Jump to content

help ik kan de fouten niet vinden


pascalboy

Recommended Posts

DEZE VRAAG IS AL OPGELOST HEB ALLES OPGESCHOONT EDIT>>>>>>alls iemand dit kan oplossen kan ik weer verder met mijn server en anders stop ik er maar mee want er kommen toch waarschijnlijk weinig mensen op een nederlandse server af.... Maar als iemand de fout kan vinden wil ik nog wel doorgaan....

Hallo ik kan de fouten niet in mijn script vinden willen jullie meschien helpen dit zijn de fouten:

C:\Users\pascal\Downloads\samp03csvr_R2-2_win32\Survival-2\filterscripts\sur2.pwn(517) : warning 225: unreachable code

C:\Users\pascal\Downloads\samp03csvr_R2-2_win32\Survival-2\filterscripts\sur2.pwn(517) : warning 217: loose indentation

C:\Users\pascal\Downloads\samp03csvr_R2-2_win32\Survival-2\filterscripts\sur2.pwn(588) : warning 219: local variable "string" shadows a variable at a preceding level

C:\Users\pascal\Downloads\samp03csvr_R2-2_win32\Survival-2\filterscripts\sur2.pwn(601) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 372)

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

ik heb dit bij de foute regel gedaan //------------------------------------------------------------FOUT--------------

[/s]

en mijn script:

#include <a_samp>
#define OBJECTS 29 // Zet hier het aantal objecten plus 1
#define VEHICLES 19 // Zet hier het aantal voertuigen plus 1
#define EVENT_1 5 // Secs voor het openen van de lift
#define EVENT_2 15 // Secs voor het sluiten van de lift
#define EVENT_3 16 // Secs voor het laten dalen van de lift
#define EVENT_4 20 // Secs voor het laten bewegen van het vliegtuig
#define EVENT_5 25 // Secs voor de explosies
#define EVENT_6 27 // Secs voor het vernietigen van het vliegtuig
#define EVENT_7 42 // Secs voor het vernietigen van de lift
#define EVENT_8 44 // Secs voor het vernietigen van de flat
main()
{
print("\n-------------------------------------------");
print(" This FilterScript is made by 'Kayle Knops'");
print("------ Thnx for downloading ---------------\n");
}
forward time_updater();
forward Turn_Flat();
forward Kill();
forward Fall_In_Water();
new object[OBJECTS], vehicle[VEHICLES], pickup;
new timer, turn, timer_timeupdater, bool:playing = false;
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}



public time_updater()
{

timer++;
if(timer == EVENT_1){
    print("Opening elevator...");
    MoveObject(object[18], 1886.338135, -3377.533936, 112.329521, 5.00);
}
if(timer == EVENT_2){
    print("Closing elevator...");
    MoveObject(object[18], 1889.764282, -3377.553223, 112.329521, 5.00);
}
if(timer == EVENT_3){
    print("Elevator is going down...");
    MoveObject(object[14], 1889.690430, -3377.467041, 12.529537, 10.00);
}
if(timer == EVENT_4){
    print("Crashing airplane...");
    MoveObject(object[22], 1859.552734, -3393.724854, 71.192696, 50.00);
}
if(timer == EVENT_5){
    print("Explosions...");
	CreateExplosion(1858.710815, -3387.971680, 70.609772, 6, 10.0);
}
if(timer == EVENT_6){
    print("Destroy the plane...");
	DestroyObject(object[22]);
}
if(timer == EVENT_7){
       CreateExplosion(1880.6313,-3413.5256,6.5162, 6, 0);
       CreateExplosion(1891.8540,-3381.1096,13.6203, 6, 0);
	DestroyObject(object[3]);
	DestroyObject(object[4]);
	DestroyObject(object[5]);
	DestroyObject(object[14]);
}
if(timer == EVENT_{
    print("The flat is going down");
    MoveObject(object[2], 1873.643555, -3395.415039, -40.0000, 5.00);
	turn = SetTimer("Turn_Flat", 10, true);
}
}

public Turn_Flat()
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectRot(object[2], x, y, z );
   if(y <= 90) SetObjectRot(object[2], 0, y+0.1, 0);
   if(y == 90)KillTimer(turn);
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == pickup)
{
	new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
	GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
	format(string, sizeof(string), "%s heeft het spel gewonnen! gefeliciteerd!!", name , playerid);
	SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
       SetTimer("Kill", 10000, false);
	for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++){
	    playing = false;
           ApplyAnimation(playerid,"DANCING","BD_CLAP",4.1,1,1,1,1,1);
	}
}
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(playing == false){
	return 1;
}else{
	return 0;
}
}
public Kill(){
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) SetPlayerHealth(i,0.0);
for(new i; i < OBJECTS; i++) DestroyObject(object[i]);
for(new i; i < VEHICLES; i++) DestroyVehicle(vehicle[i]);
KillTimer(timer_timeupdater);
timer = 0;
}
public Fall_In_Water()
{
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++){
	new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(i, x, y, z);
    if(z < -5)SetPlayerHealth(i,0.0);
   }
return 1;
}


