TekaLoca Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Hee, ik zat me vandaag even te vervelen en ik wou nog eens wat proberen met photoshop. Dit is het resultaat: Signature met mijn naam (versie 1, zeg maar).. .. en dan deze (versie 2) met FCBarcelona ipv. mijn naam. Enkele rates, tips? Kritiek hoor ik ook graag Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Probeer mss wat meer met borders te spelen, en gooi er is flink wat effecten tegenaan. Kijk maar wat er uit komt. Verder valt het me op dat je herhaaldelijk dezelfde lettertype gebruikt? Probeer jezelf steeds weer te verbeteren! Cab Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Bedankt voor je comment, het lettertype gebruik ik inderdaad al op mijn profiel, op mijn ene Barça-wallpaper-fail en nu weer. Dat komt alleen omdat het lettertype gebruikt wordt voor de zin 'més que un club'.. ziehier.. Daarom dat ik het ook gebruik voor mijn Barça-stuff.. You see? En effecten zoals we hier vaak in sigs's op het forum zie kan ik dus helemaal niet toepassen hé. Je weet die C4D's of wat is dat daar.. Zal ik eens wat tut's moeten voor doorlezen.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Bij beide heb je de tekst echt goed gedaan, mooie plaatsing en kleuren. Toch vind ik wel versie één het mooist, mijn ogen gingen toch gelijk naar de tekst en gingen er vervolgens ook niet snel weg. Die outer glow maakt het gewoon! De kleuren op je achtergrond heb je ook goed gekozen, die staan goed in contrast met het voetbal stadion. Ik raad je wel aan om wat simpele effectjes om het Barça logo heen te doen, want het is eigenlijk niet de bedoeling dat mijn ogen als eerst naar de tekst gaan lijkt me. Ik denk dat het ook geen kwaad zou kunnen als je wat tutorials zou volgen m.b.t. effectjes en een nette afwerking. Ga zo door Teka! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 Het ding is dat ik niet goed weet welke effecten ik moet toepassen, en HOE ik ze moet toepassen.. Overigens bedankt voor je reactie Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 De simpelste dingen zouden al werken. Je kan bijvoorbeeld je Barça logo dupliceren en hem vervolgens smudgen. Zet vervolgens die layer op de achtergrond op screen, of misschien linear dodge. Zelfs een effect zo simpel als dat zou werken denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.