Dippie Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Hallo, Als ik GTA IV opnieuw installeer, worden mijn savegames dan behouden, net zoals bij GTA SA? Of ben ik dan m'n savegames kwijt. Groet! Reageren
Megadreams Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Als je geen XliveLess gebruikt al zeker, als je XLiveLess gebruikt weet ik het niet maar in dat geval kan je eventueel je savegames wel backuppen eerst. Reageren
Flixiee Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 (bewerkt) Ja, dat kun je volges mij instellen bij het verwijderen, wat misschien ook nog kan werken, is je savegame kopiëren, en ergens anders zo nodig even opslaan. Ik denk dat die hier ongeveer staat: Documenten/Rockstar Games/Savegames Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes Bewerkt: 14 augustus 2011 door Flixiee Reageren
Dippie Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Ja, dat kun je volges mij instellen bij het verwijderen, wat misschien ook nog kan werken, is je savegame kopiëren, en ergens anders zo nodig even opslaan. Ik denk dat die hier ongeveer staat: Documenten/Rockstar Games/Savegames Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes Ik speel GTA IV offline, zonder XLiveLess ofzo. Bij mij krijg ik telkens een error als hij Windows Live wil updaten. Ik heb al gekeken of ik een savegame in de map Documenten kon vinden, maar die vind ik niet... Ik heb geen idee waar hij anders zou moeten staan... Reageren
Flixiee Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Als je het spel eraf haalt krijg je volgens mij ook een optie, wat je ook kan doen is - wat mij niet zo leuk lijkt - is een savegame downloaden. Verder zou ik het niet weten, sorry :/ Reageren
Dippie Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Als je het spel eraf haalt krijg je volgens mij ook een optie, wat je ook kan doen is - wat mij niet zo leuk lijkt - is een savegame downloaden. Verder zou ik het niet weten, sorry :/ Ik heb m'n savegames al gevonden http://www.gtaforum.nl/topic/102971-gta-iv-pc-faq/, en dan post #4 en #5 Reageren
Flixiee Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Goedzo Veel succes verder nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.