Deluxo Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Ik ga even wachten op me nieuwe harddisk en dan ga ik hem downloaden van het internet. Vind multiplayer van dat spel niet echt super. Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Na ik heb al MAG gekocht en om nou nog een shooter te hebben lijkt me niet nodig. Zolang MAG mij nog interesseert hoef ik nog geen BFBC Reageren
commando Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 "Connection to the server has been lost", wordt er gek van... hopelijk is deze bug er snel uit en updaten ze de game. SP wel cool Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 hey allemaal,ik heb de M1 rifle die battlefield veteranen krijgen(want ik dus ben) maar na een paar rondes was hij ineens weg,ik weet niet waarom of hoe maar hij is gewoon weg :S.verklaring? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Is Battlefield Bad Company 2 een grote verbetering tegenover het vorige deel. Want bij het vorige deel heb ik zelfs niet tot het einde gespeeldt omdat ik het zo saai vond. Reageren
commando Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 (bewerkt) @ Godfather91 : geen idee, ik heb het ook... de 1e ronde was ie er, maar daarna is / was ie er niet meer. M'n pre ordered aks-74u is er nog wel gewoon :S beetje vreemd idd Bewerkt: 5 maart 2010 door commando Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 (bewerkt) @ Godfather91 : geen idee, ik heb het ook... de 1e ronde was ie er, maar daarna is / was ie er niet meer. M'n pre ordered aks-74u is er nog wel gewoon :S beetje vreemd idd ik heb die ak ook hey zullen we eens samenspelen?(voor pc) nog mensen die samen met me op de pc willen gamen?kunnen we effe noobs p0wn3n Bewerkt: 5 maart 2010 door thegodfather91 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 wat is jullie K/D?mijne is 1.04 net had ik trouwens een ronde waarbij ik bijna 4000 punten had+een gouden ster(5000 punten)+een zilveren ster(1000) en een stuk of 15 andere emblems dus meer dan 10.000 punten,raad eens?connection lost(5 minuten geledne) ok,ik heb die 4000 punten nog maar die medailes tellen niet mee :Z ik ben pissig nu Reageren
commando Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 hele multiplayer is shit, echt annoying. Dan weer PB, dan weer EA cant connect to server, dan weer uren lang searching... hopen dat et snel gefixed wordt, anders is dit wel een miskoop... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 hele multiplayer is shit, echt annoying. Dan weer PB, dan weer EA cant connect to server, dan weer uren lang searching... hopen dat et snel gefixed wordt, anders is dit wel een miskoop... bij mij werkt hij echt perfect,ik had in het begin dat hij af en toe conection lost had maar dat heb ik de laatste 3 dagen niet meer. ik heb trouwens sinds ik de AN-94 heb mijn hele k/d omgegooid,ik heb nu alleen maar rondes waar mijn k/d boven 4 is(voor mindere mensen,4 per life dus) en nu heb ik de m416 en daarmee haal ik steeds rondes met meer dan 7 Reageren
commando Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 hele multiplayer is shit, echt annoying. Dan weer PB, dan weer EA cant connect to server, dan weer uren lang searching... hopen dat et snel gefixed wordt, anders is dit wel een miskoop... bij mij werkt hij echt perfect,ik had in het begin dat hij af en toe conection lost had maar dat heb ik de laatste 3 dagen niet meer. ik heb trouwens sinds ik de AN-94 heb mijn hele k/d omgegooid,ik heb nu alleen maar rondes waar mijn k/d boven 4 is(voor mindere mensen,4 per life dus) en nu heb ik de m416 en daarmee haal ik steeds rondes met meer dan 7 ik heb nu meer punkbuster errors, al die servers runnen nog niet op nieuwe pb's en ik heb et upgedate dus da's ff kah-uu-tey Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 hele multiplayer is shit, echt annoying. Dan weer PB, dan weer EA cant connect to server, dan weer uren lang searching... hopen dat et snel gefixed wordt, anders is dit wel een miskoop... bij mij werkt hij echt perfect,ik had in het begin dat hij af en toe conection lost had maar dat heb ik de laatste 3 dagen niet meer. ik heb trouwens sinds ik de AN-94 heb mijn hele k/d omgegooid,ik heb nu alleen maar rondes waar mijn k/d boven 4 is(voor mindere mensen,4 per life dus) en nu heb ik de m416 en daarmee haal ik steeds rondes met meer dan 7 ik heb nu meer punkbuster errors, al die servers runnen nog niet op nieuwe pb's en ik heb et upgedate dus da's ff kah-uu-tey als ik met play now ga dan lukt het me 99 van de 100 keer om in een goede server te komen. Reageren
ikt Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Wat een kutbesturing, helemaal niet soepel/vloeiend. Call of Duty @ 50 FPS is handiger te besturen dan dit @ 60FPS. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Wat een kutbesturing, helemaal niet soepel/vloeiend. Call of Duty @ 50 FPS is handiger te besturen dan dit @ 60FPS. besturing vind ik juist beter dan in COD call of duty vind ik maar een mager spel vergeleken bij BFBC2. Reageren
Hayte Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ik was aan het overwegen om dit te kopen, maar nu er kennelijk PunkBuster inzit weet ik het zeker, no way José. Op verschillende systemen kreeg ik altijd die verdomde PB melding bij BF 2142 dat ik mods gebruikte o.i.d. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.