Dickhead Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Hey, Ik heb in 2009 GTA IV gekocht. Nu is het vakantie en ik dacht 'dat ga ik weer eens spelen'. Op de standaard auto's raakte ik al snel uitgekeken dus ik heb een Car Pack geïnstalleerd. Hierop volgde een Taxibug (alleen maar Taxi's + Politieauto's die rondreden) dus ik ben opzoek gegaan naar een oplossing hiervoor. Diverse .asi mods beloven de oplossing, maar ik heb eerlijk waar ALLES geprobeerd (alles geïnstalleerd, als admin uitgevoerd etcetera) en ik weet het gewoon niet meer. Diverse malen opnieuw geïnstalleerd en stap voor stap wat tutorials gevolgd, maar ik krijg telkens foutmeldingen (.dll mist, asilog.txt kan niet worden aangemaakt, of helemaal geen foutmelding (hij doet gewoon niks). Nu ben ik benieuwd, weten jullie wellicht iets wat ik over het hoofd heb gezien? Reageren
anthon3 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Hallo, ik ben in het begin ook erg lang bezig geweest met de car mods. Zo staat er op het internet dat je geen auto's die je mod op je parking place mag hebben staan, en zo zegt de andere dat dit weer wel kan.t Dit kan niet!!! Je krijgt naar een paar meter een foutmelding. Als je gewoon de auto gaat zoeken in het spel, dan draait het spel gewoon goed met de nieuwe auto;'s. Voordat je een mod installeerd moet je GTA eerst modabble maken. Ik zal het progje in de bijlage stoppen. Deze moet je gewoon in de installatie map stoppen. Hierna kan je gta modden. LET WEL OP.. deze is alleen voor gta 1.0.7.0 Anders moet je hem dus updaten. Daarnaast is er ook nog wel eens het probleem bij windows 7 en Vista dat de installatiemap op "Alleen Lezen" staan. Kijk hier ook even na, (Rechtermuisknop op de map en dan het vakje alleen lezen uitvinken). Als je dit hebt gedaan, en je drukt op Oke, controleer het dan nogmaals. Wellicht zet hij het automatisch terug. Moet je maar even laten weten. Als het voor de rest wel lukt, en je gta is moddable, dan zou je als het goed is de car pack probleemlooos kunnen instaleren. Bij mij hielp het tenminste. Want ik had het probleem eerst ook. Reageren
GTANIKO Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Oke, dickhead ik zit met hetzelfde probleem heb ook een aantal dingen geprobeerd maar het lukt steeds maar niet. En waar kun je de juiste uptade van gta vinden 1.0.7.0?? Heb op de GTA site gekeken en ben ouder als achttien maar zegt dat ik hem niet mag bekijken vanwege mijn leeftijd. Reageren
anthon3 Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Je kan hier ook gewoon netjes praten. Ben niet je dickhead. En waarschijnlijk doe je gewoon iets fout. Want als je de stappen goed volgt werkt het bij iedereen. Je kan al geeneens de update vinden. Wellicht had je moeten googlen. Dan komen er talloze resultaten. Zoals deze http://games.softpedia.com/get/Patch/Grand-Theft-Auto-IV-Patch.shtml Reageren
GTANIKO Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 ja oke, maar dickhead is degene die dit onderwerp gestart is, had het niet over jouw. En weet wel waar ik een update kan vinden, maar zijn allemaal foute krijg steeds foutmeldingen. Gr. Roel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.