Jump to content

Filmen?


W1ckeD

Recommended Posts

Ey

Zoals bij die neppe trailer van Sn andreas is er gefilmd op een manier waardoor je die status balk en de map niet ziet?! Maar net een echte film!

Nou is er een mogelijkheid om zo te kunnen filmen zoals een soort echte film! Dus zoals bij die fake trailer !?

Is er een speciaal programma voor ofzow!?

En ook die screenshots weet wel hoe maar op een beplaade camere stant!? IS dat ook met een programma dat je een anderen camera stant hebt!?

Bewerkt: door T-gta
Link to comment
Delen op andere websites

kijk eens in de download database....daar staat een camerahack in..daar kun je de stand van de camera mee aanpassen en als je ff doorzoekt kom je ook een programma tegen waarmee je filmpjes kan opnemen ;)

of dat die radar enzo weggaan weet ik niet...dat filmen heb ik nog nooi geprobeerd :(

Link to comment
Delen op andere websites

kijk eens in de download database....daar staat een camerahack in..daar kun je de stand van de camera mee aanpassen en als je ff doorzoekt kom je ook een programma tegen waarmee je filmpjes kan opnemen ;)

of dat die radar enzo weggaan weet ik niet...dat filmen heb ik nog nooi geprobeerd :(

Ja fraps heb ik!

ik zal even kijken

iemand nog ideen

Ben namelijk besig aan iets en dat wil ik gan maken in Vc!

En dan hier laten zien maar ik moet goed kunnen filmen :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

kijk eens in de download database....daar staat een camerahack in..daar kun je de stand van de camera mee aanpassen en als je ff doorzoekt kom je ook een programma tegen waarmee je filmpjes kan opnemen ;)

of dat die radar enzo weggaan weet ik niet...dat filmen heb ik nog nooi geprobeerd :(

Camerastandpunt kan met de Camerahack.

het radar en andere dingen weghalen kan je gewoon bij options instellen in GTA Vice City.

Opnemen kan dan gewoon met Fraps.

Link to comment
Delen op andere websites

Ey tnx

Ik heb het allemaal gedownload

ik ga het proberen ik zal wel vertellen of het is gelukt

Edith ben nu bezig! Maar echt bedankt zeer cool i am so happy :puh:

mazezl!

Bewerkt: door T-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...