RoL0 Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Heerlijk! Geen problemen met PB, lekker op de PS3! Net opgehaald, maar had al een stukje op de PC gespeeld. V-E-T! Moet de multiplayer nog uitproberen, maar moet eerst maar es met school verder Was ook altijd een trouwen BF:BC1 fan, en dit is (tot nu toe iig) een SUPER vervolg! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Ik was aan het overwegen om dit te kopen, maar nu er kennelijk PunkBuster inzit weet ik het zeker, no way José. Op verschillende systemen kreeg ik altijd die verdomde PB melding bij BF 2142 dat ik mods gebruikte o.i.d. bij battlfield zit PB er altijd op dus je hoefde het sowieso niet te overwegen maar had je dan ook mods gebruikt in BF? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 (bewerkt) KLIK die klopt niet helemaal,veel dingen kloppen maar er stata dat ik maar 48 dogtags heb maar dat zijn er 98 ingame. edit@ik snap het al,ze tellen alleen de dog tags mee die je in de hele game hebt gehaald maar ingame tellen ze ook de dogtags die je in de BETA hebt gehaald. had net trouwens een goede ronde:15000 punten ongeveer.1 zilveren ster,1 gouden ster,een reward van 5000 punten en dan nog wat van die dingen waarmee je 100-200 punten voor krijg en dan een goede score . Bewerkt: 9 maart 2010 door thegodfather91 Reageren
stefan321 Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 ik heb het spel voor de xbox 360 gekocht. een paar dagen geleden maar sinds vanochtend iedere game die ik join lagt dat is er frustrerend. is dit een probleem van EA of van mij Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 net een potje gespeeld van iets boven de 20.000 -opspeldje voor 5 gouden sterren(10.000 punten) -gouden ster van 5000 -score van 3000 bronze ster van 500 en dan nog wat pins dat het totale plaatje maakt. was gelijk level up en ik ben nu lvl 14. heb nu die 3 round burst pistool en die is echt vet,de M9 nog wat. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Ik ben volgens mij lvl 16 nu, zeker geen miskoop dit spel . Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Jammer dat je de prestaties uit de beta versie niet meekrijgt in het hele spel, nu moet je weer helemaal overnieuw beginnen en ben je al je wapens kwijt.. Verder is het een vet spel en ik heb hem dan ook (bijna) alleen gekocht voor de Multiplayer aangezien die zo ontzettend goed is. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Jammer dat je de prestaties uit de beta versie niet meekrijgt in het hele spel, nu moet je weer helemaal overnieuw beginnen en ben je al je wapens kwijt.. Verder is het een vet spel en ik heb hem dan ook (bijna) alleen gekocht voor de Multiplayer aangezien die zo ontzettend goed is. het enige dat je niet kwijt bent is de dog tags die je in de BETA al hebt gehaald(al staat er bij knife kills wel het aantal kills dat je in het gewone spel hebt gehaald) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Jammer dat je de prestaties uit de beta versie niet meekrijgt in het hele spel, nu moet je weer helemaal overnieuw beginnen en ben je al je wapens kwijt.. Verder is het een vet spel en ik heb hem dan ook (bijna) alleen gekocht voor de Multiplayer aangezien die zo ontzettend goed is. Er zit ook een verschil in de unlocks als je kijkt naar de demo en het echte spel; zo moet je een medkit bijvoorbeeld eerst nog unlocken en krijg je die tracker gun (of hoe de fuck het ook mag heten) pas later. Gisteravond nog lvl 18 aangetikt volgens mij. Sniper en vehicle (terwijl ik helemaal geen tankfreak ben :')) zijn bij mij helemaal unlocked, medic bijna en assault & engineer zijn net over de helft. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Jammer dat je de prestaties uit de beta versie niet meekrijgt in het hele spel, nu moet je weer helemaal overnieuw beginnen en ben je al je wapens kwijt.. Verder is het een vet spel en ik heb hem dan ook (bijna) alleen gekocht voor de Multiplayer aangezien die zo ontzettend goed is. Er zit ook een verschil in de unlocks als je kijkt naar de demo en het echte spel; zo moet je een medkit bijvoorbeeld eerst nog unlocken en krijg je die tracker gun (of hoe de fuck het ook mag heten) pas later. Gisteravond nog lvl 18 aangetikt volgens mij. Sniper en vehicle (terwijl ik helemaal geen tankfreak ben :')) zijn bij mij helemaal unlocked, medic bijna en assault & engineer zijn net over de helft. op welke console speel je?ik pc. ik heb trouwens vihicle al uit,assoult moet ik nog een paar punten en dan is die ook uit.engineer is op de helft,sniper op kwart ofzo en medic nog niet zo ver. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Spel is echt chill, kheb 'm sinds maandag en ben op lvl 11. Kheb alle sniper wapens en alles wat daar omheen hangt. Probeer nu een beetje een goede medic te zijn. Wat niet altijd lukt . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Spel is echt chill, kheb 'm sinds maandag en ben op lvl 11. Kheb alle sniper wapens en alles wat daar omheen hangt. Probeer nu een beetje een goede medic te zijn. Wat niet altijd lukt . heb je hem op pc?ik wil namelijk wel eens met een forummer een beetje noobs gaan ownen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Welke wapens zijn sub machine guns? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ik heb behoorlijk vaak dat middenin de game ik eruit wordt gekicked wegens 'connection lost'. Hebben jullie dat ook of ligt het aan mijn verbinding? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.