Jump to content

Gta IV Native Trainer probleem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb weer eens Gta IV geinstalleerd en heb een trainer geinstalleerd met behulp van de Tut die een paar topics onder mij staat.

Nu heb ik een probleem dat iedere keer als ik LaunchGTA.exe druk dat hij dan dit aangeeft:

ivprob1.jpg

depkut.jpg

Nou is mijn vraag dus hoe ik dit kan oplossen. Ik weer zeker dat er hier wel gasten zitten die weten wat ik nu moet doen dus bedankt als je de moeite neemt om het effe te posten ^^ .

Geplaatst:

Eigenlijk het belangrijkste van de trainer is de 'Launch.exe' als administrator uitvoer heb je dat gedaan? ;)

En heb je wel patch 1.0.7.0? Hij was daar vooral bedoeld voor

Geplaatst:

Eigenlijk het belangrijkste van de trainer is de 'Launch.exe' als administrator uitvoer heb je dat gedaan? ;)

En heb je wel patch 1.0.7.0? Hij was daar vooral bedoeld voor

Ja ik run het als admin. En ik heb gewoon een clean install van het spel dus ik weet niet welke versie het dan is.. maar ik zal is effe kijken.

Geplaatst:

ik heb het ook geprobeert maar de trainer doet het gewoon niet ik kan wel opstarten wmaar niet de trainer gebruiken

geef alstubliefg antwoord

Ive also tried, but the trainer does not start but I can not start the Trainer please answer on and here

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik heb het ook geprobeert maar de trainer doet het gewoon niet ik kan wel opstarten wmaar niet de trainer gebruiken

geef alstubliefg antwoord

Ive also tried, but the trainer does not start but I can not start the Trainer please answer on and here

Start gta4 en druk als je in game bent (new game of load game) op F3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...