lobroek Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 ik weet neti of het hier hoort maar hoe kan je zien dat je egt gta hebt want ik heb gta gekocht en er word gezcht dat het een nep is of gedowload Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Typ eens normaal. Een optie is:kijk of je online kunt. De gedownloade versies kunnen niet online. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Typ eens normaal. Een optie is:kijk of je online kunt. De gedownloade versies kunnen niet online. Dit is San Andreas xD die kunnen wel online Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Typ eens normaal. Een optie is:kijk of je online kunt. De gedownloade versies kunnen niet online. Dit is San Andreas xD die kunnen wel online Kun je met een illegale versie van San Andreas online? Dat wist ik niet... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Je gaat niet online via Rockstar Games, maar via SA-MP/MTA. Natuurlijk kan je wel andere problemen hebben met gedownloade versies. Misschien zie ik het verkeerd, maar je weet toch zelf wel of je hem gekocht hebt of niet? Of heb je hem via een rare site gekocht voor 1 euro, want dan heb je inderdaad grote kans dat het illegaal is. Verplaatst naar SA General en titel aangepast. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 (bewerkt) Ziet je GTA: San Andreas disc er zo uit en heb je zo'n hoesje? Als dat het geval is is hij gewoon echt. Bewerkt: 19 augustus 2011 door Jesperkaj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.