Jump to content

GTA 4 langzaam lagg


Zaishen

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een vraagje: Hoe kan ik GTA 4 spelen zonder lagg?

Ik had al zelf iets geprobeerd wat ook gelukt was, dat dacht ik tenminste. Ik had toen op YouTube een filmpje gekeken en die persoon zei dat op msconfig en dan bij services 'windows event logger' en 'windows event collector' uit moest schakelen.

Dit had ervoor gezorgt dat ik GTA 4 zonder lagg kan spelen :) Maar toen wilde ik het vandaag weer in de avond spelen. En ik heb nu weer met lagg te maken.. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik speel GTA 4 op de laptop in windows 7.

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Groet,

Zaishen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de speficicaties van je laptop?

Met Dit programma kan je dat zien!

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Acer

- Computermodel: Aspire 5542

- Computernaam: MELATI (in werkgroep WORKGROUP)

- Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Acer

- Model: JV50TR

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies LTD

- BIOS Model: Ver 1.00PARTTBL], versie V1.08

- Aansluitingen: MINI PCIE0 (Vrij), MINI PCIE1 (Gebruikt)

- Poorten: J28 (Video), J33 (Toetsenbord), J33 (Toetsenbord), J31 (USB), J32 (USB), J32 (USB), J31 (USB), J30 (Audio), J30 (Audio), J30 (Audio)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD Athlon II Dual-Core M300 (Dual Core)

- Kloksnelheid: 800 MHz

- Socket & Cache(s): Socket S1G3, 1024 KB L2 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 3838 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:)

- Grootte: 453,94 GB (453,94 GB (C:) )

- Vrije ruimte: 389,08 GB (389,08 GB (C:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Onbekend

- Model(len): C: Hitachi HTS545050B9A300 SATA Disk Device IDE, D: Optiarc DVD RW AD-7580S SATA CdRom Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ATI Technologies Inc.

- Model: ATI High Definition Audio Device

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD M880G with ATI Mobility Radeon HD 4200

- Beeldprocessor: ATI display adapter (0x9712)

- Geheugengrootte: 256 MB VRAM

- Stuurprogramma: atiumd64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.634.0.0

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1366x768 (Breedbeeld 16:9 WXGA)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 60 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: Synaptics

- Model: Synaptics PS/2 Port TouchPad

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: PS/2

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Launch Manager

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Atheros AR5B93 Wireless Network Adapter (Ethernet 802.3), Broadcom NetLink Gigabit Ethernet (Ethernet 802.3), Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.0.101, MAC: 90:4C:E5:BB:8B:71, DHCP: 192.168.0.1

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 11.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium

- Versie: 6.1.7601

- Service Pack: Service Pack 1

Bewerkt: door Zaishen
Link to comment
Delen op andere websites

Die laptop is gewoon veel te slecht om GTA IV of gewoon elk modern spel te draaien.

Maar soit, als jij zegt dat je GTA IV al zonder lagg hebt kunnen spelen zal ik dat maar geloven. Heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd?

Ik heb alleen de game geinstalleerd. Ik heb nog nooit een patch gedownload van GTA 4. Waarom moet ik dat eigenlijk doen? Ik heb de gedownload, moet ik er nog wat mee doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je opent/pakt het uit met een programma als WinRAR (google) en voert UpdateTitle of iets soortsgelijk uit. Zo'n patch verbeterd de prestaties en haalt (kleine) foutjes uit het spel.

Ik zie verder nog dat volgens de Flitskikker InfoTool je processor slechts op 800 MHz draait terwijl die eigenlijk op 2 GHZ (=2000 MHz) moet draaien. Om dit op te lossen ga je naar het configuratiescherm, klik je daar op Systeem en Beveiliging, daarna op Energiebeheer en selecteer je daar Hoge Prestaties. Dit kan eventueel ook je probleem oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je opent/pakt het uit met een programma als WinRAR (google) en voert UpdateTitle of iets soortsgelijk uit. Zo'n patch verbeterd de prestaties en haalt (kleine) foutjes uit het spel.

Ik zie verder nog dat volgens de Flitskikker InfoTool je processor slechts op 800 MHz draait terwijl die eigenlijk op 2 GHZ (=2000 MHz) moet draaien. Om dit op te lossen ga je naar het configuratiescherm, klik je daar op Systeem en Beveiliging, daarna op Energiebeheer en selecteer je daar Hoge Prestaties. Dit kan eventueel ook je probleem oplossen.

Ik had de patch gedownload, maar ik kan hem niet vinden op de laptop. Weet u misschien waar hij opgeslagen staat? Sorry voor het ongemak.. Alvast bedankt voor uw antwoord! Ik kan de patch tevens niet meer downloaden van deze site, omdat ik het limiet al bereikt hebt.

groet,

Zaishen

Bewerkt: door Zaishen
Link to comment
Delen op andere websites

Welke browser gebruik je? Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome. Bij Firefox slaat hij gedownloade bestanden (standaard) automatisch op in de map C:\Gebruikers\<gebruikersnaam>\Downloads of op de plaats waar jij dit ingesteld hebt. Deze plek zie je vaak wel bij de (Internet)Opties.

