Jump to content

Een hoop verkeerde zooi


GTA-top

Recommended Posts

Ik heb de problemen al een tijdje maar ben het nu wel spuugzat dat me pc niet werkt zoals ik wil.

Een paar voorbeelden van problemen als ik mijn PC uit zat via : Start > afsluiten staat er even afsluiten een blauw scherm,crasht en start weer opnieuw op daarom zet ik hem altijd met de knop van me pc uit.

Ook als ik mijn PC opstart staat de beeldverhouding niet goed (1600x1200) wat 1680x1050 moet zijn. Ik weet dat ik me scherm opnieuw kan de detecteren via het configuratiescherm,maar dat lukt niet altijd. Ook trillen/dansen mijn taakbalken etc. etc. wat ook niet altijd fijn is. Ik heb mijn Windows al is opnieuw herinstalleert en een hoop troep van me PC gegooid maar dat wilde ook niet helpen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik mijn pc weer normaal kan gebruiken.

Ik heb btw. Windows 7 en mijn spec zijn :

Rapport van Niels's computer

Uitgevoerd op 16-8-2011, 17:22:18

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: System manufacturer

- Computermodel: System Product Name

- Computernaam: NIELS-PC (in werkgroep ACER)

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ASUSTeK Computer INC.

- Model: M2N32-SLI DELUXE

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD

- BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie ASUS M2N32-SLI DELUXE ACPI BIOS Revision 1201

- Aansluitingen: PCI1 (Gebruikt), PCI2 (Gebruikt), PCIEX16_1 (Gebruikt), PCIEX16_2 (Vrij), PCIEX4_1 (Vrij), PCIEX1_1 (Vrij)

- Poorten: PRI_IDE (Geen), FLOPPY (Diskettestation), COM1 (Serieel), PS/2 Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB1 (USB), USB2 (USB), USB3 (USB), USB4 (USB), USB5 (USB), USB6 (USB), USB7 (USB), USB8 (USB), USB9 (USB), USB10 (USB), LINE_IN (Audio), LINE_OUT (Audio), MIC_IN (Audio), Back Surround L/R (Audio), Side Surround L/R (Audio), Center/LFE (Audio), CD_IN (Audio), SPDIF_OUT (Audio), FP_AUDIO (Audio), LAN_1 (Netwerk), LAN_2 (Netwerk), IE1394_1 (FireWire), IE1394_2 (FireWire), SATA1 (Geen), SATA2 (Geen), SATA3 (Geen), SATA4 (Geen), SATA5 (Geen), SATA6 (Geen), EX_SATA1 (Geen), EX_SATA2 (Geen), CHASSIS (Geen), CPU_FAN1 (Geen), CHIP_FAN1 (Geen), PWR_FAN1 (Geen), CHA_FAN1 (Geen), CHA_FAN2 (Geen), CHA_FAN3 (Geen), CHA_FAN4 (Geen)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6400+ (Dual Core)

- Kloksnelheid: 3214 MHz

- Socket & Cache(s): Socket AM2 , 1024 KB L2 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 2046 MB RAM

- Type(s): 1024 MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400 MHz, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:)

- Grootte: 577,00 GB (111,24 GB (C:) + 465,75 GB (D:) )

- Vrije ruimte: 461,48 GB (65,37 GB (C:) + 396,11 GB (D:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend, F: Onbekend

- Model(len): A: Onbekend, C: ST316081 2AS SCSI Disk Device SCSI, D: SAMSUNG HD501LJ SCSI Disk Device SCSI, E: BENQ DVD DD DW1650 ATA Device, F: KHMXADC 27K92FSXIN SCSI CdRom Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Microsoft

- Model: High Definition Audio-apparaat

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: NVIDIA GeForce 8800 GTS

- Beeldprocessor: GeForce 8800 GTS (0x0193)

- Geheugengrootte: 320 MB VRAM

- Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll,nvwgf2um.dll, versie 8.17.12.5896

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1680x1050 (Breedbeeld 16:10 WSXGA+)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 59 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: Microsoft

- Model: PS/2-compatibele muis

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: PS/2

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: USB-invoerapparaat

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): NVIDIA nForce-netwerkcontroller (Ethernet 802.3), Realtek RTL8187 Wireless 802.11b/g 54Mbps USB 2.0 Network Adapter (Ethernet 802.3), Intel® PRO/1000 GT Desktop-adapter (Ethernet 802.3), Compact Wireless-G USB-adapter (Ethernet 802.3), Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter (Ethernet 802.3), NVIDIA nForce-netwerkcontroller (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.0.107, MAC: 00:1E:E5:FD:12:F1, DHCP: 192.168.0.1

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 11.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate

- Versie: 6.1.7601

- Service Pack: Service Pack 1

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe doe ik dat ? want als ik een screen maak slaat hij die niet op omdat hij opnieuw opstart

Start -> Configuratiescherm (klassieke weergave) -> Systeem -> Geanvanceerde systeeminstellingen -> (Tabblad geanvanceerd) -> Bij het kopje 'opstart & herstel instellingen' op Instellingen klikken -> Onder het kopje 'systeemfouten' het vinkje automatisch opnieuwstarten weghalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maak je gebruik van een USB hub? Zoals deze?

Probeer dit en alle overige USB apparaten die je aangesloten hebt te verwijderen, behalve je muis en toetsenbord. Kijk dan of je nog steeds een BSOD krijgt voor het afsluiten.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...