je games op de xbox instaleren?:7

Ik vind de controls eerlijk gezegd wat verkracht. Met name het draaien. Naar mate je meer graden draait ga je snel draaien, wat volstrekt nutteloos en on-accuraat is. Heerlijk kut :)

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Ik heb hem net bij Eplaza in Eindhoven gehaald. Hij is nu aan het installeren op de 360 :dans:

Uh .. al een tijdje? En je MOET niks installeren.. maar als je het wel doet, kunnen je oren focussen op het ingame geluid. :bonk:

Geplaatst:

Uh .. al een tijdje? En je MOET niks installeren.. maar als je het wel doet, kunnen je oren focussen op het ingame geluid. :bonk:

als ik een game in me xbox doet gat hij altijd gewoon spelen hoor:7 of bedoelen jullie het anders?:puh:

Geplaatst:

Als je het niet installeert maakt je xbox360 een pleurisgeluid.

hoe kan ik me games dan instaleren?

Geplaatst:

Als je het niet installeert maakt je xbox360 een pleurisgeluid.

hoe kan ik me games dan instaleren?

Eerst zo instellen dat de game niet automatisch afspeelt (check settings)

Daarna kan je bij de ..uh disk...dvd...gamespeelsectie dingetje... :bonk: ... daar kan je dan op Y drukken. Dan zie je dat je de game ook kan installeren. :dans:

Geplaatst:

Ik wou hem ook kopen, maar helaas treitert een financiële bui mijn bankrekening, en kan ik hem waarschijnlijk pas over een of 2 maanden kopen (kleedgeld eraan uitgeven is zonde, en EoLC wil ik ook kopen :N)

Ik wou hem ook kopen, maar helaas treitert een financiële bui mijn bankrekening, en kan ik hem waarschijnlijk pas over een of 2 maanden kopen (kleedgeld eraan uitgeven is zonde, en EoLC wil ik ook kopen :N)

ik zou EoLC laten wachten want BFBC2 is echt veel beter!

edit@ik dacht dat je met je oude account verder kon gaan?ok,mijn profiel is er nog maar wel met alle stats gereset.

Bewerkt: door thegodfather91

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...