stanniejj Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 hallo, mijn gta 4 blijft hangen bij het opstarten zie alleen nog maar die schermpjes van legal gedoe enzoew.. die witte letters heb heb 3 maanden geleden ook gespeeld en dat ging opzich wel goed spel is origineel heb nu opnieuw geinstaleerd van zelfde dvd's aan computer kan het niet ligge.. wat hij deed het eerst ook al heb ik net de minimun systeem eisen.. intel pentium dual core 1,8 p5vd2 mx-se moederbord 3gb ram geheugen geforce 7300gt 512mb windows 7 iemand die me kan helpen?
Hanneswasco Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Je voldoet niet eens aan de minimumeisen, aangezien een 7900GT benodigd is en jij slechts een 7300GT hebt. Daarbovenop is een Intel Core 2 Duo @ 1.8GHz, terwijl jij een Pentium Dual Core hebt, welke ook ietsje slechter is. Nouja, als je beweert dat je GTA IV vroeger wel kon spelen kan je eens proberen om de nieuwste patch te installeren, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
stanniejj Geplaatst: 17 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 oke het werkt dankje wel! >>> Door Jacky-2007: Kijk, dit is snel en goed opgelost. Dank je dat je nog even hebt laten weten dat het nu goed is gegaan! <<<
Recommended Posts