Link to comment
Delen op andere websites

Internet Explorer heb ik. En mag ik daar ook de dingen die gedownload zijn verwijderen in die map? Of mag dat niet? Want ik had gehoord als je een programma wilt verwijderen alleen via configuratie moet. Anders gaat de laptop stuk heb ik gehoord.

Bij 'C:\Gebruikers\<gebruikersnaam>\Downloads' kon ik de patch niet vinden.

Bewerkt: door Zaishen
Link to comment
Delen op andere websites

kijk op '' http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ '' of je de recommended specs wel hebt

En met zo'n reactie is hij dus helemaal niets, aangezien ik al gezegd heb dat zijn PC te zwak is, maar hem toch verder help aangezien hij zegt het spel al te hebben kunnen spelen zonder haperingen. Die site is trouwens onbetrouwbaar, aangezien die heel oppervlakkig je systeem vergelijkt met de eisen.

Nouja, ik kan niet weten waar jij de download hebt opgeslagen, dat zal je echt zelf moeten terugzoeken. Je kan de patch eventueel nog downloaden van een andere site uiteraard, er zijn er genoeg, zoals de officiële Rockstar Games website: directe downloadlink.

Programma's verwijderen door er met je rechtermuisknop op te klikken en dan verwijderen te selecteren doe je inderdaad niet, dit doe je door naar het configuratiescherm te gaan daar op Programma's en onderdelen of Programma's Verwijderen te klikken. Hierna krijg je een schermpje met alle programma's die geïnstalleerd zijn op je PC en kan je ze makkelijk en veilig verwijderen. De bestanden die in de Downloads map staan echter zullen geen geïnstalleerde programma's zijn, aangezien die gebruikelijk ergens anders staan. Dit zullen hoogstwaarschijnlijk de installatie-bestanden voor bepaalde programma's zijn, en deze kan je dus zeker verwijderen zonder problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk op '' http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ '' of je de recommended specs wel hebt

Ik heb ze allemaal behalve CPU en videocard..

Ik heb een afbeelding in de bijlage gedaan, zodat je mijn recommended specs kan zien.

post-75427-13137708696.jpg

kijk op '' http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ '' of je de recommended specs wel hebt

En met zo'n reactie is hij dus helemaal niets, aangezien ik al gezegd heb dat zijn PC te zwak is, maar hem toch verder help aangezien hij zegt het spel al te hebben kunnen spelen zonder haperingen. Die site is trouwens onbetrouwbaar, aangezien die heel oppervlakkig je systeem vergelijkt met de eisen.

Nouja, ik kan niet weten waar jij de download hebt opgeslagen, dat zal je echt zelf moeten terugzoeken. Je kan de patch eventueel nog downloaden van een andere site uiteraard, er zijn er genoeg, zoals de officiële Rockstar Games website: directe downloadlink.

Programma's verwijderen door er met je rechtermuisknop op te klikken en dan verwijderen te selecteren doe je inderdaad niet, dit doe je door naar het configuratiescherm te gaan daar op Programma's en onderdelen of Programma's Verwijderen te klikken. Hierna krijg je een schermpje met alle programma's die geïnstalleerd zijn op je PC en kan je ze makkelijk en veilig verwijderen. De bestanden die in de Downloads map staan echter zullen geen geïnstalleerde programma's zijn, aangezien die gebruikelijk ergens anders staan. Dit zullen hoogstwaarschijnlijk de installatie-bestanden voor bepaalde programma's zijn, en deze kan je dus zeker verwijderen zonder problemen.

Ik heb bij Updatetitle op uitgevoerd geklikt. Die updatetitle is een toepassing zie ik.

Moet er daarna nog iets gebeuren? Want ik kreeg melding of iets daarna te horen toen ik op ´uitgevoerd´ had geklikt.

Ik zie ook nog in de downloaden Titleupdate staan, en dat is een Windows Installer Pakket.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Er zou zich een nieuw venster moeten openen waarna je simpelweg de stappen moet volgen (gewoon op Volgende/Accepteren/... klikken).

Als het niet werkt met UpdateTitle dan doe je het met TitleUpdate. ^^

Klopt, daarna was hij aan het laten en toen kreeg ik een melding

'Bronbestand niet gevonden:

C:/Users..... Controleer of het bestand bestaat en of u toegang tot het bestand hebt'

Ik had de keuze tussen 'opnieuw' en 'annuleren'. Ik had al op 'opnieuw' geklikt maar dat lukt niet.. Heeft iemand een oplossing hiervoor :( ???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...