Jump to content

Printerprobleem


MegaPilot

Recommended Posts

Hai,

een vriend van me heeft een vaste pc + printer. Hij heeft ook een laptop. Hij wil via deze laptop printen ZONDER dat die vaste pc daarvoor aanstaat. Is dit mogelijk? De printer is een HP psc 1350 all-in-one. De printer werkt NIET via de laptop. Ik dacht dat dit wel mogelijk moet zijn via Wifi ofzo, maar ik weet niet of die printer dat heeft(ik betwijfel het ten zeerste). :puh:

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

Moest de printer toch geen wifi hebben heb je dit nodig: Klik (hij moet thuis wel over draadloos internet beschikken anders gaat dat niet).

Door dit aan de printer aan te sluiten zal dat allemaal mogelijk worden. :)

Het is een beetje prijzig maar het is zijn geld waard, ik heb dat thuis ook en het werkt perfect. thumbsup2.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Moest de printer toch geen wifi hebben heb je dit nodig: Klik (hij moet thuis wel over draadloos internet beschikken anders gaat dat niet).

Door dit aan de printer aan te sluiten zal dat allemaal mogelijk worden. :)

Het is een beetje prijzig maar het is zijn geld waard, ik heb dat thuis ook en het werkt perfect. thumbsup2.gif

Wat een prijs zeg, Dan is dit toch een betere prijs:

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B279257/cid/8230/refId/basenl/

Link to comment
Delen op andere websites

Moest de printer toch geen wifi hebben heb je dit nodig: Klik (hij moet thuis wel over draadloos internet beschikken anders gaat dat niet).

Door dit aan de printer aan te sluiten zal dat allemaal mogelijk worden. :)

Het is een beetje prijzig maar het is zijn geld waard, ik heb dat thuis ook en het werkt perfect. thumbsup2.gif

Wat een prijs zeg, Dan is dit toch een betere prijs:

http://www.redcoon.n...0/refId/basenl/

Dat is enkel via een 'vaste verbinding' en niet via 'draadloze verbinding' en je weet niet dat mogelijk is daar.

En aangezien dat MegaPilot van België (en zijn vriend veronderstel ik ook) denk ik dat het beter is dat je in een Belgische winkel besteld: Klik knipoog.gif

Maar dit kan je dus enkel te gebruiken als het mogelijk is om de printer via een 'lan verbinding' de printer te gebruiken. smile3.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...