Jump to content

FIFA Street 4


Leontjuuh-gta

Recommended Posts

FIFA STREET 4

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: (straat)voetbal

Platforms: Xbox 360 en Playstation 3

Aantal spelers: 2?

Release: Begin 2012

Multiplayer: Ja

Demo: Nog niet bekend

Website:



Electronic Arts heeft tijdens haar persconferentie op de Gamescom de nieuwste FIFA Street aangekondigd. Het gaat om FIFA Street 4 die begin volgend jaar uit zal komen.

Voor FIFA Street 4 heeft EA verschillende spelers uitgenodigd die hun trucjes hebben verleend voor de game. Om FIFA Street 4 zo goed mogelijk neer te kunnen zetten, heeft EA onderzoek gedaan in verschillende landen om te kijken hoe de kleine matches gespeeld worden. Zo draait het in Amsterdam om de pana en in Rio De Janeiro om de trucjes en het dollen. EA heeft verschillende speelstijlen, waaronder deze twee in de game gestopt samen met zo'n tientallen verschillende arena's om in te spelen.

Zaal- en veldvoetbal

In FIFA Street 4 is het mogelijk om zowel in de zaal als op een veldje te voetballen. De spelers kunnen gebruik maken van muren en hekken rondom het veld en kennen het dubbele aantal trucjes als in FIFA 12. De wedstrijden kunnen gespeeld worden met 6v6 spelers en 5v5 spelers.

FIFA Street 4 wordt ondersteund door EA Sports Season Ticket en door FIFA Football Club. Iedereen die gebruik maakt van de EA Sports Season Ticket krijgt vroegtijdig toegang tot bepaalde FIFA Street content, waardoor zij als eerste de gamedemo kunnen spelen. FIFA Street 4 verschijnt begin volgend jaar voor de Xbox 360 en PlayStation 3.



Bron: Gamez.nl

Ja hoor, Eindelijk is hij aangekondigd. Ik zat er al op te hopen/wachten dat er een nieuwe fifa street zou worden aangekonidgd. Ik heb Fifa street 2 helemaal grijs gespeeld. Ik vond Fifa street 3 veel minder. Ik hoop dat deze fifa street zich kan gaan meten met fifa street 2. Wat verwachten jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    8

  • Leontjuuh-gta

    8

  • TekaLoca

    4

  • moechy

    3

Dit is een veel betere uitvoering dan Fifa Street 3, dat conecpt werd alles uitgebreid, Gatusso was veel te dik, sommige veel te lang. Klopte geen biet van. Maar deze Fifa Street is veel beter. Ik denk dat ik deze ook aan mijn lijstje kan toevoegen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, sowieso verbetering, want ze gaan weer terug naar het realisme van fs 2 en niet de tekenfilm figuren van fs 3. Verder had ik gelezen op insidegamer dat je niet meer zou kunnen tackelen en dat het alleen maar om trucjes gaat. Ik zal dit wel jammer vinden, want ik vond het onderuit halen van iemand in fs 2 geniaal. Ook al was het onrealistisch.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de persconferentie gezien en ben verrast door deze aankondiging. Gelukkig wordt dit spel door dezelfde makers als Fifa 12 gedaan, waardoor het veel uitgebreider zal zijn. De graphics op de screenshort en in de trailer vallen met overigens wel erg tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

En weer een klein beetje nieuws over FIFA Street 4. Er is een tweede trailer vrijgeven, maar je ziet er geen gameplay beelden in de trailer. Dus of het van toegevoegde waarde is vraag ik me af. Hier het fimpje.

Bron: FIFABenelux.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Er is weer wat meer bekent over de nieuwe FIFA Street. FIFA Street 4 zal namelijk 13 maart in de winkels liggen. Verder wordt er ook in het spel het FIFA Street Network geintroduceerd. Dit zal denk ik een beetje hetzelfde als ze nu al hebben in FIFA 12. Meeste kans komt er ook nog een demo, maar dit is verder nog niet bekent.

Hier nog wat screenshots voor de mensen die willen Klik en Klik

Hier nog een filmpje!

Bron: Fifabenelux.com

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik begin langzamerhand toch wel weer geïnteresseerd te raken in dit deel. Heb deel 1 en 2 gespeeld, maar 3 overgeslagen omdat echt té over-the-top was. Dit ziet er echter weer wat vertrouwder uit, en vooral realistischer. Het World Tour idee met gecreëerde content van andere spelers klinkt tof. Verder hoop ik dat dingen als Create Your Pitch wat meer uitgediept zijn, want in de vorige delen bestond dit uit niet veel meer dan kiezen wat voor hekjes en plantjes je rond je veldje wilde.

De demo komt komende woensdag (de 29e) uit, dus die ga ik eens flink spelen om te zien of het wat is.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger speelde ik vaak FIFA Street 2 en dat was echt een geweldig spel, zeker een van de beste voetbalgames ooit gemaakt. :puh:

Een tijdje geleden heb ik het nog is terug gespeeld met een vriend op de playstation 2, ik vond het alleen jammer dat Fifa Street 3 er zo slecht uitzag.

Maar dit deel ziet er wel veel beter uit. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...