#include <a_samp>
#include <dudb>

#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_GREEN 0x00FF00AA

new logged[MAX_PLAYERS];
new adminlevel[MAX_PLAYERS];
new money[MAX_PLAYERS];
new playername[MAX_PLAYER_NAME];








public OnPlayerConnect(playerid)
{
   logged[playerid] = 0;
   return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   if(logged[playerid] == 0)
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je bent nog niet ingelogd! Gebruik /login [wachtwoord]!");
   }
   return 1;
}




public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   // Haal het geld van de speler op en sla die op in de variabele 'money[playerid]'
   money[playerid] = GetPlayerMoney(playerid);
   // Zet in het spelerbestand achter de variabele 'money' het bedrag dat de speler heeft
   dini_IntSet(udb_encode(playername), "money", money[playerid]);
   // Zet in het spelerbestand achter de variabele 'adminlevel' de level van de speler:
   dini_IntSet(udb_encode(playername), "adminlevel", adminlevel[playerid]);
   // Zet de loginwaarde van die playerid weer op '0'
   logged[playerid] = 0;
   return 1;
}




// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT

#include <a_samp>

#if defined FILTERSCRIPT

public OnFilterScriptInit()
{
print("\n--------------------------------------");
print(" Blank Filterscript by your name here");
print("--------------------------------------\n");
return 1;
}

public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

#else


#endif


public OnGameModeExit()
{
return 1;
}





public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}





public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}

public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}

public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}


public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}

public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}

public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}

public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}

public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   new cmd[256],tmp[256], tmp2[256];
   new idx;
   new string[256];
   cmd = strtok(cmdtext, idx);
   GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
   //De speler typt /register in...

   if(strcmp(cmd, "/register", true) == 0)
   {
       //de tekst die achter '/register' wordt getypt, wordt opgeslagen in 'tmp'
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
       //check of er überhaupt wat ingevuld word achter /register
       if(!strlen(tmp))
       {
           //Als dat niet zo is, (!), dan moet er een berichtje worden verzonden:
           SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "USAGE: /register (password)");
       }
       //Als er wel wat ingevuld wordt....
       else
       {
           //....dan moet er worden gekeken of het bestand met de naam van de speler nog niet bestaat:
           if (!dini_Exists(udb_encode(playername)))
           {
               //Bestaat die nog niet, dan moet die worden aangemaakt:
               dini_Create(udb_encode(playername));
               //Vervolgens moet het wachtwoord worden opgeslagen:
               dini_IntSet(udb_encode(playername), "password", udb_hash(tmp));
               //Dan de variabelen 'adminlevel' en 'money', beiden met de waarde '0':
               dini_IntSet(udb_encode(playername), "adminlevel", 0);
               dini_IntSet(udb_encode(playername), "money", 0);
               //Er moet een bericht gemaakt worden die wat info naar de speler gaat sturen:
               format(string, sizeof(string), "Account %s aangemaakt! Je kunt nu inloggen met het wachtwoord: %s.", playername, tmp);
               //Zend dat bericht naar de speler:
               SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
           } //Dit was alles wat er moet gebeuren als er idd geregisteerd moet worden.

           //Als blijkt dat de naam als geregisteerd is, dan moet er een bericht naar de speler verzonden worden:
           else
           {
               format(string, sizeof(string), "%s already registered.", playername,tmp);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
           }
       }
       return 1;
   }

