Venzio Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Geplaatst: 24 februari 2012 Ik zal de demo zeker wel even uitproberen, en omdat ik season ticket houder heb zal ik 'm ook wel even downloaden, kopen beslis ik daarna wel! Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Geplaatst: 24 februari 2012 Ha heb Fifa Street 2 op de ps2 ook helemaal kapot gespeeld en ik zie dat ze niet terug gaan die belachelijke graphics van fifa street 3. weet niet zeker of ik deze ga kopen maar ik ga eerst de demo uitproberen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 FIFA Street was altijd al over the top, maar 3 ging echt te ver. Peter Crouch leek wel anorexia te hebben, en Rooney zat ernstig aan de anabolen. Het werd steeds meer een soort Galactic Football. Je weet wel, die kloteserie op Jetix. Hiermee gaan ze veel meer terug naar de roots van het spelletje. Veel trucjes zijn nog steeds lekker overdreven, maar voor zover ik heb begrepen is bijv. de GameBreaker er uit gehaald. Dat was dan ook echt een oneerlijk voordeel voor de gevorderde spelers. Als je de trucjes een beetje beheerste kon je zo drie man uitspelen en scoren, en dan was het meteen afgelopen. Gaat natuurlijk nergens over. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 maart 2012 Rapport Geplaatst: 1 maart 2012 Demo gespeeld en nu wil ik het volledig spel! Al een paar mooie doelpunten gemaakt.. Mooie acties.. 4 a 5 panna's per wedstrijd. Heerlijk! Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Leuk spelletje hoor, Fifa Street Stuk beter dan een andere die ik vroeger altijd speelde op de PlayStation 2. Hier moet je tenminste nog wat voor doen. Ben nu al verslaafd aan de demo, haha. Dit spelletje moet zeker in huis komen! Overigens @Tital: Dit is geen FIFA Street 4 hoor... Gewoon FIFA Street, toch? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Volgens mij hebben ze eerst de werktitel FIFA Street 4 gebruikt, en het later gewoon veranderd in FIFA Street. Gebeurt de laatste tijd wel meer met games, de titels terugbrengen tot de roots. Medal Of Honor, SSX, etc. Demo is zeker vet, inderdaad. Potjes hadden wat mij betreft best wat langer mogen duren, maar voor een demo is dat een begrijpelijke tijdslimiet. Enige puntje van kritiek dat ik tot nu toe heb, is dat je bij sommige trucjes niet of nauwelijks kunt ingrijpen, en je dus gewoon moet wachten tot de tegenstander zijn move afgerond heeft. Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Volgens mij hebben ze eerst de werktitel FIFA Street 4 gebruikt, en het later gewoon veranderd in FIFA Street. Gebeurt de laatste tijd wel meer met games, de titels terugbrengen tot de roots. Medal Of Honor, SSX, etc. Demo is zeker vet, inderdaad. Potjes hadden wat mij betreft best wat langer mogen duren, maar voor een demo is dat een begrijpelijke tijdslimiet. Enige puntje van kritiek dat ik tot nu toe heb, is dat je bij sommige trucjes niet of nauwelijks kunt ingrijpen, en je dus gewoon moet wachten tot de tegenstander zijn move afgerond heeft. Ja, dan wordt je tijdelijk even uitgeschakeld door de move. Naarmate je spelers beter worden wordt dit minder Ik heb jouw speler trouwens even gedownload haha. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 Pas ook maar een de demo gedownload. En ik moet zeggen de demo speelt erg lekker! Trucjes gaan soepen en het idee vond ik sowieso leuk. Dus demo sprak me heel erg aan. Nu nog maar kijken of ik het spel daadwerkelijk in huis ga halen. Reageren
thebig Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 Heb de demo ook gedownload, ziet er echt goed uit. Ik ben niet zo goed dat ik kan zeggen 'nu ga ik dat trucje doen en naar daar gaan om zo te scoren', maar als ik het spel zou kopen, dan zou ik er vast meer op oefenen. Mijn broer wil hem alvast Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Ik heb 'm binnen, zo maar even starten Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Ik ben wel benieuwd naar reacties van mensen die dit spel gekocht hebben. Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Écht een vet spel! Speelt erg lekker, en is zeker leuk om te doen met die variatie. Heerlijk Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 En nog meer mensen met reacties over het spel? Want ik zit heel erg te twijfelen om hem te gaan halen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 En nog meer mensen met reacties over het spel? Want ik zit heel erg te twijfelen om hem te gaan halen. Het is echt een pracht spel, maar of je er 60 euro aan moet uitgeven.. Ik heb het wel gedaan en heb er erg veel plezier aan. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Tsjah.. Daarom, de prijs is het nu net. Ik kijk nog wel en anders haal ik hem nog wel een keer alsie wat afgeprijsd is. En welke mode vind jij het leukste? Ik bedoel, je hebt verschillende zoals last man standing, panna, futsal etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.