Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Heaven versus Hell


.Levi.

SOTM Stemtopic - Thema: Heaven versus Hell  

23 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature vind jij het mooist?

    • David22 [img]http://i1192.photobucket.com/albums/aa340/david1209/24ff7b6a.jpg[/img]
      7
    • Gta Ripper [IMG]http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/holyvirgin.png[/IMG]
      12
    • 2fast{0} [img]http://i494.photobucket.com/albums/rr302/2fast12/Heaven.png[/img]
      3


Recommended Posts

Daar gaan we weer! Ik heb drie signatures binnengekregen waarbij twee kandidaten zo te zien voor "heaven" hebben gekozen en één voor "hell". De keuze die je maakt zal uiteraard geen invloed hebben op je leven? na de dood. :engel:

Stemmen doe je door in de poll je favoriete signature te kiezen. Uiteraard kun je in dit topic reageren op de inzendingen van de deelnemers.

Stemmen t/m 21 agustus!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op David22. De andere twee deelnemers kozen een mooie dame om een hemels gevoel op te wekken. Op zich niets mis mee, maar dat is toch niet het beeld dat ik er bij heb. Bij die van David22 voel ik gewoon de hitte van het vuur, en dat is (voor mij) toch ook wel het beeld van de hel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik stem voor David22.

De signature van 2fast{0} heb ik al zo vaak gezien. Probeer eens iets nieuws! Een nieuwe stijl uitproberen, lijkt me veel leuker (ook voor jezelf). :)

Dan de signature van Gta Ripper. Leuke effecten, alleen allemaal een beetje onduidelijk. Een tekst die erg klein en onleesbaar is. Volgens mij staat er "Holy Virgin", maar dat weet ik niet zeker. Ook de render is erg klein. Ik snap wel welk effect je ermee hebt gecreëerd, namelijk dat je in de verte een bijzonder mooie dame ziet. Toch vind ik het jammer dat het zo klein is, iemand als Jessica Alba mag best wat groter zichtbaar zijn. :D

Dan de signature van David22. Zoals guardian al zegt, je ziet meteen wat het onderwerp is. Daarnaast is het ook gewoon mooi gemaakt. Prima!

Link to comment
Delen op andere websites

mijn stem gaat naar gtaripper.

Ik heb de sig van David22 al gezien.

Ik weet bijna 100% zeker dat hij een tutorial heeft gebruikt, deze heb ik namelijk zelf ook een keer gedaan.

Dit veranderd natuurlijk niet dat de uitkomst niet mooi is.

Maar ik zie graag wat eigen input als het om een competitie gaat.

De signature van 2fast is in mijn mening ietwat te overbelicht, en vrij leeg.

De sig van gtaripper is gewoon een mooi plaatje met goed gebruik van een of meerdere bubble c4d's en ook is de render mooi ingeblend.

Succes thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Gta Ripper, want die laat mooi het beeld zien van de hemel, iets wat hij met zijn effecten mooi heeft laten zien, alleen jammer dat de render ietsjes te klein is, maar dat ligt natuurlijk ook weer aan de formaat die je gekozen heb voor je signature. David22 en 2fast{0} hebben ook mooie signatures gemaakt, alleen laat Gta Ripper het beeld van het onderwerp net iets beter blijken, dus daarom gaat mijn stem naar hem toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leek er even op dat David22 de winst zou pakken, maar Gta Ripper kwam onverwachts met een hand vol stemmen aanzetten en pakt de winst alsof het niets is. Gefeliciteerd met je overwinning Gta Ripper. Jouw signature komt zo snel mogelijk 1 maand lang als header bovenaan het Graphics forum te hangen.

Bedankt voor jullie deelname en natuurlijk de leden die hebben gestemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...