kevin9611 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 (bewerkt) hallo, mijn samp server verbreekt de verbinding na een paar minuten als ik erop speel. ik heb wel een vermoeden waar het aan zou kunnen liggen.. ik heb een script toegevoegt die spelers en voertuigen spawnt, maar die geeft 8 warnings in pawno. zou het hieraan kunnen liggen? alvast bedankt. mvg, kevin EDIT: ik denk dat ik het probleem gevonden heb.. ik had een cj skin toegevoegd die een warning gaf dus die heb ik verwijderd en nu draait de server weer normaal alleen ik wil de cj skin wel in mijn server.. kan iemand helpen? Bewerkt: 20 augustus 2011 door kevin9611 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 Welke skinID heb je daarvoor ingevoerd? Als je echt zeker wil weten waarom je server crashed raad ik je de crashdetect plugin aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin9611 Geplaatst: 20 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 Welke skinID heb je daarvoor ingevoerd? Als je echt zeker wil weten waarom je server crashed raad ik je de crashdetect plugin aan. skin ID: 0 had ik gebruikt bedankt voor de snelle reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2011 Dat heb ik ook geprobeert maar ik geloof dat CJ skin niet werkt:$ bij mij gaat server ook DOWN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2011 Het Server closed the connection bericht geeft aan dat ofwel Kick() ofwel Ban() is gebruikt. Naar mijn weten zou je de CJ skin (id 0) ook prima moeten kunnen gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2011 Haal de CJ skin eruit en probeer de clown skin ofzow.. Hielp bij mij ook:)<3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WebGhost Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2012 Heeft 't gewerkt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.