// Als de speler het commando /login typt:
   if(strcmp(cmd, "/login", true) == 0)
   {
       // Kijk of de speler al ingelogd is:
       if(logged[playerid] == 1)
       //Zo ja, dan moet er een bericht worden verzonden met de melding dat hij al ingelogd is.
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je bent al ingelogd");
           return 1;
       }
       // Sla de tekst (wachtwoord in dit geval) op in de variabele 'tmp' die achter /login getypt wordt:
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
       // Als er niks word ingetypt achter /login, dan moet er een bericht verzonden worden:
       if(!strlen(tmp))
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Gebruik: /login (wachtwoord)");
       }
       // Als er wel wat in wordt getypt....
       else
       {
           //...dan word er gekeken of het bestand met de spelersnaam wel bestaat (Met andere woorden: heeft diegene zich wel geregistreerd?
           if (dini_Exists(udb_encode(playername)))
           {
               // Zo ja, dan word uit zijn bestand de waarde achter "password" gehaald:
               tmp2 = dini_Get(udb_encode(playername), "password");
               // Als het wachtwoord dat de speler ingevoerd heeft niet overeenkomt met het wachtwoord in zijn bestand. (Let op het !=-teken).
               //dan moet er een bericht worden verzonden met de melding dat hij/zij het verkeerde wachtwoord heeft getypt:
               if (udb_hash(tmp) != strval(tmp2))
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Verkeerd wachtwoord!.");
               }
               // Komt het wachtwoord wel overeen....
               else
               {
                   // Zet de loginwaarde van de speler op '1'
                   logged[playerid] = 1;
                   // Haal uit het bestand de waarde die achter "money" staat en sla die op in de variabele 'money[playerid]'
                   money[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "money");
                   // Haal uit het bestand de waarde die achter "adminlevel" staat en sla die op in de variabele adminlevel[playerid]
                   adminlevel[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "adminlevel");
                   // Stel een zin samen die aangeeft hoeveel geld en welke adminlevel de speler heeft:
                   format(string, sizeof(string), "%s, je bent nu ingelogd. Je hebt adminlevel %d en je hebt %d dollar", playername, adminlevel[playerid], money[playerid]);
                   // Stuur het bericht:
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
                   // Geef de speler het bedrag dat zojuist in de money[playerid]-variabele is gezet:
                   GivePlayerMoney(playerid, money[playerid]);
               }
           // Dit was alles dat er moest gebeuren als de speler zich inlogt.
           }
           // Als het account met de spelersnaam nog niet bestaat (dus de speler heeft zich nog niet geregistreerd....:
           else
           {
               // ...Dan moet er een zin samengesteld worden die zegt dat het account met die spelers naam nog niet bestaat:
               format(string, sizeof(string), "Het account %s, bestaat nog niet. Typ /register [wachtwoord] om een account te maken.", playername);
               // Het bericht verzenden:
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
           }
       }
       return 1;
   }

   if(strcmp(cmd, "/maakmijadmin", true) == 0)
   {
       // Heeft de speler zich met rcon ingelogd? (met /rcon login [rcon-pass]:
       if(IsPlayerAdmin(playerid))
       {
           // Heeft de speler zich wel eerst ingelogd? (met /login [wachtwoord]:
           if(logged[playerid] == 1)
           {
               // Heeft de speler nog niet level 3? (let op het != teken)
               if(adminlevel[playerid] != 3)
               {
                   // Voldoet de speler aan de voorwaarden, dan word de adminlevel[playerid] op '3' gezet:
                   adminlevel[playerid] = 3;
                   // Stuur nu een berichtje:
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Je bent nu hoofdadmin! Gefeliciteerd!");
               }
               // Als de speler al level 3 is, dan moet er een berichtje worden verzonden:
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je bent al hoofdadmin!");
               }
           }
           // Als de speler zich nog niet heeft ingelogd met /login [wachtwoord]:
           else
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je moet je eerst inloggen /login [wachtwoord]");
           }
       }
       // Als de speler zich nog niet heeft ingelogd met /rcon login [rcon-pass]:
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je moet je eerst met rcon inloggen! (/rcon login [rcon-pass])");
       }
       return 1;




if (strcmp("/start sur1", cmdtext, true, 10) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid)) //----------------------------------------------------FOUT------------------
{
	object[1] = CreateObject(4702, 1883.064697, -3381.166748, 0.818050, 0,0,0);
	object[2] = CreateObject(4007, 1873.643555, -3395.415039, 30.303568, 0,0,0);
	object[3] = CreateObject(3399, 1883.983154, -3413.984619, 3.168346, 0.0000, 0.0000, 149.6878);
	object[4] = CreateObject(3399, 1881.421021, -3414.582275, 6.017351, 0.0000, 0.0000, 329.6877);
	object[5] = CreateObject(1521, 1878.331665, -3412.683838, 3.811319, 0.0000, 0.0000, 328.8283);
	object[6] = CreateObject(3666, 1877.455811, -3368.840332, 112.981316, 0.0000, 0.0000, 350.5462);
	object[7] = CreateObject(3666, 1889.575073, -3368.851318, 112.981316, 0,0,0);
	object[8] = CreateObject(3666, 1889.598877, -3388.877441, 112.981316, 0,0,0);
	object[9] = CreateObject(3666, 1870.744629, -3408.652344, 112.981316, 0,0,0);
	object[10] = CreateObject(3666, 1856.938477, -3408.667725, 112.988335, 0,0,0);
	object[11] = CreateObject(3666, 1856.954712, -3390.099854, 112.974838, 0,0,0);
	object[12] = CreateObject(3666, 1886.847534, -3404.196045, 102.900032, 0,0,0);
	object[13] = CreateObject(3666, 1861.980957, -3373.094238, 102.899185, 0,0,0);
	object[14] = CreateObject(976, 1889.694824, -3377.537842, 109.179359, 271.4781, 0.8594, 270.8595);
	object[15] = CreateObject(976, 1892.882813, -3377.541016, 109.267693, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
	object[16] = CreateObject(976, 1892.782959, -3377.437500, 109.250687, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
	object[17] = CreateObject(976, 1892.801880, -3386.204346, 109.253830, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
	object[18] = CreateObject(976, 1889.764282, -3377.553223, 112.329521, 271.4781, 0.8594, 270.8595);
	//object[19] = CreateObject(976, 1886.338135, -3377.533936, 112.329521, 271.4781, 0.8594, 270.8595);
	//object[20] = CreateObject(976, 1889.690430, -3377.467041, 12.529537, 271.4781, 0.8594, 270.8595);
	object[21] = CreateObject(10815, 2022.287842, -3417.302490, 0.990718, 0.0000, 0.0000, 45.0000);
	object[22] = CreateObject(1683, 2072.277832, -3319.758545, 171.234924, 0.0000, 18.9076, 202.5000);
	// object[23] = CreateObject(1683, 1859.552734, -3393.724854, 71.192696, 0.0000, 18.9076, 202.5000);
    object[24] = CreateObject(4874, 2230.638916, -3423.531006, 2.590102, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
	object[25] = CreateObject(1540, 2179.634277, -3411.976318, 4.817219, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
	object[26] = CreateObject(4019, 2194.297363, -3468.497070, -1.921646, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
	object[27] = CreateObject(4874, 2218.568604, -3470.238281, 40.887905, 0.0000, 0.0000, 359.9999);
	object[28] = CreateObject(16665, 2253.333252, -3472.095215, 37.801533, 0.0000, 0.0000, 90.0000);

