Sublime Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 (bewerkt) Ik wil graag een nieuw breedbeeldscherm kopen voor mijn PS3, maar ik heb geen flauw benul waar ik moet zoeken/kiezen. Nu weet ik zelf nauwelijks iets van TV specificaties af (op de reactietijd na). Tevens heb ik over de prijs ook geen flauw benul, maar hierbij kan ik wel zeggen dat ik sinds kort met een serieus geld overschot zit, dus het mag wat kosten. Waar de TV nu op aangesloten is een Sony Bravia KDL-40W5500 TV (Full HD, 5ms reactiesnelheid, 100HZ verversingssnelheid). Ik moet zeggen dat deze TV mijn zeer bevalt in de termen van gamen. Nu wordt er gesuggereerd dat je met 100HZ minder last krijgt van hoofdpijn (dit is vooral belangrijk voor mijn broer die 20/7 call of duty loopt te spelen). Dus als dit waar is, zou ik ook graag 100Hz willen. Tevens werd er op het internet ook gesuggereerd over de helderheid en contrast (wat dit ook mag betekenen). Het staat zowiezo vast dat de TV FULL H (1080P) en 2x HDMI (minimaal versie 1.3 voor de hdd recorder) moet ondersteunen. Dus kan iemand met wat uitleg voor TV's komen? En misschien ook een paar suggesties die ik kan kopen? Edit: Het liefste ook een LED omdat deze tv waarschijnlijk aan de muur moet gaan hangen en dun moet blijven. En er wordt gezegd dat deze betere verversing heeft. Bewerkt: 18 augustus 2011 door Maikle Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Er is ook een speciale 3D TV aangekondigd voor de playstation 3, met 2 brillen erbij. http://www.gamersnet.nl/nieuws/201106/sony_kondigt_playstation_3d_televisie_aan/ Reageren
Sublime Geplaatst: 18 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 (bewerkt) Er is ook een speciale 3D TV aangekondigd voor de playstation 3, met 2 brillen erbij. http://www.gamersnet.nl/nieuws/201106/sony_kondigt_playstation_3d_televisie_aan/ Maarja, er zijn nog helemaal geen specificaties bekend. Zelf denk ik dat ik de 3D functies niet erg veel ga gebruiken.. Ik moet trouwens een TV hebben die ook nog aardig normaal geluid kan produceren.. Tevens is ie ook aardig klein, ik zat zelf eerder te denken aan 40 inch of misschien zelfs 43 inch.. Bewerkt: 18 augustus 2011 door Maikle Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Ok, maar van TV's heb ik niet echt veel verstand Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.