Gta Ripper Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 (bewerkt) Ik heb dus weer een keer met een sprite gekloot! Deze signature is natuurlijk ook beschikbaar als PSD in mijn PSD topic. EDIT: Bewerkt: 20 augustus 2011 door Gta Ripper Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Ik heb weinig ervaring met sprite-signature's, maar ik vind het er erg gelukt uitzien. De combinaties in kleuren van je C4D passen goed bij de achtergrond en bij de sprite-render. Alleen had je de breedte van je signature ietsjes kleiner mogen houden, want er blijft veel blauwvlak over. Over je tweede signature ben ik wat minder te spreken. De combinatie van de achtergrond en de render vind ik niet mooi, vooral omdat je paars hebt gekozen als achtergrond, terwijl misschien een kleur als groen er beter had gepast. Ook vind ik de render, vooral aan de bovenkant, niet goed ingeblend. De effecten in de achtergrond zijn wel goed gelukt, dus daar verder geen aanmerkingen meer op. Verder merk ik bij beide signature's geen border, of ligt dat aan mij? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Verder merk ik bij beide signature's geen border, of ligt dat aan mij? Ligt niet aan jou, er zit geen border omheen. Ik gebruik heel zelden maar borders. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik vind de eerste een beetje klein, als ik jouw was had ik hem wat groter gemaakt. Ik vind het ook wat eentonig. Je zit het karakter rennen, maar het enige wat je ziet eromheen zijn strepen. Ik zou er nog wat effect bij doen. [4/10] Deze is best goed gelukt . De kleur paars past er erg goed in, maar integendeel is deze ook wat eentonig. De paarse strepen zijn erg goed gelukt, omdat het lijkt of het echt van hem af springt . [7/10] Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 (bewerkt) Ik vind de eerste een beetje klein, als ik jouw was had ik hem wat groter gemaakt. Ik vind het ook wat eentonig. Je zit het karakter rennen, maar het enige wat je ziet eromheen zijn strepen. Ik zou er nog wat effect bij doen. [4/10] Sprite signatures horen op deze manier, niet te uitgebreid (maar kan wel) en simpel gehouden. Het is namelijk een sprite wat niet groot is en als je die vergroot je een pixelig geheel krijgt; http://www.google.com/search?q=Sprites&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi&biw=1280&bih=874Zo vind ik hem geweldig, beetje leeg linksonder en rechtsboven maar die zou ik ook niet opvullen, want dan word 't weer te vol en is het geheel ervan af. Zo houden dus!! Heb er ook te weinig kennis van om er verder over te oordelen (ben niet zo van de Sprites) Dan over de tweede, deze vind ik eerlijk gezegd wat tegenvallen, mooie signature, maar er is geen samenhang, dit omdat de jongen zelf grotendeels in zwart gekleed is en dat paarse het dan weer verbreekt (de samenhang). Een andere kleurstelling en bij het hoofd iets meer aan de inblending denken en dan zal het al een stuk mooier uitkomen. Deze zou ik wel graag als Black 'n White willen zien, kan er misschien een stuk mooier uitkomen. Ik ben niet van de cijfers, en die ga ik dan ook niet geven, iets is geslaagd of niet geslaagd, daar zegt een cijfer niks over. Bewerkt: 28 augustus 2011 door Zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.