stanniejj Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 hallo ik ben nu bezig met gta san andreas ma ik wil gta 4 mods invoegen ma heb echt geen idee hoe ik dit moet doenn krijg het met imgtool en gta san adreas mod installer niet voor me kaar kan iemand me helpen graag wil ik grafische mods invoeren ma de gta sa installeren werkt alleen met auto's en dergelijke wie kan me helpen of mischien iets met enb series o.i.d ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 GTA IV mods in San Andreas zal niet lukken, of wil je gewoon GTA San Andreas er laten uitzien als GTA IV? Dan is ENB Series inderdaad de oplossing, maar daarvoor moet je niet in het GTA IV forum zijn. Reageren
stanniejj Geplaatst: 18 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 sorry waar moet ik het dan plaatsen? en hoet moet ik enb series onvoegen dan? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Daarvoor moet je in het modding forum van het GTA III-era zijn, bij deze verplaatst. Als je in Google ENBSeries San Andreas intypt vind je genoeg resultaten, zoals deze. Bij de download zit er een readme, dus lees die eerst eens door. Reageren
stanniejj Geplaatst: 18 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 heb het gedownaload het readme gelezen en gedaan wat er stond.. maar met spelen zien ik geen verschil wat nu? Reageren
stanniejj Geplaatst: 18 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 kan iemand me helpen? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 druk Shift en F12 tegelijk in, dan zet hij ENB aan. Prepare for huge FPS drops Reageren
stanniejj Geplaatst: 18 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 heb ik geprobeerd. dit stoan ook in de readme namelijk maar helaas geen effect..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.