Jump to content

Probleem GTA IV xbox 360


BiglifeRPG

Recommended Posts

Goeiemorgen/avond/middag/nacht xD

Ik heb een probleem met mijn GTA IV van de game's marketplace,

ik heb hem dus in maart gedownload van de marketplace op mn xbox 360 arcade omdat ik toen geen hardeschijf had en mn elite niet in handbereik was.

Dus toen kon ik mijn elite weer gebruiken dus verplaats ik mijn profiel / GTA IV op mijn HDD maar ik kan het spel alleen launchen als ik met Xbox Live verbonden ben anders zegt hij: Can't Launch GTA IV.

Weet iemand hoe ik hem kan spelen zonder met XBOX LIVE verbonden te zijn??

Mvg,

BiglifeRPG

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dan proberen om hem met verbinding opnieuw te downloaden van Marketplace en je huidige overgezette bestanden weg te gooien. Waarschijnlijk zit er op de achtergrond een koppeling tussen het serienummer van je 360 en de download. Gooi dus GTA IV eraf, ga met het account waarmee je IV hebt gekocht naar de Marketplace en download deze naar je nieuwe 360. Als het goed is moet de game dan weer werken.

Ik zou trouwens in eerste instantie niet ook de savegame weggooien, wellicht werken die wel gewoon weer nadat je de game opnieuw hebt opgehaald. (Is voor zo ver ik weet gekoppeld aan je gamertag en niet aan je 360)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dan proberen om hem met verbinding opnieuw te downloaden van Marketplace en je huidige overgezette bestanden weg te gooien. Waarschijnlijk zit er op de achtergrond een koppeling tussen het serienummer van je 360 en de download. Gooi dus GTA IV eraf, ga met het account waarmee je IV hebt gekocht naar de Marketplace en download deze naar je nieuwe 360. Als het goed is moet de game dan weer werken.

Ik zou trouwens in eerste instantie niet ook de savegame weggooien, wellicht werken die wel gewoon weer nadat je de game opnieuw hebt opgehaald. (Is voor zo ver ik weet gekoppeld aan je gamertag en niet aan je 360)

Ok ik ga het proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...