Shotyoudie Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 Hallow, Ik heb een code van mijn website om een programma te kunnen starten op de server: function Run2($sCommand) { $sCommand = 'cmd /C '.$sCommand; $oShell = new COM("WScript.Shell"); $oShell->Run($sCommand, 3, false); return true; } Die functie werkt goed en start het programma ook, alleen niet zichtbaar. (Alleen in taakbeheer) Ik gebruik de functie zo: Run2('start /D C://programma /B program.exe'); Ik heb al gezocht hoe ik dit op kon lossen en zo ben ik bij de pagina gekomen waar ze uitleggen hoe je de functie Run gebruikt. hier. Er staat bij [intWindowStyle]. Met halverwegen de nummers en wat die nummers doen. Als het goed is zou de GUI van het programma wat ik probeer de starten met nummer 1 moeten weergeven. Alleen dat doet het niet. Met geen een van al die nummers gebeurt er iets. Het programma blijft op de achtergrond. Iemand die hier een oplossing voor weet ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.