	vehicle[1] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3360.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[2] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3362.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[3] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3364.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[4] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3366.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[5] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3368.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[6] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3370.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[7] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3372.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[8] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3374.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[9] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3376.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[10] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3378.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[11] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3380.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[12] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3382.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[13] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3384.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[14] = CreateVehicle(481, 1903.1339,-3386.6509,1.7243,271.6492, 0, 1, 0);
    vehicle[15] = CreateVehicle(473, 2147.6772,-3409.2222,-1.1872,265.6974, 0, 1, 0);
    vehicle[16] = CreateVehicle(473, 2151.1057,-3423.3669,-0.3704,265.0707, 0, 1, 0);
    vehicle[17] = CreateVehicle(469, 2257.4827,-3419.5137,3.0580,3.4322, 0, 1, 0);
    vehicle[18] = CreateVehicle(469, 2237.4697,-3419.9231,3.0580,3.4322, 0, 1, 0);

    pickup = CreatePickup(1318, 3, 2256.0403,-3479.8594,37.8093, -1);
    playing = true;
   	SetTimer("Fall_In_Water", 10, true);
	SetGameModeText("Ultimate survival");
    SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, "Hallo, dit is een eliminatie race. Doe het volgende om te winnen:");
    SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, "Ten eerste, neem de lift naar onder. Deze gaat maar 1 keer!!");
    SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, "Als je onder bent aangekomen probeer je een fiets te nemen en volg je de weg.");
    SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, "Als je bij de 2 boten bent aangekomen neem je er eentje en vaar je ermee naar");
    SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, "het heli platform en ga je met 1 van de helikopters op het gebouw landen en ga");
    SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, "je naar de kamer aan het einde van het pad. De eerste 2 die dit berijken moeten voor de 1e plaats vechten.");
    SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, "Spel regels:");
    SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, "Je kunt niet tegen iedereen praten.");
    SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, "Je kunt niet zwemmen, als je pech hebt ben je meteen dood als je in het water komt.");
    SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, "Als je dood bent kun je niet meer terug komen.");
	print("Starting timer...");
	timer_timeupdater = SetTimer("time_updater",1000,true);
	for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) SetPlayerPos(i,1882.387,-3373.674,113.015);
	return 1;
}
if (strcmp("/timer", cmdtext, true, 10) == 0)
{
	new string[64]; //------------------------------------------------------------------FOUT------------------------------
	format(string,sizeof(string),"De timer staat op: %d",timer);
	SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,string);
	return 1;
}
if (strcmp("/dance", cmdtext, true, 10) == 0)
{
       ApplyAnimation(playerid,"DANCING","BD_CLAP",4.1,1,1,1,1,1);
	return 1;
}

return 0;
}
//-------------------------------------fout?------------------------- 

alvast heel erg bedankt als iemand dit kan oplossen!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Bewerkt: door pascalboy
Link to comment
Delen op andere websites

Alles staat behoorlijk door elkaar. Kun je de *.pwn file sturen?

eigenlijk is het gewoon het inlog systeem van sandra en een minigame van iemand anders, meschien moet ik dat in een aparte script's maken zoals andere zeggen , weet jij hoe dat moet??

gr pascalboy

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...