G.T.A. Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 (bewerkt) Hoihoi! Ik zit met een redelijk groot probleem aangezien ik hier nogal nieuw mee ben. Ik heb GTA IV, en wil daar graag mods op spelen. Nu lukt mij dat op geen enkele manier? Ik heb eindelijk voor elkaar dat ik het spel zonder CD kan spelen, maar ook met CD werkte de mods niet. Verder heb ik ook geen idee welke versie ik van GTA IV heb, (wat volgens mij best wel zou helpen om Mods te spelen). Zelf snap ik ook vrij weinig van al de .asi en de Xliveless en .dll, ik heb geen idee wat ik daar allemaal mee moet doen om een mod te kunnen spelen, ik weet iets met Games for Windows Live of Steam ofzo, ik heb geen idee.. Volgens mij gebruikt hij geen steam, wel Games for Windows Live. Of wat precies ELS is. Ik heb tot nu toe 2 mods geprobeerd de PolicePursuit en de 0.90 FirstResponder, maar die werken allebei niet. Ik heb ondertussen al bijna 10 verschillende bestandjes van .dll of xlive_d.dll ofzo gevonden, van allemaal een andere grootte. Ook als ik (volgens mij) patch 1.0.3.0 of 1.0.4.0 installeer, dan werkt het spel zelf niet goed.. Het opstarten gaat allemaal goed, maar dan kom ik in het schermpje waar links onder start en Marketplace enzo staan, en dat balkje is dan wit.. Dus ik kan daar nergens op klikken. Hoe moet ik dit oplossen? Ben er al enkele dagen mee bezig, ben opzich wel handig met dit soort dingen meestal, maar hier kom ik echt niet uit? Alvast Bedankt! PC: CPU: 3.2 GhZ Intel Core i3 550 Moederbord: ? RAM Geheugen: 5GB DDR3 Harde Schijf: 1TB DVD: Super-Multi Drive Video: Nvidia GeForce 315 1024MB (3.2 GB RAM) Bewerkt: 14 augustus 2011 door G.T.A. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 heb je GTA gedownload? Reageren
G.T.A. Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 (bewerkt) heb je GTA gedownload? Nee In mn post staat ook dat het ook met CD niet lukte.. maar zou dat verschil maken dan gedownload of niet gedownload? Bewerkt: 14 augustus 2011 door G.T.A. Reageren
myron.b Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 heb je GTA gedownload? Nee In mn post staat ook dat het ook met CD niet lukte.. maar zou dat verschil maken dan gedownload of niet gedownload? Je kunt ook GTA downloaden en die moet je dan op een CD zetten he? ik denk dat die dat bedoelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.