MidnightMayhem Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Sinds ik mijn computer sneller wil laten werken door stomme bullsh*t ervan te gooien, ben ik ook Rocketdock aan het verwijderen. Eén vraagje; is er een manier om bij de bureaubladpictogrammen, in geval van een snelkoppeling, dat pijltje weg te laten, net zoals het onderschrift? Vriendelijk bedankt ! Reageren
Woody268 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 (bewerkt) Volg deze tut (in het Engels) daar staat alles uitgelegd hoe dat moet. Alhoewel er nog meer manieren zijn die meer effect gaan hebben om je pc sneller te versnellen, maar succes. Bewerkt: 15 augustus 2011 door woody268 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 15 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Bedankt! Btw, dit heeft niets te maken met het sneller maken van mijn pc, dat pijltje stoorde me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.